hier hetzelfde liedje, uitgebreid, lambo binnen, maximum van 8 monteurs, kan nu alleen nog geld verdienen en auto's kopen :rolleyes:
|
ik heb de laatste tijd veel last met trage reactie van m'n computer,vooral met het racen....als ik al lang en breed geklikt heb krijgt de computer het nog eens door en sja zo win ik natuurlijk nooit......
iemand een idee wat het probleem is? |
Ik ben alleen nog aan het proberen Cartown miljonair te worden :P Daarna kap ik ermee, ben nu Level 41 ofzo en vind er eigenlijk niks meer aan..
Zeker niet doordat je de auto's die nu uitkomen alleen nog maar met blauwe coins kunt kopen :-s |
haha same here. Level 42 geen extra monteurs meer te vinden, auto's die ik wil zijn alleen nog maar met blauwe coins te krijgen en begin nu ook steeds meer te iriteren aan dingen.
Tijd voor een update van cartown!! |
cartown miljonair worden is niet zo moeilijk hoor;)
was er laatst 75.000 van verwijderd,heb toen de hele boel maar op de schop gegooid en 8 auto's bijgekocht:D maar begin er ook een beetje op uitgekeken te raken,komen ook geen nieuwe auto's meer alleen van die bestickerde dingen,etc,etc... |
als je dubbele muren maakt met allemaal cash machines ben je zo een heel eind.
Maar wordt allemaal nu wel een beetje saai |
ik doe dit nog niet zo heel lang ben nu level 21.
heb al een aantal hier toegevoegd maar willen jullie mij ook toevoegen?? :D thanks |
Ook NET begonnen heb net m'n tweede lift gekocht...
Level 3. |
volgens mij heeft half vf lopen klagen,want hierboven door mij genoemde punten zijn allemaal verholpen....
heb net een 06 beetle gekocht. |
die Honda slet is eindelijk weg ( of valt me net pas op)
|
nee die is bij mij ook net een paar dagen weg.....
|
ze hebben ook de Job aantalen verhoogt en verlaagd. voordat je hem gemasterd bent
|
Haha, supervet je kan nu tijdreizen met je back to the future auto :D
|
speel het sinds een aantal dagen ook maar hoe voeg je feitelijk mensen toe? moet je die eerst aan je persoonlijke vriende toeveoge voordat je ze weer in cartown toe kan voegen ofwa
|
Geen cheat ergens om blauwe coins te krijgen?
Want wil de B2TF Delorean :D |
Kopen via PayPal :D
|
Ja ga ze ff sponseren :D
|
hehehe,ik speel het nog steeds.....
heb al een leuke verzameling auto's. |
even iets ingezoomd.....
|
Na een tijd niets gedaan te hebben de draad weer opgepakt...
Begin al een aardig bedrijfswagen park te krijgen: |
All times are GMT +1. The time now is 16:51. |