![]() |
Quote:
Caddy.... |
Kleine update....de gehele rvs naafdeksels zijn vervangen voor nieuwe zwarte.......
Morgen volgt de foto van de gespoten motorafdekplaat in kleur...... ![]() |
Beter zo met de zwarte !
|
Quote:
Thanx for the compliments....vond ik persoonlijk zelf ook beter staan, en is wel geslaagd...!!! |
Henk jongen ik hoop dat alles goed gaat komen met je rug en je gezondheid. Want als ik iemand graag een auto zie aanpakken kwa details en zo ben jij die gene. Dikke wagen nu hoor die Mk5. Gr Ronnie
|
Quote:
Thank You.......... :rolleyes: |
Bij deze de 2e kleine update...
De motroafdekplaat is gespoten in de kleur van de wagen candy white en het middelste gedeelte is piano zwart gespoten net als de us grill en de harten van de velgen... Ik vond deze combi mooier dan andersom of geheel wit. Enige nadeel was bij het demonteren van het vw-logo was dat deze zo vast zat, en kapot is gegaan en hierdoor een nieuwe besteld moest worden.. Niet los te verkrijgen bij de dealer omdat Pon 0 op voorraad had helaas...Kon nu alleen nog het blauwe vw logo van een ander model met dezelfde diameter bestellen. Het originele vw logo bestaat uit chroom/zwart.....het nieuwe logo blauw/wit.. Ik had geen andere keus en wil de kap aankomend weekend wel gemonteerd hebben voor MIVW, dus toch maar besloten om de blauwe te monteren/plakken. Vanavond rustig beginnen met het schoonmaken van de Golf en morgen ff poetsen.... Bij deze de foto's: ![]() ![]() ![]() ![]() |
Persoonlijk vind ik het blauwe logo zelfs netter dan het oude logo, door het witte in het logo past het ook wat beter bij het geheel vind ik.
|
staat zeker heel dik hoor, vind het mooi zo dat logo.
de gehele wagen is super dik om te zien. |
Henk, heb ik je golf niet recent te koop zien staan?? Ivm je gezondheid toch weg?
|
Quote:
Klopt..... Ik heb gister en vandaag weer een ingreep en een kijkopertaie gehad en nog meer slecht nieuws te horen gekregen... Dat is de reden ook vanwege eventuele verkoop. Maar zolang ik de wagens nog heb blijf ik rustig bezig....hobby... |
Nog meer slecht nieuws, Henk??
Dat wat begon als een 'simpele' hernia blijkt dus toch grote gevolgen te hebben...:S Sterkte!! |
Bij deze zonet even de afdekkap weer in elkaar gezet en gemonteerd...
Kwaliteit is wat minder van de foto's maar wel zichtbaar. Vind persoonlijk wel geslaagd. ![]() ![]() ![]() |
:D... Je weet genoeg :D
|
nette upate!
|
![]() ![]() ![]() |
Gaaf!
Heb je nou de koplampen zwart gemaakt? Of lijkt dat maar zo omdat ie binnen staat? Het zou volgens mij in ieder geval niet misstaan. ;) |
Super Henk!
@ Broodfan: Zijn standaard zwart bij een GTI. |
Mega dik, Henk maar nu heb ik een vraag, kun je zo ook rijden? Of is dat onmogelijk, want ik vind dat wel heel dik uitzien zo hoor vooral van achter met die kont zo laag bij de grond.
Heel jammer dat je dit ding gaat verkopen, want wat is die moooooi !! Gr Ronnie en succes met de Bora. |
staat idd echt super man! mooie combi zo dat wit oranje :cool:
|
All times are GMT +1. The time now is 06:33. |