Quote:
Aankomende zaterdag ben ik er helaas niet :( Andere leuke plannen !! Schikt 's avonds doordeweeks een x ?? |
Quote:
Tuurlijk, we spreken wel ff af. Heb het momenteel niet zo druk met de studie. Je gaat toch niet weer naar een meeting he?????? |
Quote:
NOPE ! Onderdelen scoren :D En waarschijnlijk ff mijn chassis-lak ophalen bij Bussie komt zo, eens kijken of we de route naar het zuiden een beetje aan kunnen passen ! |
Quote:
en de lak gevonden, volgens mij wel het was iig weg toen ik thuis kwam :biggrin: |
Quote:
YEP !!! Super superbedankt ! Kleurtje is helemaal goed :D:D Kom net binnen, was me t weekendje wel............. Foto's volgen :cool: |
Quote:
Laat zien die foto's, ik ben erg benieuwd..... |
Quote:
hahaha, worden dan wel foto's van The VW barn, Aircooled.nl, De Mc Donalds, en de meeting in Barchem ;) Niks aan de kubel gedaan dit weekend :o |
Laat zien dan.....hehehehehe
Nice meeting geweest zag ik. Goe jullie best gedaan daar. Ovaal is echt topperrrrr |
Staan al op de site Don!
Ook nog een paar van de Barn :D 5 Mei gaat de Notch op z'n reet, dus je ziet de spindles nog wel terug op de foto's ;) |
simca stoeltjes
Quote:
wist niet dat je die zocht ik heb nog een verstelbare simca rally stoel voor je als je wilt |
Quote:
Heb je er maar 1 ? Ik zoek er 2 namelijik :) |
narrowed beam !
Zie hier mijn vooras :D :D
5,5 cm smaller, méér dan zat onder de kubel :eek: onderste verenpakket zit er in, andere verenpakket gaat er morgen in. Lagers in de schijven......Check spindels zitten in de lak......Check Verlaagde kogels gemonteerd..........Check Stofkappen gespoten........Check DAN KAN MORGEN DE AS OP HET ONDERSTEL :biggrin: :cool: |
netjes kerel!!!
|
Vandaag weer ff bezig geweest !
Hoop de kubel voor 5 mei op de wielen te hebben. EN NEE, niet vanwege brvrijdingsdag ;) Puur omdat we dan beginnen met het "slammen" van miss G's notch, en ik de kubel dan naar buiten kan "rollen" ipv dragen :D Hier de pics van vanavond ! Schiet lekker op, alleen 1 minpunt............... De rassterplaat verstelling komt tegen het chassis waar het dekseltje de tunnel afsluit, iemand een suggestie ? Geen deksel monteren, of de kubel een tandje omhoog zetten ?!?! Ikzelf ga voor optie 1............maar misschien zijn er nadelen aan optie 2? Let me know !! Hier alvast wat pics, de rest weer op www.volksaddiction.nl |
kwl VA!
Misschien 1 tandje hoger zetten en dropped spindels :D? |
Quote:
Tandje hoger wil ik nou net NIET horen, hahaha Dropped spindles ook al aan lopen denken, zat nèt naast een setje op Ebay 2 weken terug :( |
Verf je de vooras mee met de bodem? Of haal je hem er dan weer af?
Ziet er wel weer naais uit! |
Kan je geen aangepast dekseltje maken?
|
Misschien wel goed idee om dat dekseltje zo aan te passen (dus erop meppen met een hamer :wink: ) dat het middendeel in het gat valt, ipv eroverheen? :)
|
Quote:
Bodem en vooras staan al in de lak :D :D Dit is het eind resultaat ! voorophanging zit in de zwarte zinkfosfaatlak, onderstel in heeeeeeeeel lichtgrijze zinkfosfaat lak ! Ik weet het, erg gedurft....een bijna wit onderstel :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 17:26. |