netjes! en bedankt voor de info!
|
Thanks Rene! en graag gedaan (y)
oooo duurde ff maar eindelijk ABT spiegels op de kop kunnen tikken :tu: Twijfelde eerst nog of het wel orgineelen waaren en niet pruts namaak omwege gezaag en gehak in die dingen maar mike mailte gestuurd van fifteen52 en die zij dat dat juist de voorbeelden waaren voor zijn replica's oftwel ik heb orgineelen. die van hand . naar electrich gebouwd zijn. en Knudden ook nog XD op 2e foto goed te zien dat er lomp weg schroeven in stel motors zijn gegooit. en goed stuk er uit gezaagd hebben uit spiegels :screwy: Duszz heb weer wat te doen :D nu nog leeren omtegaan met GFK en CFK ga zelf paar NETTE replica's maaken! :rolleyes: |
Color coded Brake caliper's anyone :tu:
fusees ook af met zen verse SKF lager's Achteras foto volgen ook nog :) maar die laat nog ff met rust met de verse lak wordt vervolgt! |
Netjes hoor!
|
Thanks Rene . ben er zelf ook erg tevreden mee
dat voor 1e x en 16 jaar oude zooi dat het was xD |
Deze er ook ff bij
ABT duerpinnen uit Alumilium :thumbup: |
Zoo
Setjes abt koplampen uitelkaar gehaald en schoongemaakt samen met de grill kunnen die ook klaar gemaakt worden voor het spuit werk :tu: bovenste Abt koplampen van de 1e Generatie worden Hoogglans zwart onderste Abt koplampen van de 3e Generatie worden Candywhite :tu: Grill wort combinatie . de grill gedeelte met de gaatjes wordt zwart rest er omheen candywhite natuurlijk ! Wordt Awesome dan nog eens naar Trabistyle om aluminium ringen te maaken voor versteviging van de bevestiging voor de inzet lampen 8) en zelf nog wat carbon deelen er voor! zodat de spul in komende jaaren niet zal breeken en zo gewoon beetje vooruit kijken zeg ma ;) |
Geen half werk weer!
Netjes |
tussen tijdse vordering gemaakt
best mooi zown compleet opgknapt onderstel samen met een bootlading aan niewun spullen :thumbup: nu weer ff blankelak maaken kan sommige deelen er in gezet worden. en dan frontje ook aanpakken :D :thumbup: |
Velgen en spuitwerk
Nou zit ff wat tegen , maar is nog gene probleem gezien dit jaar toch niks mee ga doen :P
but heb me spullen uit japan ! zowel uitlaat eindes van ABT / Dtm style . die eigleijk gemaakt zijn door Sebring :thumbup: maar die zullen nog ff blijven liggen. deze zijn voor de 20vt uitlaat ;) en de laatste nodige ABT a16 velgen gescoort op ebay :thumbup: nog laaten opknappen door RS-velgen.nl en tevens bezig het frontje te preppen voor spuitwerk :thumbup: Gaat Helemaal de goed ekant op :D |
laatste onderdeelen in blanke lak :thumbup:
|
voor mensen die het leuke vinden
heb nog een facebook pagina gemaakt voor me golf :) https://www.facebook.com/ABTSportslineMK320v wie geintreseerd is kan ook daar kijkje neemen staat meer op dan alels forums bijelkaar van me ;) |
we kunnen hier die mooie update's ook nog steeds wel blijven verwachten toch :thumbup:
|
Knap werk op facebook en zeker interessant om te lezen en te weten :thumbup:
|
Quote:
zeker.. alleen photobucket is in no time offline omdat me maandelijkse bandwith snel opmaak.! dus . forums voor details en werk vooruitgang Facebook voor bigpicture. en evenemente verslagen enzo :) :thumbup: +me persoonlijke FB worden de fam en anderen niet gestoord van me doend aar XD haha scheelt hun ook weer! neej forums is build log.. FB is fotos ,events, bijzonderheden , en hulpmiddelen voor mensen die ook ene abt hebben :thumbup: |
Tevens met kei hard zoeken . en geluks aanbod in Japan weten te vinden
NOS Grill logo. interieur dealer plaatje en extra golf 1 achter embleem al wordt die verkocht die nou dubbel te hebben is ook onzin! :tu: Gewoon omdat het net ff authentieker maakt Zoals die bij kempten door hun werdt afgeleverd :tu: all in the details :E |
Weer niks bijzonder sry ! :(
vaders is nog steeds bezig! Maar Dankzij me pagina heb ik via Sebastian arti een oude Golf 3 ABT pook er bij :thumbup: metaal gepolijst als een malle! rubberne bandjes die ontbraken er weer op , en klaar :thumbup: Tevens er bij iets lekke jare 90! Abt gebruikte deze ook (niet gek gezien alles doro zender werkt gemaakt voor hun) Verf gaat er af. wordt geborsteld alumilium die de duerklinken zal matchen ! leeren hoes wordt verwissel baar (zwart/rode stiksels / Rood/roode stiksels) voor alles wat :) :thumbup: bezigheidstherapie zeg ik ma zo :D |
kreeg ik aan geboden in japan =D
door de heer Okusamarai duurt aso lang voor hier heb maja XD moeite meer dan waard :thumbup: opknappen dat gekke ding! ze kenne daar toch geen zout voor de winter ;) |
Jouw auto gloeit straks van de japense onderdelen
Zo radio actief als wat ;) |
Quote:
naah zit er wel ver vanaf:P anders liep de nederlandse duane wel de schrijven naar me xD :thumbup: en zie het zo dan valt ie snachts ook op joh alleen dan hope dat meneer de agent me niet aan houdt voor verbode neon xD :crackpipe |
All times are GMT +1. The time now is 21:56. |