Quote:
thnx man! :thumbup: Heb inmiddels al 8 mm H&R spoorverbreders voor achter geregeld, dus die kunnen er zaterdag onder! :thumbup: |
Ik ben er na die jaren toch wel achter dat jij een erg goede smaak hebt.
|
Quote:
Thnx man! Dit zie ik zeker als een compliment! :thumbup: |
Staan wel lekker die wielen Salih :thumbup:
Idd een spoorverbredertje ertussen en klaar! |
Quote:
Thnx Nigel, gaat zaterdag gebeuren dus dan weer foto's! :thumbup: |
Eindelijk achter spoorverbreders gemonteerd! :cool:
Zijn 8 mm van H&R geworden achter en 5 mm voor van H&R. :thumbup: Hier de foto's ervan: :thumbup: |
netjes zo :)
|
Erg dik, vind dit mooier als die alphards eigenlijk.. Alleen deze heb je toch ook met een bol hart? Zou ook erg dik staan imo.
|
@ Rene, thnx man! :thumbup:
@ Yusuf, thnx kerel, en je hebt van de Alphards de 8,5J en 9,5J. Was ook wel mooi geweest maar blijven 18''. Heb bewust gekozen voor 19'' vanwege de aankomende vaderschap! :thumbup: |
Staat met de spacers wel een stuk beter. :thumbup:
|
Thnx Henk, ben er zeker ook tevreden over! :thumbup:
|
Staat idd net ff dikker! Gaaf!
|
Quote:
:thumbup: thnx kerel! |
Gisteren even ander wisserarmen gemonteerd, namelijk de laatse model Golf IV armen! ;)
Zaten al wel Bosch Flatblades op, maar van die universele! Deze staan net iets mooier! :thumbup: Foto's: en ja hijs vies! :D |
Zijn de kleine details die tellen ;)
Die Rota's staan em echt goed! :thumbup: |
i love detailing!!!!
|
thnx mannen! :thumbup:
en die Rota's bevallen mij ook zeer goed! :cool: |
wordt het niet eens tijd voor een andere auto salih? :D
|
Quote:
voor mij zou het inderdaad wel zover zijn, maar de vrouw vindt hem super rijden!! :D je snapt nu dus wel waar ik de welbekende plek op mijn hoofd heb!! :D een 3BG lijkt mij wel wat! :redface: |
Quote:
hahaahahahah je kan ook zeggen dat je bij de politie hebt gezeten en dat op die plek het zwaailicht heeft gezeten ;) |
All times are GMT +1. The time now is 03:48. |