![]() |
nee joh, die heeft nog geen kenteken en gaat eerst nog helemaal uit en in elkaar voordat hij ergens op een meeting te zien zal zijn..
|
Quote:
Geen probleem toch . Altijd wel een leuke vrouw die wel op de stand willen staan . Als jullie aan de wandel zijn . . |
daar komen we wel uit dus.. heb je net een pm gestuurd ;)
|
Heb er zin in mannen! Jetta gaat voorspoedig, golf is op de poets- stofzuigbeurt na er al klaar voor!
|
ik heb er ook super veel zin in!!!! :thumbup:
nog ff kijken of ik de caddy ook ga mee nemen op de kar ofzo, maar kom zowiezo met de gtd. |
kom ook even langs maar zonder de golfjes dit jaar geen meetig met de auto,s
van mij zelf. als molle er heen gaat rij ik met hem mee. ;) |
Quote:
Jawis gaan we even in mijn skietbak heen :D |
Quote:
dankje molle dat ik mee kan. :thumbup: |
Volksforum stand is aanwezig in Bergum :thumbup:
|
Quote:
kom je maar op de fiets Ruurd ..... :D Elly heeft ook wel een auto toch :thumbup: |
Quote:
rij met 1 mee dus of niet te fietsen :D |
vandaag even met de mannen bij de manege geweest
het terrein ligt er netjes bij liggen nu hout snippers in de buiten bak . dus zal het minder stof geven :thumbup: binnen bak waren ze al aan het nat maken ...voor een extra stevige onder grond zal de komende weken nog paar keer gebeuren we gaan de ingang iets aan passen ivm nieuwe ( XXXL ) parking achter de manege ![]() maar dat zien jullie wel hoe en wat .... ;) volgens ons kan er nu kwa parkeeren niks meer mis gaan ook grootere groepen kunnen nu makkelijk bij elkaar staan :thumbup: |
Goeie berichten manne! Ik heb er zin in!
|
keurig heren!
vorig jaar ging het nét (niet), maar dit is super. beter wat ruimte teveel dan te weinig. nu dit weer nog 3 weekjes volhouden, dan kan er niks mis gaan. hoop dat ik er bij ben met de rocco (maar begin stiekem het ergste te vrezen) |
Quote:
hoop houden kerel ...als ik moet helpen hoor ik het wel ook al moeten we duwen :D |
stands aan wezig tussen stand
Landman automatriaalen Xtremecarconcept Vw WOB shop . AS Tuning Chipmeister Cultwheels Volksforum KCN club stand Auto glym nederland |
heb er zin in ben nog druk met mn gti bezig , hoop dat ik hem op tijd klaar heb
|
Wij hebben er zin in . We hopen het weer ook
|
Als ik vrij ben en het is goed weer, ben ik aanwezig:)
|
Quote:
Hehe, stand wel, ik niet ;) |
All times are GMT +1. The time now is 01:04. |