Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Off Topic (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=39)
-   -   ergernis (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=52360)

Jesse 06-03-2010 13:17

ben je lekker mee inderdaad :D

ik word een beetje ziek van mensen die het nodig vinden ruitewissers te slopen

heb er nou geen één meer over verdomme :mad:

PimVW 06-03-2010 13:25

Het is de laatste tyd raak in Zeeland hé!

Constant op die spiegels trappen enzo.
Wat hier ook erg "in" is om op je auto te spugen, hoop er toch echt snel s 1 te grypen!
Die is de myne ;)

B-ram 13-03-2010 17:05

godverdomme van de week mn grill uit de jetta gejat. Oud type grill met Turbo Diesel logo. als iemand em op marktplaats vind...meld het hier dan ff...dan ga ik er ff heen:@:@:@

Misha 13-03-2010 17:25

Nou da's vast iemand geweest die een beetje weet wat het is.. een nitwit gaat niet zo'n grille eruit trekken voor de lol.

Jel Golf 2 GTI 13-03-2010 17:39

Ik werk in vol -continu shift,

Wat dus wil zeggen dat ik eig een week van 9 dagen doe.

7 dagen werken en 2 thuis.

Ik werk vroege (06.00 - 14.00) , late (14.00-22.00) en nachten (22.00-06.00)

Je kunt je dan wel voorstellen als ik in de zomer in men bed lig en de grasmachines , kettingzagen, slijptollen , .... gaan aan de gan dat ik soms redelijk frustrated uit men bed kom :D

vanmorgen dacht ik ook lekker uit te slapen maar bij ons in het dorp dachten ze er anders over, het is opendeur bij de middenstand en die hebben zo een achterlijke trabant met een luidspreker op die de hele dag door het dorp rijd.

Bij ons in het dorp woont 5000 man wat dus inhoud dat die gast van 8u vanmorgen om het half ur door men straat kwam :mad:

Ach ja. het is maar 1 maal per jaar zeker :D

Gelukkig heb ik hele goeie buren en na 8 jaar shiften te draaien word je wel wat gewoon. :thumbup:

Grtz Jel

Darkprojectx 13-03-2010 20:47

:D

van die klote padvinders die op zaterdag morgen (mijn vrije morgen) om 9 uur aan de bel hangen,
en vragen of je een 25kg zak potgrond wilt kopen.

VRIEND IK WOON IN EEN BOVENWONING, IK HEB GVD GEEN TUIN!!! WAT MOET IK MET 25KG POTGROND?!?! 100 BLOEMPOTTEN VULLEN OFZO?!?! WAT VOOR KLOTE PADVINDER BEN JIJ?!?! GA JE VETERS STRIKKEN OFZO!

ik hou zo van kinderen... :rolleyes:

B-ram 14-03-2010 11:43

Quote:
Originally Posted by Misha
Nou da's vast iemand geweest die een beetje weet wat het is.. een nitwit gaat niet zo'n grille eruit trekken voor de lol.

zkr ja...vieze kutgrappen zijn het...

MOeten gwn met hun poten van mn spul afblijven.

Darkprojectx 16-03-2010 12:12

vandaag weer een nieuw OMG momentje..

ik wil een nieuwe telefoon uit zoeken omdat mn contract op zn einde loopt..
heb ik er 1 uitgezocht, wil ik naar de winkel bellen om te vragen of ze die zaterdag op voorraad hebben.. staat het nummer niet op internet :confused:

bel je het algemene Tmobile nummer, vraag je daar of ze weten of die telefoon op voorraad is bij het filiaal, dat weten ze niet :confused:
vraag je hun of ze het nummer van de shop hebben, hebben ze niet :confused:

EEN TELEFOONWINKEL ZONDER TELEFOON NUMMER?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

:wow: :angryv: :cry:

SubdubberGT 16-03-2010 12:58

Quote:
Originally Posted by Darkprojectx
vandaag weer een nieuw OMG momentje..

ik wil een nieuwe telefoon uit zoeken omdat mn contract op zn einde loopt..
heb ik er 1 uitgezocht, wil ik naar de winkel bellen om te vragen of ze die zaterdag op voorraad hebben.. staat het nummer niet op internet :confused:

bel je het algemene Tmobile nummer, vraag je daar of ze weten of die telefoon op voorraad is bij het filiaal, dat weten ze niet :confused:
vraag je hun of ze het nummer van de shop hebben, hebben ze niet :confused:

