staat er op het kenteken van een fire and ice ook dat het een F&I is of niet???
waarschijnlijk kom ik ook dan zit alleen niet het interieur in er zit nu leer in |
alle lief hebber van vw's zijn bij deze ook uitgenodigt op 27-09-09 in heerhugowaard op een speciale meeting kijk voor mee info op www.astuning.forum2go.nl
|
Quote:
Niet elke Fire and Ice of Wolfsburg Edition One heeft EDITION op kenteken. Mijn 2 F&I hebben dat ook niet,wel de sticker in de kofferbak. Daar staan motorcode,kleurcode,interieurcode e.d. op. :) Natuurlijk ben je welkom met je F&I ;) |
Quote:
dat leer zou ik er dan ook mooi in laten zitten! |
daar verschillen de meningen dan weer over over dat leer ;)
|
Er bestaat ook F&I halfleder :)
|
Quote:
Dat zat toen in die Jetta met 16v van Danny Spijkstra. Dat was achteraf zo gemaakt ja. |
Had de foto net juist ff verkleind...
maar ik vindt het erg mooi staan! |
ff pb gestuurd naar mverh85 voor de t-shirts.
Ze moeten allang binnen zijn,rond 11 juli al. |
oke dan is de mijn dus een F&I want die sticker achterin klopt moet alleen nog die sticker voor het achterscherm hebben en de emblemen van het voor scherm auto is deels gecleand dus alle logos zijn der toen afgehaald
|
voor achterscherm stikker kun je bij theowob terecht op het forum
www.vw-wobshop.nl of www.vwwobshop.nl weet niet zeker meer.. neem maar contact op met hem. trouwens is dat half leder ooit een keer door iemand gemaakt die het zelf heeft laten doen of is dat origineel.. want heb bijna alles doorgelezen over f&i en dat wist ik niet. gr |
bij wobshop zijn ze wel duur zijn 93 euro is er niet een duitse site ofzo die ze verkoopt
|
Dat halfleder zal wel zelfgemaakt zijn.
De t-shirts komen eraan :thumbup: |
Hij staat er nu zo bij
|
...nog een weekje en dan...
Hopelijk is het dan nog steeds dit weertje, bij de MIVW de laatste keer was het één waterballet! Oproepje: Als er iemand nog een booskijker heeft liggen of even wil kijken of er één in de buurt te koop is via MP ofzo, zou dat erg fijn zijn. :D (het gaat om het model voor een grille zonder verstralers; dus recht, graag) Ik vind ze zelf ook wel, maar het probleem is dat zo'n ding te lang is om te kunnen of mogen versturen :mad: De meesten liggen minstens 100 km verderop, maar als één van jullie daar dan toevallig in de buurt woont...???!!! Als iemand zo aardig is, ben ik diegene heel erg dankbaar |
bij Astuning in heerhugowaard zijn ze 20 euro welke wil je hebben ken er eventueel wel 1 voor je meenemen als we naar de meeting komen en voor welke auto is het
www.astuning.nl |
die stikkers gaan in duitsland voor 250 over de toonbank,
rond de 90 is spotgoedkoop en het is het waard. maarja das mijn mening dan weer. gr kevin |
@ twymk2:
Quote:
...deze heb ik nog wel voor je, echter zonder de klemmetjes aan de achterzijde; je zult ze dus moeten kitten... , maar als die van jou 'gecleaned is, komt dat juist beter uit, of niet? DEAL? Als jij nou zo'n booskijker voor me meeneemt, dan zijn deze (schaarse!) logo's voor jou; is dÃ*t wat?! :D Je mag er zowieso ééntje meenemen voor een Golf Mk II zònder verstralers dus of voor een Jetta Mk II; da's hetzelfde. (maar ik heb namelijk een Jetta-front, vandaar!) Met de kosten komt het dan volgende week wel goed. Let me know! (hieronder zie je een foto mèt 'booskijker', nog voordat die eraf was gewaaid :screwy: ) |
..effe TO THE POINT:
@ allemaal:
Omdat dit al een vrij oud topic is, maar de 'mini-meet' pas volgende week is (eindelijk!), ben ik benieuwd, of iedereen die het van plan was, ook nog steeds daadwerkelijk gáát komen... Laat allemaal dus nog even één keer van je horen! :tongue: Ik ben er i.i.g. wel, of er moet wel héél slecht weer worden voorspeld... Miss Madison, Fire&Ice Koekie en mverh85 met vriendin verwacht ik ook zeker wel daar... De laatste 'voorlopige deelnemerslijst(-je)' dateerd namelijk al weer van 30 APRIL jl.... (post #111) Het lijkt sindsdien wel een 'fire and ice-chatbox', maar goed; dat is wèl gezellig toch?! :tongue: Dìt is die laatste lijst, aangevuld met 'Thony' op #13, door Madison later nog aangemeld in post #175 op 1 juli jl.: 1 Madison(= de topic-starter 'F&I minimeet') (met F&I 1.8; de VR6 is dan inmiddels geschorst...) 2 Rallyegolf20vt (3-deurs GTI G60!!!) 3 fire and ice vr6 (Komt mss met 2 X F&I; 1.8 en VR6) 4 Vento Vice (3-deurs 1.8 GTI 8V met Jetta-front en rolkooi) 5 Fire&Ice Koekie (3-deurs 1.8; is opnieuw gespoten!) 6 Jan_g6tig (met, naar zijn zeggen, 1 van de totaal 69 GTI G60-exemplaren!) 7 F&I power 8 Mu!s (met een 5-deurs) 9 Maat van Mu!s (met een 3-deurs) 10 mverh85 (met een 3-deurs 1.8 en z'n vriendin Stefanie, die rijdt...) 11 Fons F&I (reparatie is vóór augustus klaar...) 12 'die ene' (die 'Fire&Ice Koekie' ooit, met gevaar voor eigen leven heeft staande gehouden! post #108 :thumbup: ) 13 Thony ('die andere', door Madison aangesproken :D ) Als Ã*l deze mensen ook daadwerkelijk komen, mogen we van een klein succesje spreken, vind ik zelf! |
Dit is die laatste lijst, aangevuld met Thony op #13, door Madison later nog aangemeld:
Klein beetje aangepast :thumbup: 1 Madison(= de topic-starter 'F&I minimeet') (met F&I 1.8; (de VR6 is geschorst,komt niet) 2 Rallyegolf20vt (3-deurs GTI G60!!!) 3 fire and ice vr6 komt met VR6(1.8 is verkocht,nieuwe eigenaar kan niet) 4 Vento Vice (3-deurs 1.8 GTI 8V met Jetta-front en rolkooi) 5 Fire&Ice Koekie (3-deurs 1.8; is opnieuw gespoten!) 6 Jan_g6tig (met, naar zijn zeggen, 1 van de totaal 69 GTI G60-exemplaren!) 7 F&I power 8 Mu!s (met een 5-deurs) 9 Maat van Mu!s (met een 3-deurs) 10 mverh85 (met een 3-deurs 1.8 en z'n vriendin Stefanie, die rijdt...) 11 Fons F&I (reparatie is vóór augustus klaar...) 12 'die ene' (die 'Fire&Ice Koekie' ooit heeft staande gehouden! :thumbup: ) 13 Thony (die andere, door Madison aangesproken :D Is een mooi lijstje zo,en misschien komen er nog wat? :) |
All times are GMT +1. The time now is 09:22. |