is dit een meet en greet?
|
Quote:
op en neer naar texaco is voor mij exact tien minuten (op EN neer dus he !) en tanken doe ik op kosten van de baas :D edit: waarom is iedereen trouwens opeens zo bezorgd om mijn APK? bang dat ik niet goed aankom? how sweet!!! dit wordt een echte knuffeldag, ik voel t nu al :D |
|
Quote:
nee nee nee nee neeeeeee tis een meet, kuddle 'n' greet :D :hug: |
gang bang orgie ,waar ook geknuffeld wordt
|
Nog iets minder dan twee weekjes.......Spannend!! :)
|
Ik ben ook aanwezig alleen niet met me eigen Golfje ;)
|
Zal het dan toch gebeuren dat de winter weg gaat en het lekker weer gaat worden !
Tis de bedoeling dat ik eind deze week de Le Mansen eronder zet en en volgende week de voorkant nog iets ga verlagen ! Maar ja dan moet het zout wel weg zijn he ! |
Nou hier is de straat nog spierwit van het zout, dus noway dat de hoepels bij mij er al ondergaan. Al hoop ik stiekem wel dat het de 26ste schoon genoeg is :)
|
k ben dr dan ook bij en krijg van heeeel veel mensen onderdelen meegenomen voor IKKE!
nou weet ik alleen niet zeker of ik nog iedereen onthouden heb... zou iedereen waar ik onderdelen bij besteld heb mij effe n PB-tje kunnen sturen met als titel VF-Meet waarin je effe zet wat ik bij je heb besteld? ook is t misschien handig als je effe zegt in welke auto je komt zodat ik een beetje n herkenningspunt heb :D je kan me ook bellen als dat makkelijker lijkt : 06 danku allen feestelijk en tot op de meet! greets, chris edit: mocht er nog iemand interesse hebben in een van de onderdelen uit mijn verkoop topic kan ie t vtv effe laten weten, dan kan ik t meenemen moet t wel zeker zijn dat t verkocht is, anders ga ik niet zeulen! en boot-sale mag niet, dus dan moet t ok weer terug! |
Wij zijn er ok.
Met 2 auto's, de passat en een polo 6N2.:cool: Als het weer een beetje meewerkt.:rolleyes: |
Wie (Belgen) gaat er naar de VF meeting? Ikzelf vertrek wss al met 3 auto's vanuit Oostende. Mss samen rijden :)
|
en wat als het stort regent? partytentjes :D
|
Allemaal bij mij in de bus :D:D:D:D
|
Quote:
ik rij met een belg mee of een belg met mij mee... maar we zijn in vijf minuten aan de pomp :D:D:D |
Quote:
lucky, hier bijna 300km rijden :chair: |
Quote:
ik denk dat ik me daily niet eens was... ;) |
Quote:
zou dr bij n tankstation geen wasgelegenheid zijn denk je? |
Quote:
denk dat ik ook op mijn wintersteelies kom.. |
Quote:
Super dat je toch de moeite neemt man! :woowoo: |
Stelletje mietjes !!
gewoon stug de zomer wielen eronder !! :D |
Quote:
Was mijn mailtje voor de sticker nog op tijd? ;) |
toevallig nog iemand een pot unisnol staan?
en die hem toevallig mee neemt naar de meet? stuurt maar een PM als je wilt/kunt/hebt.... |
Quote:
stuur chris (crosne) ff een pm, hij is de unipolsnol :D |
Quote:
:cool: dat was um, wist dat er hier 1 zat die polsnol was :D |
O O O het weer moet nu toch echt beter worden !
Anders kan ik de Le Mans er niet onder zetten voor volgende week ! Hier sneeuwd het al weer een heel klein beetje |
Quote:
Quote:
Mietje! :D |
Hahahahaha en bedankt he !
Nee was er zeker van overtuigd dat het beter werdt deze week :D Maar het kan nog ! |
neem m'n berenvel, gas-stel de knakworsten en gluhwijn wel mee :dance:
|
ey mensen, zoals het er nu uitziet wordt er tijdens deze meeting veel geknutseld aan mijn auto. Ik vroeg mij af of dit op prijs gesteld wordt? Mijn auto wordt ge-un-pimped, dat betekend dat er weer een originele gril inkomt met rood randje en verstralers, originele spiegels in kleur (ipv Cup) en originele ruitenwisser (ipv enkele wisser) alles wordt geruild met een ander forum lid...
Kortom; vinden jullie dit oke tijdens een meet? Ik vind het wel passen bij volksforum dat wel, back to original... |
ik zou niet weten wat er op tegen is ;)
maare, ik vroeg me af hoeveel mensen er verwacht worden? redelijk veel denk ik zo... p.s. MARCSKI of GERT, ik wil een shirt!! heb gemaild ;) |
Kan iemand hier uit Friesland al iets zeggen met z'n hoeveelen we hier vanuit Drachten vertrekken :rolleyes:
09:15 uur McDonalds Drachten McDonalds Heerenveen McDonalds Joure en welke route gaan we verder volgen richting knuffelcity Bunnik :confused: Wat doen we trouwens indien er één uit de stoet moet stoppen voor peut of een sanitaire stop :D |
Quote:
Geen idee of wij daar ook komen, misschien dat wij iets eerder gaan :rolleyes: |
Quote:
11.00 uur Heerenveen Denk dat iedereen het beste op eigen gelegenheid naar Heerenveen kan rijden en van daar uit als colonne rijden. Omdat het grootste deel van de stoet (vanuit Burgum) uit trunkers zou bestaan en die anders gaan rijden. Wij vertrekken vanuit Noardburgum om een uur of 10 zodat we ruim op tijd in Heerenveen zijn. Rijden via Joure (A6)/ Almere (A27)/ Utrecht (A12)/ Bunnik. Lijkt mij ff het handigste voor nu! Dus als je 10.15 uit Drachten vertrekt ben je er ook ruim op tijd. 9.15 is wel erg vroeg :D |
Wat doen de brabanders?
|
Deze Brabo moet er al wat vroeger zijn ..
Maar er is animo genoeg lijkt mij om gezamenlijk te rijden |
Quote:
is bij deze ook mijn vraag |
Quote:
ik ook.. kom uit omgeving roosendaal.. kan zowiezo wel een stoet(je) met matheo beginnen denk |
Nog mensen uit omgeving Emmen, Hoogeveen, Zwolle die naar bunnik gaan
|
Rijden via Joure (A6)/ Almere (A27)/ Utrecht (A12)/ Bunnik.
Lijkt mij ff het handigste voor nu! Dus als je 10.15 uit Drachten vertrekt ben je er ook ruim op tijd. 9.15 is wel erg vroeg :D[/QUOTE] Lijkt me wel super als we in 1 grote colone achter elkaar rijden :D |
All times are GMT +1. The time now is 01:19. |