Quote:
Lijkt me wel ;) thnx to Keverpech heb ik nu deze foto.....IN DELFT :rock: |
ik raak zelf al mijn bandenbak bij het nemen van drempels, hebben jullie daar geen last van?
ff een off topic vraag. ik heb altijd zon gevoel dat een pre 67 altijd lager is dan een na 67. terwijl het niks scheelt met de hoogte van de bandenbak, ligt dit misschien aan de vorm van het spatbord, of lijkt dat zo? levis |
Quote:
pre '67 ? een pre '67 oogt net zo laag als een model na '67. Alleen een model van voor '64 "lijkt" veel lager dan een model van na '64 Dat komt door het type vooras. Wij (UDB) rijden allemaal pre '64, en die hebben een ander type vooras waarbij de asbuizen dichter bij elkaar zitten, en spindles met bunzbolzen i.p.v. fuseekogels waardoor de wielen veel verder de schermen in duiken.Dus dat kan wel kloppen! ennuhh, raak je alleen je bandenbak ? Als ik de garage uitrij word ik in mijn stoel omhoog gedrukt als ik de drempel overga :giggle: |
ik zat meer met het liggende koplamp spatborden. dat, dat anders lijkt qua hoogte. zal aan mij liggen.
|
ik denk dat het meer ligt aan de lange voorklep!
dat het allemaal maar oogt! dus bedrog.. maar toch denk ik wel dat je lager kan met bunzbolzen, want een fusee ligt een keer op zijn einde! en bunzbolzen toch niet??? *****Erwin, het spijt mij vreselijk voor dit offtopic gelul.***** |
Quote:
Klopt ! Aan een bunzbolz zit geen eind :jacks: Maximaal laag !! ennuh, don't worry, Erwin houd wel van een beetje off topic ;) |
Quote:
O ja? :mad: :D |
Quote:
hehehe, misschien niet op dit forum dan .... :giggle: |
All times are GMT +1. The time now is 10:52. |