heel dik indd :cool: :thumbup:
|
Heel vet ook dat donkere front is erg mooi.
Gr Ronnie |
mooie jetta :thumbup:
|
zeker een hele mooie wagen zo. :)
|
|
Deze heel veel bekeken op Volksdub , wat een vet machien ! Ben echt hopeloos verliefd op de velgen ook ... DAMN !
Ik stond redelijk dicht bij jou, met de paarse vento op Image wielen! Groeten |
Dank u Nilz :thumbup: Je kwam al een keer voorbij rijden en staken de duim na elkaar op. Heb ook even bij die van jou staan te kijken, die ligt echt goed laag :thumbup: Heb nog geprobeerd om de jetta's vento op een foto te krijgen maar dat is helaas niet zo goed gelukt :(
Gelijk wat foto's hoe die op Volksdub er bij stond, was de enigste met de Votex roosters in de bumper :D |
mooi! ...komt er ook nog een beetje licht uit die koplampen?!
|
Neee het licht wat er uit komt is genoeg voor in de donkere kamers, met 100W lampen is het net of het op stadslicht staat :D
|
Dikke machine! Niks meer aan doen!
|
Quote:
Okay, show gaat dus (uiteraard ! ;) ) vóór de praktische kant... :D Heb je dan een extra setje koplampen liggen voor de APK ? |
Leer update
Zooooo heel wat stof hier op dit topic
Hele tijd geleden dat ik hier iets heb gepost. De jetta is weer eens lichtelijk opgeknapt of ja het interieur dan. Hebben vorige week samen met mijn vriendin voorstoelen maar eens een opfris beurtje geven Van vieze smerige stoelen naar nette zetels Hoe het was After In de auto Nog wat foto's van de Jetta zelf |
'vette' man! (ja, ik ben je trouwste fan ;) )
|
All times are GMT +1. The time now is 10:50. |