![]() |
Zou nog eens twee keer nadenken voordat je die vergulde bouten terug zet. RVS heb je veel langer plezier van.
|
jah dat is misschien wel zo
maar dan verkoop ik direct de wielen zonder de vergulde bouten wil ik ze er niet onder hebben dan wil ik wielen zonder bouten clubsports ofzo hoogglans verdicht |
waarschijnlijk een hele stomme vraag hoe krijg ik een foto hier ????
|
op foto kliken rechter muis knop
eigenschapen url link kopieren die link zetten tussen [img] link [/img] en na [img] direct de link en dan direct [/img] |
vette bak ( zou persoonlijk wel dubbelpijps rvs uitlaat onder monteren buisjes van rond 60 mm )maar verder :thumbup:
|
is de bedoeling eigenlijk ooit nog een keer
orginele look maar dan hoogglans gepolijst en 1 of 2 slagen dikker als orgineel en na dat de wagen terug is gebouwt naar de winter stand en de wielen van de banden zijn ontdaan de vergulde boutjes naar stroeve motorsport gebracht de alu 6kant moer harder laten glimmen dan die ooit te voor gedaan hebben moet nu nog 1 achter velg doen maar heb zere vingers maar het was bling nu is het bling bling bling bling waar je een zonnebril bij nodig bent |
nou alles gaat weer rustig verder
aangezien er nu weer een h4 front in zit deze direct maar voorzien van xenon aankomende week mijn rallye front weg brengen dan gaan ze kijken of er een andere xenon lamp in kan zonder te veel aanpassingen hij is importeur van dit spul en zegt dat er heeeeeeeel veel lampen zijn wie in nederland eigenlijk nooit voor komen maar misschien best makelijk pas te maken zijn wat ik dus hoop want dan heb ik best een paar 100 euro over om er zo een set in te kunnen zetten inplaats van alles om bouwen :P verder men nieuwe vertielen weer terug gevonden voor in de bbs rm's zal morgen even fotos posten van de mk2 op staal met kruis koplampen met xenon en de nieuwe ventielen er is nog wel meer gebeurt maar dat is niet vast gelegd op foto en dat zullen julie allemaal wel zien/horen volgend jaar op 1 van de meetings |
Klinkt allemaal weer goed, ben benieuwd naar de fotos.
|
![]() ![]() ![]() ![]() door de wielen is die tevens weer iets naar moeder aarde gegaan |
ik vind dat jij zo,n verschrikkelijk gruwelijke golf hebt!
echt vet ding! waar is de rallye front? edit: ik moet verder lezen dan me neus lang is.. zo'n rallye front, zijn die ergens (?immitatie?) nog verkrijgbaar? |
jah als goed is kun je ze nog nieuw kopen
a zon 1000 euro 2de hands geluk hebben zo rond de 5 a 750 euro ligt aan de staat er van mijne is gelukkig in nieuw staat voorzien van nieuwe lenzen enzo daarom ligt die nu veilig weg gepakt te wachten op de zomer naast de bbs rm's immitatie is niet leverbaar voor zover ik weet |
dus beter kan je 2de hands zoeken naar zoiets.
ebay ofzo.. |
jups ebay kun je het treffen
marktplaats ook bellen naar autos wie te koop staan met rallye front kan ook geluk brengen dat die hem bijv ook los wil verkopen ofzo en jah beetje zoeken en vooral direct ophalen zijn erg gewilt en moeilijk aan te komen |
elec aam mechanisme aan de bijrijders kant doet raar
dus als iemand nog een systeem heeft liggen orgineel vw dan hoor ik het graag mag alleen mechanisme mag compleet mechanisme mag comleet voor beide kanten zijn heb je iets liggen dan hoor ik het graag als de bijrijders kant er maar bij zit greets andre |
![]() |
tijd je hier niet meer geweest
zijn paar kleine dingetjes gewijzigt aan de golf hier onder de foto's ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ziet er goed uit wanner kan je de eerste kilometers maken met de g60.
|
ziet er leuk uit je uitlaatspruitstuk en de rest van de pijp
(zonder goldenpower kom je niet ver he:) ) de buren zullen wel bij zijn geweest dat je op straat een dan de slag bent gegaan ;) veel succes verder |
|
Mooi man, en helemaal op staaat gedaan!
Respect! Hoe heb je het schakelmachanisme geregeld of heb je de 16V bak eronder teruggezet? :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 15:45. |