Message from EMS Japan :
09/02/2013 13:42 In Customs AMSTERDAM EXP NETHERLANDS oww yhea :rock: |
The details that make the design 8) :thumbup:
G0dverd0mmme benk ik me toch ff partij blij met dit :eek: zo zat ik 5 jaar terug zal nooit leuk spul vinden.. nu vindt ik zown beetje alles wat wens! Tering dit wordt me toch een tof autotje waar ff jaaren lang trots op zal zijn 90's Revival baby :LOL: tis me ding 80's/90's haha! zit spul tussen die ik zelfs nog nooit gezien heb lol.! zoals de scirocco badge nieuw in verpakking uit 1979 :eek: |
intusse tijd een Golf 4 GTI 25jahre pook die nieuw is om zeep geholpen :D
puur voor de oem leer er van ik = :screwy: nu nog met verfafbijt. bezig gaan en kijken wat mee doe Alu gepolijst../ Candywhite.? moelijk tbh! Scheelt ga die kap toch na maaken so maak hele serie voor me zelf en wat voor verkoop :thumbup: ff weer wat oldskool's terug brengen ;) |
Even een vraagje, het is allemaal heel erg leuk die ABT spullen en ik snap dat jij er helemaal lijp van bent ;).....
Maaruh, gebeurt er ook nog iets leuks met de motor? zie namelijk een 20vt in je onderschrift staan :D |
Quote:
Jeroen64 tof dat je het vraagt! Gezien ik geen vaste werk heb. en graag dingen eerst uitwerk tot in de puntjes! zals deze afdeling nog even opzich laaten wachten ;) maar realistisch gezien met feit dat ik geen vast werk heb zal het wel jaar of 2 duren mocht ik echter nou me bedrif vrij vlot kunen starten en daarbij goed loopen!. Dan zou ik voor leuk bedrag een goede AGU met alles er op en kunnen kopen en die rijden voor een poos Stock, laat ik door Werner Fahrzeug Technik Gmbh. kabel boom maaken op maat is het plug en play voor wat dat betreft! Maar uiteindelijke doelechter is om bij bar-tek! Jonges met die zieke Golf 2 VR6 bij hun nieuwn blok te kopen! maja het is wel "eventjes 5000 euro!" (ex aanbouw deelen) Gezien het eigelijk een Integrated Engineering long block is die goed voor over 300pk is IE CNC Geflowde bigport kop IE zuigers IE zuigerstangen laag profiel carterpan race lagers ARP bouten en weet ik het allemaal voor spul. dat je zegt *t3ring* al wordt de setup meer 250pk en zoveel mogelijk koppel en had al van JDeng begrepen dit niet echt een probleem is! gezien me componenten lijst . en de jonges van Bar-tek.de bevestige dit ook (y) maar goed koop is anders. gezien ook naar side mounts wil zoals Golf 4 Gti en dat worden tevens upgrade van Vibra technics , zodat voor in na nodige werken aan de voor front! om ruimte vrij te maaken om intercooler/oliekoeler fatsoenlijk te plaaten valt op de plek waar normaal de voorste motorstuen zit! op de draag balk (aka VWMS style) bespaart ruimte. werkt efficent, en blijft gewicht optimaal verdeelt en tevens gemakkelijker de intercooler aansluiten maar al om al duure grap! want dan heb ik het nog geen eens gehad over de Eurospecsport 02J 5bak naar 6bak conversie (neej. O2M werkt niet voor me) alles wat er iin komt moet tevens zgan zijn of nieuw! gezien wel plan heb deze golf erg lang te hebben! en trouwens de huidge 1,6 8v AEE is pas 70,dkm jong :thumbup: en voldoet nog prima! geeft 77,5pk in laatste test! wat niet slecht vindt al laat die ook x chippen met anderen nokken as dat ie wat pittiger is! Geeft me voldoende tijd om tussen door , aan de blok te werken dat ie nog buiten de golf zelf is en gewoon door rijden kan! maar al om al verwacht ik kosten plaatje puur voor het blok van ongeveer 10,000/15,000 euro waar van al iets van 3270 is uitgegeven Want heb de IE intake ,fuelrail , thumbup: + anderen lossen gimmicks voor Vaccum en ARP bouten een shitload in elkgeval! en komt nog zat bij kijken. wat gedaan wil hebben want de zwakke punten van die blok moet aan gepakt worden 1 er van wordt opgelost door 2.0L TFSI coilpacks te gebruiken! rest is nog ff een Work in progress! nu heb dus al ff wat laten zien. al was dat niet bepaald de bedoeling maar goed niet dat ze ineens allemaal gaan vragen. "vanwaar de 20vt in de naam" ;) :thumbup: dus bij dezen het is gewoon zonder vast werk. en huidige variabele inkomen is niet gemakkelijk deze project te bekostigen! laat staan snel:P en al helemaal niet als je eigen bedrijf aan het opstarten bent :shake: maar komt goed :thumbup: lukt het al voor 5 jaar so. dus waarom komende 5 ook niet! |
