![]() |
Zoet er echt heel dik uit, staat ook nog heel strak in de lak:D of niet?
|
Quote:
Auto staat idd nog strak in de lak :cool: Goed bijhouden;)...krijgt minimaal 1 keer in de week een grote was/poetsbeurt ! |
Netjes, ik kan echt niet wachten tot dat ik mijn RSen klaar heb. Kan ik ze eingelijk onder mijn Polotje leggen:D.
|
Gelijk heb je, zou die mooie rs van je sparen.
Zijn mooie wielen. |
Ik geef je ook groot gelijk, zo ga ik het ook doen. De originele 13" BBS hou ik gewoon voor het dagelijkse gebruik:D.
|
Wil je in Juli al met staal gaan rijden ? :screwy: :)
|
Quote:
Jaah, ik wel :D We zullen wel weer zien hoe snel het al weer begint te jeuken maar, wil de BBSĂ©n wel netjes behouden..dus die draai ik er gewoon op voor meetings ! |
Dub05 gaat eraan komen, dusss:
Vandaag de auto flink wezen schoonmaken van binnen. Was hard nodig !! :D Vanavond ga ik de puntjes op de I zetten en zal de auto ook nog even een flinke was/poetsbeurt gaan krijgen. Morgenvroeg de auto's beetje inpakken en dan rustig richting Oploo :cool: We komen met 2 auto's..de mijne dan en een fire and ice mk2 ! Tot morgen ! |
Wel slim van die RS-en, maar dat staal verbreden is ook gaaf;)
Veel plezier bij Dub05:) |
Ben ook een weekend bij Dub05 meeting geweest ! Wat heb ik het daar naar mijn zin gehad en gelachen en uiteraard van dikke auto's genoten :cool:
Erg veel nieuwe mensen leren kennen en leuke gesprekken gevoerd over de auto's ! Heb de auto van Dennis (vwleusden) nog even horen lopen :D Donders geil geluidje met die throttle bodies :D Maargoed heb uiteraard ook nog foto's van mijn auto: ![]() ![]() ![]() @ Misha, bedankt voor je mooie pics kerel :thumbup: ! Volgend weekend waarschijnlijk naar MIVW toe..:thumbup: Tot dan maar weer ! :D |
Ziet er heerlijk uit PJ :rock:
|
Heel erg dik hoor!
|
Mooie verzorgde auto, mooi totaalplaatje.
|
|
Bedankt voor jullie toffe reactie's
@ Edition-Blue: bedankt voor je pica ;) Verder bedankt voor jullie leuke reactie's :thumbup: |
Golf weg, een fransman terug??
Nou ik zal ook maar weer eens even wat me laten horen !
Er is de laatste tijd niet veel meer met de golf gebeurd en zal voorlopig ook niet meer gebeuren denk ik. Heb dit seizoen nu afgesloten met een supermeeting van M.I.V.W. en ga nu nadenken wat ik verder ga doen ! Hier een foto van de auto @ M.I.V.W. : ![]() Supermeet gehad daar :cool: Erg veel dikke auto's gezien met o.a. die Engelsen :eek: En mooiste auto naar mijn zeggen was die grijze golf 2 van die Fransman :eek: Wat was ik blij om die auto eens even IRL te zien ! Heb het er ook nog even met Erik (Erik_Edition) over gehad, die mocht de prijs van mk2 wel meenemen;) Maargoed, nu wat anders: Heb vandaag mijn examen voor CE gereden en gezakt, dus echt zwaar gefrustreerd en balend naar huis gereden. Zit laatste week ook een beetje te kutten van wat ik nou wil of moet gaan doen met de golf ! Mee verder gaan of haar de bingo in doen. Het is dat ik er zo zwaar aan gehecht ben anders was die al weggeweest als het aan mij lag. Zag het de laatste tijd eventjes niet meer zitten en wou wat anders ! Momenteel weet ik het nog steeds niet helemaal. Zal het 1 deze weken toch moeten gaan beslissen en laat ik het uiteraard horen hier op het forum. Stel dat die weggaat komt er later voor 100% weer een VW / Audi terug ! Eerst gaat er dan een Peugeot 205 GTI komen die ik qua motorisch aan wil gaan pakken en gewoon puur voor de PK's, richting Racy-style. Heb altijd nog wat gehad met zo'n 205 gti. Vind het echt een superauto qua vorm en uitstraling. Hij kan nog net niet tegen een MK2 in topstaat op maar scheelt in mijn ogen ook niet veel. Ik ga er nog eens goed over nadenken, en dan een keuze maken ! Groeten, |
VW!!! daar ligt je hart jongeman :D
Peugeot 205 gti is zeker geen verkeerde auto, kwa uiterlijk ook zeker mooi. Het heeft gewoon niet dat wat de vw zo speciaal maakt, in mijn ogen is dat de uistraling van de auto.... Maar de 205 gti blijft wel een leuke en mooie wagen ;) Ik geloof dat je spijt gaat krijgen als je een 205 koopt, in het begin is het leuk en aardig. Maar na verloop van tijd ga je je toch weer vastklampen aan het vw virus :) In iedergeval moet je gewoon doen wat jou het beste en leukste lijkt :thumbup: |
Quote:
Mijn hart zal altijd blijven liggen bij VW. Je weet zelf hoe gek ik er van ben, als je ook ziet hoe de anderen reageren op deze plotselinge omslag van mij :screwy: Ze snappen er nix van, Huh?? de GOLF weg en een Peugeot terug :D Er komt er sowieso weer 1ntje terug, alleen zal er dan niet zoveel geld meer in gaan als ik met deze van plan was. Maargoed er is ook nog niets zeker, ik zal er toch nog eventjes flink goed over moeten na gaan denken en dan een keuze gaan maken. Ik zal haar ook zeker erg gaan missen denk ik, maargoed je moet keuzes maken, hoe kut het soms ook kan zijn ! Liefst had ik deze er ook bijgehouden en helemaal opgeknapt en in orde gamaakt naar mijn wens en er dan een 205 bij voor de fun :D Maar helaas heb ik geen geldboom in de tuin staan en is het bij mij het 1 of het ander..dussjah:( We gaan het zien ! |
Niet verkopen, is een super mooie wagen van je.
Krijg je spijt van als je hem verkoopt. |
All times are GMT +1. The time now is 21:51. |