NielsDub |
07-08-2013 09:11 |
Geweldige foto's allemaal, TOP, enne... ga vooral door met posten :thumbup:
Heb de hele discussie over wat en niet goed was geregeld en wel of geen strikt VW of VAG event eens doorgelezen. Je ziet dat iedereen hierover zn eigen mening heeft. En dat over smaak gelukkig te twisten valt. Daardoor is t rete-moeilijk (onmogelijk) om t iedereen naar t zin te maken. We weten allemaal waar de afkorting MIVW voor staat, maar een Audi is strikt genomen natuurlijk ook geen Volkswagen. Porsches Seats en Skoda's stonden ook op de show-ground, dus waarom zou een gepimpte BMW er dan niet bij mogen of een klassieke Merc.? Weet heel Nederland wat er allemaal VAG is? Als ik als eigenaar van zo'n 'vreemde' auto vind dat ik er wel bij mag staan omdat ik m zelf heel cool vindt en geen van die gele-vestjes-mannen houdt mij tegen, so what?!?!? Dan parkeer ik m toch lekker naast de allermooiste VW die ik tegenkom?
Er is uiteindelijk maar één aangewezen partij om hier duidelijkheid over te scheppen en dat is het organiserend comité van MIVW. Geef in alle uitingen gewoon duidelijk aan wat de doelstelling van het evenement is en dus voor wie en vooral wat toegankelijk. Verder kun je op het terrein best een schifting maken tussen VAG en non-VAG, door al het vreemde spul op een apart gedeelte te laten parkeren. Wel entree betalen, maar minder ver lopen dan wanneer je buiten de gate parkeert. Dan mag je zelf kiezen, toch? Voorbeeld: bij Volkstylebase zijn ze hier heel duidelijk in. Ik was voor het eerst bij MIVW en vond t geweldig. Hulde voor de organisatie en echt nare dingen zijn er volgens mij niet gebeurd. Dus wat dat betreft moeten we allemaal niet zeiken. Maar er moeten hier en daar wel wat puntjes op de i worden gezet, om te voorkomen dat het evenement ten onder aan haar eigen succes. Helaas kennen we daar allemaal al genoeg voorbeelden van.
Toch nog één puntje van kritiek: bij de toiletten misten wij een Opel....
|