Jammer man, hopelijk heb je een taxatierapport!
|
sow. blik is te vervangen, je gezondheid niet
|
daaaamn... dat is zonde!
|
Dat is wel minder voor je, gelukkig ben je zelf nog heel.
|
:eek: ik zit te shaken Melv.. wat verschrikkelijk :(
ik hoop dat alles goed komt, eeuwig zonde dit :mad: |
:(
|
:( geen woorden
|
heee..heb je toevallig schade gereden met je golfje?
groeten nicky |
want hij kwam hier net voorbij op mijn werk..
ga je hem nog maken?? groetn |
Hij kwam net voorbij op jouw werk? vertel???? Werk jij bij het sleepbedrijf?
Ik moet nog ff zien wat de expert zegt en in hoeverre ie gemaakt wordt.. Ik had hem iig getaxeerd, zelf niks overgehouden, niet mijn schuld, dus je zou zeggen dat ik hier nooit slechter vanaf hoor te komen, maar dat zal helaas wel zo zijn... |
ik en nicky werken bij een schade bedrijf in Cuijk en ze kwamen hier net een 306je afleveren maar daarop stond ook een bijzonder mooi wit golfje. Dus ik dacht meteen ff foto`s maken en kenteken natrekken.
Toen bedacht ik me op eens dat ie wel eens van jou zou kunnen zijn om dat je mij toen ook wel eens gespot had in Uden en de sleep pipo zei dat ie deze golf naar Zeeland ging brengen. Dus toen moest hij wel bijna van jou zijn. Zonde man. succes er mee |
Balen man! Gelukkig zelf nix! Hopelijk pakt het allemaal gunstig uit, succes.
|
nogmaals succes met de afhandeling melvin, gelukkig zelf nog heel kerel!
|
Sterkte Melly :cry:
|
Daar ga je de malle molen in. Gelukkig heeft de andere zelf toegegeven dat hij fout zat en je hebt een taxatierapport. Kan wel eens lang duur voordat alles rond is.
Gelukkig heb je alles nog aan je zitten en functioneerd het naar behoren. :) |
Onverstelbaar, voor de rest ook geen woorden...
Succes Melv |
Klote man....... succes ermee....
|
Damn, dat is klote zeg. :mad: Laat het wel goed maken dat is de auto zeker waard, maar jou kennende moet dat goed komen. :)
Sterkte en succes! :( |
dat is balen succes ermee.....
|
damnn Melvin eewig zonde man :mad: was een mega mooi golfje. Maar ik weet zeker dat het goed komt :( ...
|
All times are GMT +1. The time now is 13:46. |