5 Mei vertrekken wij! Hotelletje onderweg pakken, en dan 6 mei komen we aan. We zitten net als vorig jaar weer heerlijk relaxed vlakbij het restaurant als je naar de Pyramidekogel gaat.
|
He joentje wij zitten dan ook ik oostenrijk als jij er bent... ;) Zaterdag gaat de reis weer beginnnen kan er haast al niet meer van slapen... Wij vertrekken ook 8 mei weer naar Nederland zijn we mooi weer thuis als die GUMMIE GUMMIE mongolen aankomen!
|
10 MEI VANAF 13U MEET EN GREET VAN CLEANED.BE
op het pleintje in schiefling. 11MEI VANAF 13U MEET EN GREET VAN EUROSUNDAY.BE op de pyramide kogel |
Oh god, Rick dat wist ik niet haha :D
Kan niet wachten! |
Wij vertrekken ook 5mei, en komen 10mei huiswaarts, na M&G.
2x Golf 3, 1x golf 2, 1xpolo 6N en 1 x New jetta. Er komt nadien ook nog wat volk van VAG Nation langs Grtz |
Gaat druk worden vanaf Nederland op 5 mei.
Wij vertrekken dan ook om een uurtje of 4 in de morgen (als het goed is :screwy: ) |
btw, wij hebben nog altijd een bed vrij in St Egydenerhof..
nu voor een prijsje !! meer info via pm !! 5mei s'avond vertrekken 13mei s'morgens terug ! |
iemand enig idee hoe het nou zit met bodemspeling??
|
Quote:
maakt niks uit.. vorig jaar reden we op lucht.. en voor de politie gooide we die plat.. en niemand die er iets van zei.. het hangt er gewoon vanaf wie er staat.. lag met de A6 ook op 2cm van de grond.. nooit probs gehad.. |
heb er wel zin in vertrek op 9 mei pas:P :D
1e keer dit jaar ben benieuwd:P |
Quote:
Volgens de Oostenrijkse normen moet het laagste punt van de auto zich op 11 cm boven de grond bevinden. Het ligt er inderdaad wel aan welke agent je treft, en wellicht ook wat voor auto je rijdt. Afgelopen jaar zijn mijn vrienden, man/vrouw en kind van 2,5 jaar, in een '69-er variant herhaaldelijk van de weg gehaald. Elke keer een "waarschuwing" gekregen, maar steeds wel de opmerking van de politie dat bij een andere collega dit wel eens problemen kon opleveren. |
Laatste wat hoorde was dat de bodemspeling is verlaagd naar 9cm..Zal het eens opzoeken mocht ik tijd hebben...
|
Quote:
ok ben wel benieuwd. ps zag net het weer voor volgende week, regen regen immer regen :( |
dat weer kan daar in de kom rond het weer toch volledig anders zijn dan de rest van het gebied dus moet je niet op afgaan. vorig jaar gaven ze voor die eerste week ook veel regen en was daar lekker zomer weer :cool:
|
ja dit is inderdaad maar net wie je treft.
een clubgenoot heeft eens een boete gekregen van 30 euro omdat hij te laag lag. maar kon wel gewoon doorrijden omdat er de mogelijkheid was hem hoger te schroeven :screwy: |
Quote:
Nah dan komt het nog steeds niet goed bij mij :thumbup: Wij rijden gewoon, gedragen ons normaal dan is er niks aan de hand ;) NOG MAAR EEN WEEKJE :rolleyes: |
hey mensen,
ff een vraag heeft iemand hier de kaarten al. omdat er al mensen die deze week gaan vertrekken. wij hebben de kaarten besteld maar zijn nog niet aangekomen. en wij vertrekken volgende week zaterdag. grtz eddy hoe zit het nu met de verlaging nog iemand naar gekeken |
De kaarten zijn onderweg! :thumbup:
Ik heb de mijne gisteren ontvangen. |
ik koop de mijne gewoon daar in het postkantoor van reifnitz, veel makkelijker :thumbup:
vandaag laatste dag werken, morgen auto wassen en inladen en zondag morgen departure!!! :cool: |
aha netje dan is het maar afwachten.
dan zullen ze volgende week wel aankomen. bedankt voor de info. grtz eddy |
All times are GMT +1. The time now is 14:24. |