EEN TELEFOONWINKEL ZONDER TELEFOON NUMMER?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

:wow: :angryv: :cry:

haha heuj! :cool:

zippo123 17-03-2010 21:11

Geflitst op een dubbelbaans weg met 53 km te hard boete: 520,- Maar er is wel een inbraakgolf in onze buurt godverdomme ga focking die mongolen eerst eens pakken!!!!

dat wou ik even kwijt(A)

De Pul 17-03-2010 21:13

Quote:
Originally Posted by zippo123
dat wou ik even kwijt(A)

naast je rijbewijs :rolleyes:

Jan-Jelle 17-03-2010 21:27

:goodpost:

Coen 17-03-2010 21:33

Geflitst, dus geen rijbewijs kwijt.

Jan-Jelle 17-03-2010 21:35

Quote:
Originally Posted by Coen
Geflitst, dus geen rijbewijs kwijt.

Joh.. :tongue:

Steilheck 17-03-2010 21:38

ook een beetje boos op jezelf? ;)

Darkprojectx 17-03-2010 21:42

vandaag heb ik me nergens aan ge-ergerd :tongue: wat een mooie dag! :thumbup:

Rick 24-03-2010 16:49

Quote:
Originally Posted by Lady_Jetta
Dat je in de Mc drive wat wil bestellen en dat er dan een paar van die l*llen achter je zitten te toeteren en alles zodat je niet kan verstaan wat je wilt bestellen :screwy:

Altijd handig, zo'n stadion toeter.
Terug lopen en blazen maar!

B-ram 24-03-2010 19:13

vandaag gepakt met 41 te hard...omdat ze het bordje van bebouwde kom 150 meter hebben verplaatst. Vieze linkse ratten!

Dasher 24-03-2010 19:36

Erger me steeds meer aan dat schijtvolk dat je 20 pm's zend over steelies en dan ineens nergens meer op reageren en niet even het fatsoen hebben om te melden dat ze er geen belang meer bij hebben.

De Pul 24-03-2010 20:39

Quote:
Originally Posted by Dasher
Erger me steeds meer aan dat schijtvolk dat je 20 pm's zend over steelies en dan ineens nergens meer op reageren en niet even het fatsoen hebben om te melden dat ze er geen belang meer bij hebben.

geloof me fabian,dat gebeurt niet alleen bij steelies...
ik word er af en toe ook schijtziek van :mad:

Broer Konijn 25-03-2010 09:49

Ik erger mij een beetje aan -bartvr6-, heb maandag 35 euro naar hem overgemaakt voor een tellerunit. Hij zou het direct versturen en mij smsen zodra hij het geld had ontvangen, inmiddels is het alweer donderdag en nog niks gehoord. Maarja we wachten het nog wel even af. Komt wel goed

martiepartie 25-03-2010 10:00

Ik erger me dan weer aan de post hierboven :screwy:

2,5 dag geduld opbrengen is blijkbaar erg lastig :confused: ... Dit soort conflicten kan je beter per PM/mail/telefoon afhandelen.

richard-polo 25-03-2010 10:06

conflicten? ik neem aan dat ie een grapje maakt na 2,5 dag!!!
je zal de verkoper maar zijn en meneer maild na 2 dagen waar het spul blijft :shake:

Broer Konijn 25-03-2010 10:12

2.5 dag is inderdaad niet lang maar ik vind het een beetje raar dat hij niet terug smst. Maarja ik moet me ook niet zo druk maken :rolleyes: Ik zie het pakketje vanzelf wel verschijnen :)

Edit: Kreeg net een smsje van hem dat hij vandaag op de post gaat :thumbup:

B-ram 26-03-2010 19:42

En heb je ook je exuses aangeboden voor het ontzuiveren van zn naam? En ga je die op het forum ook weer enigzins zuiveren? Als het nou 2,5 maand was had je recht van spreken!

