Quote:
ik kan hem je eventueel meenemen naar gestel of schijndel;) werk daar 4 dagen in de week als je wilt? |
Quote:
Ik kijk wel effe wat de kosten d'r van worden, dan hoor je van me. ;) |
wat een geregel man, je wordt nog detailhandel zo...
wil je de gegeven via PM en kostenshirt + verzendkosten op de bankrekening? Zal er wel overheen gelezen hebben en dan vraag je het toch gewoon :D de searchfunctie is zo 2010... |
Quote:
Voor de volgende ronde bedoel je? Dat komt nog allemaal online, denk dat ik daarvoor gewoon effe 'n nieuw topicje maakt, of deze leeg laat vegen tzt. ;) |
Good job Breadfan!
Kzie ze wel verschijnen, als Klutch ni toevallig mijn shirts is vergeten :D :thumbup: |
Quote:
Zo effe uit m'n hoofd... jij had ook 'n Played out shirt? Die zijn dus inderdaad vergeten door Klutch, maar dat is al geregeld en ze zijn op de post. Heb hem gisteren gesproken, en hij heeft het al in orde gemaakt. Je andere shirt is wel gewoon hier. |
Alle losse shirts zijn ingepakt en gaan dalijk voor ik naar 't werk ga hopelijk nog op de post. Voor de mensen die meerdere shirts besteld hebben ga ik morgen even wat doosjes regelen zodat ook die de deur uit kunnen. :thumbup:
|
Quote:
Had inderdaad een LOW en een PLAYED OUT :thumbup: Ivm de verzendkosten neem ik aan dat je wacht tot de andere ook binnen is? Heb er geen haast mee in ieder geval, vind het al super dat het geregeld is :thumbup: |
hip hip hoi!!!
:wee: |
Quote:
Nee hoor, hij is al ingepakt en gaat zo op de post. Die andere stuur ik je nog na, komt wel in orde. ;) |
Quote:
Ik zat al in de lijst te kijken, en denk jij hebt toch helemaal niks besteld bij me! :confused: Maar je had via VWForum onder Walravens je bestelling gedaan. Was al effe bang dat ik zelf in de administratie ;n fout had gemaakt. :D |
Quote:
heb via dit forum besteld dacht zelfs 3 shirts al weet ik dat ook al niet meer 100% zeker :rolleyes: edit: Per 18-03-2011 walravens => Jelle-Mk1G60 hehehe had het zelf nog neit door :thumbup: |
Kanniet wachten totdat mijn shirt binnen is :D
|
Quote:
Ah kijk, daar zit 't hem in. :D Zolang je adres maar ongewijzigd is gebleven is er geen probleem. ;) |
Quote:
Dan zie ik m binnenkort wel verschijnen :D Super man :thumbup: En natuurlijk bedankt voor al de moeite die je hebt moeten doen voor deze shirts ;) |
zijn ze al onderweg of duurt het nog even, hoop dat ik ze voor volgend weekend binnen heb eigenlijk :thumbup:
|
Ik heb de mijne binnen Chris :D
Shirt is inderdaad goede kwaliteit. opdruk iets minder, maar dat is altijd wel met die zeefdrukken. Zag alleen wel dat het een gewone L is en geen fitted L. Nu maak ik me daar niet zo heel druk om, maar kan zijn dat iemand anders dan een fitted heeft gekrege die een gewone wilde, dus als je in de knoop komt daarmee laat het dan even weten. Sowieso heel erg bedankt voor al het geregel! :thumbup: |
Heb ze ook binnen. Shirt prima maar gaan wel krimpen in de was.
Gelukkig valt L mij iets te groot en is M net te klein. Opdrukken iets minder maar de Dub&Co MK1 Girl is super dick. Gr, |
Heb hem ook binnen topper! Ziet er goed uit:)
|
hier ook een doos met ellende binnen ;)
ik ben gekrompen L is namelijk te groot :D |
All times are GMT +1. The time now is 10:17. |