![]() |
Quote:
dus alles behalve de daf'jes en de volvo's 340 :D |
Die 100 euro extra in de maand voor 3 autos maakt mij dan niet veel uit.
Der gaat echt geen auto weg, dan schors ik ze gewoon en komen ze zomers alleen buiten. wat een gelul zeg op het nieuws een man met een oude kever cabrio, die hem weg zou doen omdat hij wegenbelasting moet betalen. dan ben je geen liefhebber in mijn ogen. :screwy: |
Quote:
:goodpost: |
Man man man. Nooit gedacht dat er op een auto-liefhebbers forum zoveel boomknuffelaars aanwezig zouden zijn.
GLOBAL WARMING IS A HOAX!! |
Quote:
:D:D |
en omdat :postpics:
![]() |
Quote:
Hahaha, de post van de dag :thumbup: |
Die maar een auto heeft die belasting vrij is ,en hem elkedag gebruikt gewoon weer belasting laten betalen.En anders verplichten een tweede gewone wel belasting auto er bij kopen dat dan de oldtimer weer vrij is van belasting. Zo blijven de echte oldtimer liefhebber
wel over . :thumbup: |
Quote:
Ga jij met een blocnote op mijn stoep zitten tellen hoeveel ik ermee rijd? |
Quote:
Werkelozen probleem ook weer opgelost :) |
Quote:
nouja,die zullen daar ook weer extra geld voor willen hebben,dus zoveel schiet je er niet mee op. |
Quote:
Gaat er om als je maar een 1 oldtimer hebt en voor de rest geen auto. Dan moet je gewoon belasting betalen.En wil je belasting vrij rijden zal je er een normale auto bij moeten kopen.heeft niks met kilometer te maken of wat dan ook :thumbup: een oldtmer was vroeger toch ook niet voor dagelijks gebruik als je een echte liefhebber bent rij je er toch niet elkedag in vooral niet in de winter volgens mij :) |
Is al besproken. Voor 14 euro in de maand zet je een panda of Alto voor de deur. En doorrijden maar weer met de LPG yank of diesel ster
|
Quote:
Dan een soort gelijke auto .Dus heb je een audi 80 td belasting vrij dan zal de twee auto toch een gelijk waardige auto moeten zijn dus dan een audi A4 tdi of wat dan ook :thumbup: probleem op gelost :D |
Dat is het meest onzinnige plan wat ik tot nu toe gelezen heb.
|
[QUOTE=Tjaap]Dat is het meest onzinnige plan wat ik tot nu toe gelezen heb.[/QUOT
Waarom dan of heb jij ook maar 1 belasting vrije auto :D waar je elke dag in rijdt :rolleyes: en er geen tweede auto bij . |
ik heb er twee in de belasting zitten, en een derde geschorst die ook niet belastingvrij is. Ik maak me nergens zorgen over.
|
geniaal plan,zullen die gasten leuk vinden die een handvol oude jags of aston's in de schuur hebben staan:D:D
|
En jongens wees nou eerlijk pakken ze het geld hier niet pakken ze het daar wel.
Hoe dan ook pakken ze het :shake: Ik rij graag in de MK1 en blijf dit ook gewoon doen belasting vrij of nie. En heb je 5 belasting vrije VW jes kan je de belasting ook wel betalen toch :D |
Voortbordurend op de voorgestelde minimaal 1 auto in de wegenbelasting regel (die genekt wordt door k*t panda's en alto's) :D
1e auto op een "minimaal" basisbedrag wat een starttarief kent van bijv. 35 in de maand. Vervolgens belastingvrij op de opvolgende auto('s) ouder dan .. jaar. Zo pakken we meer inkomsten, laat al die alto en panda rijders lekker meebetalen aan het hogere doel. ;) |
All times are GMT +1. The time now is 03:33. |