niet zo bescheiden vriend!
hij mag gezien worden !! |
Inderdaad echt super, alleen de spiegels en de 3 lamellen van de grille had ik matzwart gelaten/gespoten.
|
Quote:
Ik stem in wat die grille betreft, in 't zwart staat ie toch beter. De spiegels staan zo ook wel goed vind ik... zou niet weten welke versie (gelakt of structuur zwart) ik de voorkeur moest geven. |
Dikke jetta Alberto, vooral die voorkant. Breed hoor! :thumbup:
|
:thumbup: Dank voor uw leuke reacties .
Spiegels in de kleur vind ik altijd wel luxe staan . En de grille zwart . Vond ik minder bij deze kleur . Dan krijg je het zelfde als bij de witte , het gaat minder op vallen . Omdat de jetta al vierkante koplampen heeft orgineel . |
Quote:
Als je op wil vallen kan je 'm ook fluorroze spuiten :thumbup: |
:screwy:
Quote:
Ook over na gedacht . Maar de kwalitijd van fluor kleuren is niet super . . . Vond dit beter . ;) Is niet zo dat ik wil opvallen . Maar met een zwarte grille vond ik het te gewoon . Zo beter ? ;) |
de jetta gaat morgen naar zijn winter stalling ,
dik 470 kilometer gereden in de auto dit jaar :D |
Quote:
meer als de vr :D |
Quote:
da's de moeite :D gr. Martijn |
Quote:
Waarvan de helft deze kant op zeker ;) |
Quote:
zo ver is Musselkanaal nu ook weer niet Erwin :D maar huh staat stoer in de showroom van een ex Volvo dealer . lekker warm en droog :thumbup: tot ergens in april |
Nette auto!!
Ben je vanmiddag nog tegen gekomen in dokkum! |
Quote:
ah in die lage goud kleurige golf met dak rek :thumbup: |
Klopt inderdaad.
Was op zoek naar silvervision knipperlichten van philips. Ben op het laatst geslaagd bij de halfords. Ziet er bruut uit zo van voren met die brede velgen! En met die mooie grill! |
Vandaag een leuk pakket binnen gekregen
een splinter nieuwe Recaro GLI stoel |
hij weer wel hoor ;)
|
Quote:
tja sorry :D was ff zoeken maar was het wel waard , zal morgen ff foto maken , ding is echt splinter nieuw , en die gast had er meer staan GTI Recaro ( met rood en zwart streepje ) splinter nieuw ;) |
En wie is die "gast" ???? :)
|
Quote:
:D duitse Gast . werkt bij een Nissan dealer in Hamburg :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 21:59. |