Misha 26-03-2010 22:04

Van die menschen die dan even op vakantie zijn als je interesse hebt ik het geen wat ze te koop hebben (op fora en/of marktplaats)
Je krijgt dan mail dat er iemand komt kijken wanneer de verkoper weer terug in het land is.. 'ik laat wel weten of het verkocht is'. Waarna je dus niks meer hoort van zo'n gast.. prima dat je het verkocht hebt, maar stel andere geïnteresseerde even op de hoogte.

breadfan83 26-03-2010 22:15

Vandaag weer zo'n ongelooflijke mongool voor me. Heel de 70km weg reed meneer rustig 50 te tuffen, en 200 meter voor elk verkeerslicht, rood, oranje en groen, ging het gas er van af. Rotondes, voorsorteren... alles zonder richting aan te geven.

Toen ik eindelijk voorbij kon omdat meneer rechtsaf moest, claxoneerde ik, en kreeg van die lamme zak hetzelfde terug. Meteen vol op de rem, en was hem bijna achterna geweest, maar vond 't effe niet de moeite waard hier ongelukken voor te krijgen.

Maar als dit zo doorgaat zet ik een dezer dagen nog eens de auto dwars op de weg voor zo'n brokkenpiloot om te vragen waar ie in vredesnaam mee bezig is.

We hebben toch allemaal volgens de zelfde regels ons rijbewijs gehaald, toch? Of is er ook een rijbewijs-light, eenvoudiger, zodat ook de grootste hersenloze mongolen gas mogen geven op de openbare weg.

Ik begrijp 't niet helemaal... elke dag gebeuren er in Nederland zware ongelukken, met soms dodelijke afloop, en toch rijdt dat tuig nog steeds rond. Moet ik verdomme ruiken welke kant je op wilt als je bij voorsorteren, afslaan en rotonde-rijden geen richting aangeeft? En zeker op die duizelingwekkende snelheden die zo'n asfaltkruipers er op na houden lijkt het me niet de grootste opgave om effe dat hendeltje voor de richtingaanwijzer aan te tikken... Vroeg of laat komen daar ongelukken van!

robertjan007 26-03-2010 22:24

Ik erger me aan ergeren...

robertjan007 26-03-2010 22:36

Quote:
Originally Posted by zippo123
Geflitst op een dubbelbaans weg met 53 km te hard boete: 520,- Maar er is wel een inbraakgolf in onze buurt godverdomme ga focking die mongolen eerst eens pakken!!!!

dat wou ik even kwijt(A)

sorry maar 53km te hard? Dat is gewoon vragen om problemen en dan klagen.
Daarbij doe ik het zelf ook zeker wel eens en zul je gewoon de consequentie's
moeten aanvaarden.
Verder ben ik echt niet pro politie maar ik erger me aan mensen die dit soort
uitlatingen doen. Politieambtenaren hebben allemaal verschillende functie's,
de "beste" man die jou geflitst heeft is hiervoor speciaal aangenomen.
Andere politieambtenaren zijn weer aangenomen om een inbraakgolf opte lossen.
Rest my Case...

sixpack 26-03-2010 22:38

naar mijn id zijn er 2 soorten prius rijders:

1) ben sp'er en doe/denk groen rij 30 km/h waar ik 50 mag 60 waar ik 80 mag en 100 waar ik 120 mag gewoon omdat dat peut spaart, owja hangt ook vaak achter een vrachtauto...

2)het 2e type is anders...zeg maar gerust het tegenovergestelde..
mijn nekharen verschroeien omdat hij 3 cm van mijn bumper af zit terwijl ik toch 130 km/h op de rechterbaan rijd :screwy:
echt een gefrustreerde leaserijder die waarschijnlijk liever in een vw had gereden maar zijn baas dit "ding" door zijn strot heeft geduwd...

daarna knallen ze zo hard als die frikandel wil rijden door...

herkenbaar?

Jan-Jelle 26-03-2010 23:22

Quote:
Originally Posted by sixpack
naar mijn id zijn er 2 soorten prius rijders:

1) ben sp'er en doe/denk groen rij 30 km/h waar ik 50 mag 60 waar ik 80 mag en 100 waar ik 120 mag gewoon omdat dat peut spaart, owja hangt ook vaak achter een vrachtauto...