De ideeén zijn wel goed iig ! begrijpelijk is dat het natuurlijk niet allemaal in één keer lukt , maar wel leuk om dit project te volgen ;)
En ook erg leuk om te zien wat je allemaal aan Abt spullen bij elkaar zoekt , sommige dingen wist ik ook niet eens het bestaan van , heel interessant :thumbup: |
sow, kan in ieder geval niet zeggen dat je niet op vragen ingaat :D
Mooi man! zeker dat "alles wat er in komt moet nieuw of nagenoeg nieuw zijn" kan ik wel waarderen. Succes met het vinden van werk/opstarten van je eigen bedrijf, zou het project natuurlijk een leuke "boost" geven.... ik ga deze volgen :thumbup: |
owja als je er om vraagt. geef ik dat graag Jeroen64 :thumbup:
no problemo haha xD! tevens ff mock-up gedaan van de pook erg geslaagd. nu nog ff kijke welk kluer het nou wordt (dilemma) :D trots op me projektje! en tevens de zoveelste front onderweg. lol :screwy: na deze tijd omtoch echt tweede te maaken xD VR6 cup jonghhu |
ff setje velge er bij lol :screwy:
voor de daily gebruik :thumbup: ABT A11 de 1 stuk versie van de ABT A16's! :thumbup: spec's 5x100 ET-30 8,5J 17 inch OZ AS-7 |
Mooie wielen! Dacht dat de eendelige A23's heten, tenminste, die had ik ;)
Best mooi onder een mk3 iig. Zou ze onder mijn 4 ook nog wel willen.. Verder lekker bezig, ben wel benieuwd naar het eindresultaat.. |
Quote:
Ja zijn mooi velgen. jij had ze ook mooi opgemaakt anders:O! maar zijn idd A11 en niet A23 ;) A11 is 2e generatie A23 is 3e generatie. Toen de golf 4 de kop opstak (y) 97/99 modellen velgen met chrome kapje! A1/16 was nog de jare 90 styling :) en als goed heb was A23 een borbet velg. en niet meer OZ! maar daat ben ik niet 100% zeker van :P |
eindelijk een post. dat mensen toch idee geft. komt er nog wat van :D
point of no return :thumbup: en de vr6 plus achteras inopmaak :thumbup: |
Weet niet hoe ik het moet verwoorden, maar godverdomme wat heb je een lekker 3 :thumbup:
Heb alleen maar respect voor de hoeveelheid werk wat erin zit. Hulde mijnheer. :own: |
Quote:
Thanks man waardeer ik echt :thumbup: maar je kan het verwoorden als ziekelijk :D zit je al aardig inde buurt lol want dit is de geheelen zwik wat er nog onder moet haha |
Haha wou dat ik zoveel tijd en geld etc had om in min golfje te steken!. Deze ga ik zeker volgen!
|
Quote:
geloof me Geld is een major issue hier :P tis letterlijk elke cent opzoeken lol als ikhet geld ECHt had. was die allang qua body en onder stel klaar ;) zou ik nu maybe al aan 20vt werken haha no no geld hier is echt niet voor het oprapen bij me. sterker nog heb zelfs geen baan hoe vindt je die xD? maar thanks man tis toch een compliment :thumbup: komt nog zat komende tijd ;) |
Dat blijft toch het knapst.
Een mooie auto bouwen geen geen cent hebben!! Probeer ik zelf ook, het duurd alleen wat lang. Ga zo door! |
Quote:
tis niet makkelijk maar met bloed zweet en ellbow grease kom je ver :thumbup: Vandaag weer gevonden en gedaan! roest is weer terug op de agenda :D voor eerste keer in me leven remleidingen gemaakt lol best goed gelukt met als enige voorbeeld wat funny plaatjes xD nog wel ff inkorten voor de fittingen ;) de houders voor achter as ook likje verf gegeven :thumbup: tussen tijds nog bezig met handremkabels beetje op te frissen :screwy: moet er ook wel netjes uit zien vindt ik haha! :rolleyes: |
En weer wat te melden loopt lekker hier wel :thumbup:
Beetje hardstyle op de achtergrond haha beuk er in man! :D weer zat gedana vandaag :thumbup: |
Zijn dat golf 4 remklauwen op golf 2 astappen of heb je golf 4 astappen op je achterbrug gemaakt?
|
All times are GMT +1. The time now is 22:45. |