cool man, ben beniewd hoe het wordt
|
Alvast een kleine preview............ :rock:
|
Netjes heel mooi Ron :thumbup:
He Wytze wat kost dat als je een stel harten spuit in je home made spuitcabine ;) |
zaterdag avond actie |
mooie wagen! velgen zullen super staan zo in het rood :cool:
|
Zoooooooooooooooooo hey de wielen zitten er onder en moet eerlijk zeggen geweldig wat lijkt het mooi......
de auto is voor 1,5cm en achter 1cm gezakt en alles draait nu vrij en ken nog wel meer hebben alleen kom ik dan erg dicht met het katter bij de grond :shake: eerst zo maar even rijden. Was het setje al haast kwijt meneer jettaracing had er ook even 1 onder de witte jetta gestoken om te zien hoe dat leek......... en hij zei doen ze me allemaal maar hahaha :rolleyes: Foto's komen hier snel die heeft Wietze gemaakt en die zal ze zo wel plaatsen hahahh :D Ik ben zeer tevreden tot nu toe en we gaan weer verder met de remmen. |
Computer was niet zo snel met resizen van de foto's , maar hier zijn vast een paar binnenkort maar even een mooie zonnige dag uitzoeken voor betere foto's. :thumbup:
Het staat iid wel erg mooi !!!!!!!!!!! En ze staan wel lekker onder de witte jetta :D |
:spankit:
|
Lekker hoor :thumbup:
|
:thumbup: Keurig staat erg mooi!
|
Dit ziet er goed uit hoor (Y)
|
mooie combi.Keurig :thumbup:
en zie ik het nou goed dat het spoilertje van het open dakje dezelfde kleur rood als de velgen is.... :cool: |
bedankt voor de goeie reacties jongens ben er zelf ook erg over te spreken.
En ja het spoilertje zit ook in de marsrood ja was roestig dus meteen maar meegespoten in het rood. Vandaag de kids naar school gebracht met de vr alleen moest ik wel een endje omrijden omdat ik niet over die vervelende drempels heen kan......... niet omdat hij zo laag maar men katkitelaar komt op de grond, aangezien ik die er niet onder hoef voor men leeftijd van de auto en het niet op het kenteken staat gaat die er mooi onderweg. |
nicee :cool: staat mooi bij het blauw
|
Gister avond even met de golf bezig geweest, onderdelen voor de remmerij waren binnen gekomen (10meter koper leiding 25 nippels 1liter gulf remolie en men goodridge remslangen)
dus we konden los Omdat ik zelf niet een grote garage heb ben ik toch weer bij wietze terecht gekomen en we zijn los gegaan, wietze moest nog wel een setje hoepels klaar maken voor een spuitbeurt maar ik kon alvast los. Ik ben begonnen met de voorkant want dat leek me het lastigste plekje ivm de abspomp en een dikke vr6 :screwy: maar na de tijd viel viel het mee, is wel even pielen om de originele leidingen er heel uit te krijgen maar het is gelukt :rolleyes: ik heb ze mooi nagemaakt volgens de oude leidingen en er een mooi kraagje opgemaakt en ze weer te plek gezet met de nieuwe rvs leidingen. Wietze en ik hebben hem na de tijd ontlucht en ik ben een proefstukje wezen rijden en hij remt weer geweldig en hij lekt niet, nu gaan we volgende week beginnen aan de achterkant want daar konden we zonder brug/smeerput niet bij. Foto's ben ik vergeten te maken :redface: die volgen nog |
Goed bezig Ron! Die wielen staan wel erg stoer zo!
Hoe rijd het eigenlijk? VR6 op nankang? |
Ziet er lekker uit zo met die wielen , enkelt vind ik het dakraam spoilertje net even iets minder in die kleur .
Ieder zijn ding natuurlijk ... Altijd leuk klusje nieuwe leidingen maken , maar als het eenmaal gedaan is dan ben je er weer voor jaren vanaf. Misschien met de tijd er eens een setje tt remmen onder knallen , dan weet je niet wat je overkomt . |
Johan bedankt voor je reactie jonge...
En ja het is een mooi klusje ron maar dan hoef je nooit weer, en die tt remmen gaan niet passen in 15inch denk? |
Klopt , maar een man van jou caliber koopt dan toch gewoon even een setje 17 inch rs?!
;) |
Is dat zo dan een! setje 16inch ken ik eerst wel eens om kijken dat past ook.
|
All times are GMT +1. The time now is 02:23. |