2)het 2e type is anders...zeg maar gerust het tegenovergestelde..
mijn nekharen verschroeien omdat hij 3 cm van mijn bumper af zit terwijl ik toch 130 km/h op de rechterbaan rijd :screwy:
echt een gefrustreerde leaserijder die waarschijnlijk liever in een vw had gereden maar zijn baas dit "ding" door zijn strot heeft geduwd...

daarna knallen ze zo hard als die frikandel wil rijden door...

herkenbaar?

3) De leaserijder die weinig bijtelling wil betalen, en daarom zo'n boomstam op wielen uitkiest.

4) Je heet Femke Halsema en verkoopt hem na 2 á 3 weken weer, om er vervolgens een ouwe stinkmercedes voor terug te kopen..

;)

Darkprojectx 27-03-2010 19:03

Een pan macaroni uit de koelkast halen,
een bord ermee vullen,
de pan op het aanrecht laten staan,
het bord in de koelkast zetten,
de magnetron 2:30 min laten lopen,
na de bekende "ping" het deurtje open doen en zien dat het bord is verdwenen :confused:

:D hendig dat gratis bier :D OMG gaat me weer een avond worden

Phill Dub 27-03-2010 19:42

Nog lang lopen zoeken naar het bord? ;)

Darkprojectx 27-03-2010 19:54

is inmiddels weer terecht! :D

B-ram 28-03-2010 12:31

Quote:
Originally Posted by Darkprojectx
Een pan macaroni uit de koelkast halen,
een bord ermee vullen,
de pan op het aanrecht laten staan,
het bord in de koelkast zetten,
de magnetron 2:30 min laten lopen,
na de bekende "ping" het deurtje open doen en zien dat het bord is verdwenen :confused:

:D hendig dat gratis bier :D OMG gaat me weer een avond worden

whaha geniaal:D.....en redelijk herkenbaar.

Ik had laatst ook iets mooi. Ga 's ochtends druk bellend de deur u;it. Doe de garage open start de jetta. En denk opeens verrek waaar is mn foon. Ik weer naar binnen lopen en zoeken. En er dan achterkomen dat ik nog steeds met de gezochte telefoon aan het bellen ben:P. Degene aan de andere kant van de lijn heeft zich ook ziek gelachen!:D:D:D

Darkprojectx 28-03-2010 12:43

hahahahaha meesterlijk!!! :D

misschien moeten we een "OMG momentjes" topic aanmaken :D :thumbup:

Darkprojectx 02-04-2010 13:40

Een baas die geen overzicht heeft en alle medewerkers van de afdeling stuk voor stuk een dag verlof geeft....... op dezelfde dag..

jaja daar zit ik weer, in mn uppie als ITer 300 man in de lucht houden :thumbup:

bijna weekend!

Steilheck 02-04-2010 14:40

Aan een motorrijder die tussen de auto's door naast mij voor het rode stoplicht gaat staan en dan schrikt als ik sneller vertrek dan hij.

Vervolgens naast mij gaat rijden blaten dat ik uit moet kijken!

Als je schrikt, denkt dan even na voor je iemand negatieve feedback geeft .... (Moet ik zelf ook rekening mee houden met die "onverantwoordelijke" kinderen van mij ... ;) )

zippo123 02-04-2010 15:22

Quote:
Originally Posted by robertjan007
sorry maar 53km te hard? Dat is gewoon vragen om problemen en dan klagen.
Daarbij doe ik het zelf ook zeker wel eens en zul je gewoon de consequentie's
moeten aanvaarden.
Verder ben ik echt niet pro politie maar ik erger me aan mensen die dit soort
uitlatingen doen. Politieambtenaren hebben allemaal verschillende functie's,
de "beste" man die jou geflitst heeft is hiervoor speciaal aangenomen.
Andere politieambtenaren zijn weer aangenomen om een inbraakgolf opte lossen.
Rest my Case...

Ik geef je gelijk dat het vragen om problemen is. Je hebt ook gelijk dat de "beste" man waarschijnlijk geen rechercheur is. Alleen op dat moment geef je alles behalve jezelf de schuld ervan, en ik ergerde mezelf er erg aan!

En daarom poste ik het :D

zippo123 02-04-2010 15:29

Quote:
Originally Posted by Steilheck
ook een beetje boos op jezelf? ;)

Haha Nu wel ja! eerst meer op de politie(A)

All times are GMT +1. The time now is 07:00.