Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   Misha's Jetta! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=60299)

vento tdi 17-10-2009 21:08

het cleane is wel dik!!!!

servibruls 17-10-2009 21:13

Mooi gemaakt Erikje

jarnogti 17-10-2009 23:12

ik mis een taart schep!!!!! :)

Misha 18-10-2009 03:25

Volgens mij is mijn visie wat dikker dan de jouwe Erik :D

breadfan83 18-10-2009 07:20

Condensatortje kopen? Ik blijf onder de 3k. :thumbup:

ReBo 18-10-2009 08:38

Quote:
Originally Posted by erik_jetta
toekomst beeld?

Quote:
Originally Posted by Misha
Volgens mij is mijn visie wat dikker dan de jouwe Erik :D

Ja . . . . want waar is al het polyester waar Misha ( zonder C ;) ) oversprak ?? :D

Misha 18-10-2009 11:02

Condensator? Neuh, ik weet niet eens waar zo'n ding voor dient.
Voor alle duidelijkheid mensen, er komen geen 15inch woofers in en ook zeker geen polyester toestanden.
Enige wat nu misschien nog veranderd aan de kofferbak is GL kofferbekleding, maar ik vind 't eik wel prima zo :)

breadfan83 18-10-2009 16:07

Quote:
Condensator? Neuh, ik weet niet eens waar zo'n ding voor dient.
Voor alle duidelijkheid mensen, er komen geen 15inch woofers in en ook zeker geen polyester toestanden.
Enige wat nu misschien nog veranderd aan de kofferbak is GL kofferbekleding, maar ik vind 't eik wel prima zo :)

De condensator geeft je een buffer in je stroomcircuit door als een soort tijdelijke extra accu te fungeren. Bij pieken in je bas zal het geluid dus niet ineens inzakken door een te kort aan elektrisch vermogen. De condensator levert dan dat beetje extra stroom door zich (gedeeltelijk te ontladen), daarna laadt ie zich weer terug op.

GL bekleding zou de koffer wel goed doen imo. Heb die schuim-matten nooit echt mooi gevonden eerlijk gezegd.

Ben zelf ook niet zo van die grote installaties trouwens. Zolang het muziek maakt is het prima. :thumbup:

roog909 18-10-2009 16:32

Quote:
Originally Posted by breadfan83

Ben zelf ook niet zo van die grote installaties trouwens. Zolang het muziek maakt is het prima. :thumbup:

nou oke, maar hoe groot is dat woofertje misha?! ik heb zelf een kistje gebouwd met 2x 12", wat uiteindelijk in de jetta GT van maarten is beland, maar dat achterste gedeelte zit dan proppievol? is dit 6" oid?

Misha 18-10-2009 19:50

Mijn woofert is 10inch, zo'n groothoek-lens geeft altijd een beetje een vertekend beeld :)

Chris, die 'schuimmatten' zijn inderdaad niet heel mooi, krijg ze ook niet schoon.. die vlek op de mat.
Maar goed, ik kom toch zelden in m'n kofferbak dus wat dat betreft maakt het me eigenlijk ook weinig uit.

ReBo 18-10-2009 20:08

Een condensator zorgt er ook voor dat je accu iets langer heel blijft . . . luister je dus veelvuldig op standje hard, dan zou ik er toch langzaam aan voor gaan sparen ;)

Misha 18-10-2009 20:26

Mwa Remco... in de grijze heb ik 8 maanden rond gereden met soort dezelfde audio-setup erin (composet, versterkertje en sub), nooit geen problemen gehad ofzo, dus ik denk dat ik het zo wel ga redden.. ik heb 'm niet vaak heel hard staan :thumbup:

martinus83 18-10-2009 20:51

Aan een condensator heb je weinig tot niks. Neem een fatsoenlijke accu, dat werkt een stuk beter. Als je een condesator neemt is een niet goede zelfs nadelig..
Voor meer info moet je niet bij mij zijn, ik quote ook maar een expert ;)

Misha heeft iig geen condensator nodig

cloontje 18-10-2009 20:59

Quote:
Originally Posted by martinus83
Aan een condensator heb je weinig tot niks. Neem een fatsoenlijke accu, dat werkt een stuk beter. Als je een condesator neemt is een niet goede zelfs nadelig..
Voor meer info moet je niet bij mij zijn, ik quote ook maar een expert ;)

Misha heeft iig geen condensator nodig

Gelieve daar even een tpoic over te openen want daar zijn de meningen toch behoorlijk over verdeelt.

Gr

jetta mk1 '82 18-10-2009 21:10

een condensator heeft enkel nut bij een zware installatie !

gr. Martijn

De Limburger 18-10-2009 22:26

Quote:
Mwa Remco... in de grijze heb ik 8 maanden rond gereden met soort dezelfde audio-setup erin (composet, versterkertje en sub), nooit geen problemen gehad ofzo, dus ik denk dat ik het zo wel ga redden.. ik heb 'm niet vaak heel hard staan :thumbup:

Alleen als je een filmpje gaat maken voor youtube hé Misha :thumbup:.Dan knalt LimBizkit wel volle bak door de speakers. :D
Gr Ronnie

Misha 18-10-2009 22:34

Ik zal wel wat Jeugd van Tegenwoordig opzetten :cool: wopwopwop!

martinus83 19-10-2009 08:34

Quote:
Originally Posted by cloontje
Gelieve daar even een tpoic over te openen want daar zijn de meningen toch behoorlijk over verdeelt.

Gr

Klopt klopt, voelde em eigelijk ook al aankomen.
Op Showyoursound.nl vind je redenen genoeg om gewoon géén condensator te nemen, ook niet bij zware installaties.. Nu-tte-loos :)

Misha 20-10-2009 15:54

Oke, eindelijk wat foto's gemaakt.. Enjoy :)

Paar meer voor the people who give a shit: http://www.flickr.com/photos/392566...57622553652098/

martiepartie 20-10-2009 16:59

hmm, waar zijn je banden??

(die bandjes zijn wel heel erg plat/smal). Het witte thema is echt geweldig gelukt bij deze auto :thumbup:

All times are GMT +1. The time now is 13:19.