Quote:
nee die heeft Breadfan nu, de Golf 3 is naar Wimpel 91 en ik rij nu de kever van Wimpel91 :D |
Die kever zie ik elke dag wel bij je voor de deur staan :D
|
Quote:
ja ik kan met de fiets naar m'n werk. Maar wél laten staan hé :D Woon je bij me in de buurt dan of is dat op de route naar jouw werk. |
Ik woon vlakbij het oude polaroid. Als ik naar m´n werk moet kom ik wel bij je voor langs!
|
Moet dat nou hier?? Get a room.. :D hahaha
Mijn collega belde gisteravond en het blok zit weer in elkaar.. Gelukkig niks geks tegen gekomen.. Hopelijk krijg ik hem van de week weer terug..!! Ben echt benieuwd hoe het blokje straks loopt.. :thumbup: |
Quote:
haha sorry voor de offtopic :D Mooi dat ie weer goed loopt... ik ben benieuwd ! |
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!! De einser is weer thuis :D
Vanochtend stond de einser al op de parkeerplaats bij mijn werk, collega kon het niet laten om toch nog even een proefrit te maken :thumbup: Hij loopt nu echt heel mooi, zowel op benzine als lpg. Morgen zal ik hem eerst is even in bad doen.. En dan nog even een paar km`s maken voordat hij de schuur in gaat voor de winter! :thumbup: |
Mooi man, nu houden zo !!
|
Update..!!
Voor 22 december moet de golf nog voor de APK.. dat is nog het laatste voor dit jaar en dan gaat hij lekker warm de schuur in :lol: Verder heb ik heel wat stickers bij elkaar gezocht en gesprokeld, die komen nog op de ramen van de achterportieren. En ik ben al een hele tijd aan het zoeken naar "hubcap clips" dat zijn de de clipjes om de originele golf1 doppen op de stalen velgen te kunnen monteren. Klikker de klik Als iemand wat weet, pb dan even oke?? Thanks alvast! Zal nog wat foto`s maken voordat hij de schuur in gaat :tu: |
Jeeeeeeeeeeeej..!!! :D :D Gisteren in een keer door de APK..!! Er mankeerde helemaal niks..!! :thumbup: Zal snel nog ff een paar plaatjes schieten van de golf..!! :thumbup: |
gefeliciteerd :)
|
Quote:
What he said. :D |
Haha.. Thanks.. :thumbup:
Iig klaar voor een nieuw jaar vol meetings :D |
Na lang zoeken kon ik nog steeds geen claxon-dop vinden voor mijn sportstuur, ben ik toch maar aan de knutsel gegaan.
Beetje buigen en lijmen.. en tadaaa sportstuur voor de einser :D Niet te modern of tuning.. vind ik zelf ;) Morgen maar weer even erin zetten.. :thumbup: |
Cool, mooi project.
Als ik straks klaar ben met de laswerkzaamheden aan mijn golf cabriolet, dan mag je die van mij ook wel komen rollen (wordt ook wit). Kom redelijk bij jou uit de buurt geloof ik (Hellendoorn), mag ik vragen waar je de verf vandaan hebt? |
He he.. Eindelijk weer eens een update!
Heb eindelijk goeie clipjes gevonden om de chrome doppen te kunnen monteren en dit is het resultaat.. Van.. Naar.. Dit is de de link waar ik ze besteld heb.. Klammern.. :thumbup: |
Staat een stuk beter! :thumbup:
|
Staat hem goed :D Zit dat nog een beetje stevig vast? zal zonde zijn als je ze verliest, of dat ze gejat worden :shake:
|
Zo te zien zijn ze geschroefd
|
de aanhouder wint :) Netjes zo !
|
Thanks allemaal..!! ?Ben er zelf ook erg blij mee..
Idd aanhouder wint.. maar was er bijna klaar mee :D haha |
toch wel? :D ;) Ik bedoelde eigenlijk of die clips de doppen goed op de plek houden, niet of je die clips zelf zult verliezen ;)
|
Quote:
haha.. nee doppen worden goed vast gehouden door de clips.. ik moet ze met een schroevendraaier eraf wippen.. alleen met de vingers wil echt niet :thumbup: UPdate.. Gisteren nog 5 dingen gekocht voor de golf.. *andere gaskabel tussen pedaal en automaatbak. *en 4x iets waar ik misschien wel even een spy-picje van ga posten vanavond :thumbup: |
Zeg dan gewoon welke velgen :rock:
|
dat zou helemaal wat zijn, eerst met veel moeite die clips vinden, en er dan andre velgen onder gooien :D Mischien schijven rondom?
|
Haha.. neej geen andere velgen :thumbup:
Heb net eindelijk die doppen erop.. Maar heb opwaardering bedacht voor het geheel.. Om het chrome beter uit te laten komen.. En dan ziet het er zo uit.. Vind het mooi of lelijk, maar ik vond die white-walls altijd al zo cool, en nu samen met het chrome is het het echt tof.. Wat vinden jullie ervan..?? :thumbup: |
Dikke shit!
Ben benieuwd hoe het op de auto staat, maar zo vind ik de combi al super! |
ik vond de ronal turbo´s het mooist. maar goed nu heb ik ze zelf besteld :thumbup:
ziet er leuk uit, maar hoort niet echt op een golf 1 |
cool, ben benieuwd naar het totaalplaatje
|
Jah weet dat het niet origineel is.. Maar grijs werd mij te saai.. Dus? MELOEN- :D GEEL
Heb vanmiddag weer 2 velgen kunnen schuren en spuiten, zodra ik foto`s heb van het totaal plaatje zal ik ze posten.. :thumbup: |
ik vind het een erg wijs kleurtje,wat voor bandjes leg je erom?
|
|
haha.. jah zo ongeveer word het..
ik heb alleen nog een chrome-ring tussen het hart van de velg en whitewall :thumbup: maar eeuh donderdag is de slang die van de cilinderkop<--->radiateur lek geraakt, heb er een stuk afgesneden en ben 30km verder gekomen en toen scheurde hij weer kapot :redface: Het gaat om deze slang.. Maar waar kun je z`n slang nog nieuw krijgen.. dealer en automaterialenzaak al geprobeerd.. en die hadden niks! Iemand een id of onderdeelnr die wel past?? Groeten.. |
Hessel van funcarnet een mailtje sturen voor een goede gebruikte
heeft er zat liggen. info@funcarnet.nl |
waarom geen samco slang?
|
Thanks.. zal hem even mailen!!
Quote:
Kun je die los bestellen dan? Ik dacht altijd dat je dan een hele set moet kopen voor de motor.. |
|
Quote:
Had er over heen gelezen.. :redface: Maar er komt 155-80-13 ballon bandje omheen.. maar de helft van de wang valt straks achter de whitewalls.. :thumbup: |
De eerste 3 kleur lagen zitten erop!! En ben blij met het resultaat :D
Heb ook nog ff wat leuks in de kleur meegespoten.. Rara wat is dat? Maar wie kan mij nog ff snel helpen met mijn koel-slang? info@funcarnet.nl reageert niet.. Iemand nog z`n ding op zolder liggen..?? :D :thumbup: |
nah, Hessel reageert normaal altijd gelijk
bel hem anders ff 06-50406664 |
All times are GMT +1. The time now is 20:53. |