Wat mischien ook super zou zijn is een meeting op het autostrand bij Oostvoorne (Rotterdam) Weet alleen niet of dit nog openbaar is of dat je er niet zomaar meer op mag (is al wat jaartjes geleden dat ik daar gevliegerd heb) :D
Als iemand iets meer weet hierover.... :rolleyes: |
Quote:
over een paar maand?? hoop toch al iets eerder! :rolleyes: |
dat bedoel ik dus :D
|
Quote:
|
Quote; "Ja ach ja ik ben ook wel bereid als vrijwilliger mee te helpen ''
Graag! :) |
Ja zo snel mogenlijk weer! ben bereid om het hele land hiervoor door te rijden!
Maar wel eerst ff koffie drinken bij Chrisjuh :D -edit- ook zeker bereid mee te helpen! |
@Ricky,
heheh nou welkom dan maar weer! :biggrin: Was een leuk gezicht al die 1tjes voor de deur, en de kever natuurlijk! :p |
Quote:
laat me maar wat weten, rene heeft me msn adres :wink: |
FF off topic hoe doen jullie dat toch met dat ''Quote gedoe"?? :redface:
|
op reply drukken...rechts onderin :D
|
Quote:
LOL! :biggrin: |
Quote:
Haha was het zeker, mooie invasie! |
Quote:
Nope is een 2.0 maar wel met standaard dempertjes dus een af-fabriek geluidje! :D Superdesuper idd! hehehe Wat bedoel je met in de vering trekken? omdat jeewee achterin zat? |
@Beetle
Heb vandaag nog ff gekeken op de zaak, maar daar lagen ze dus echt niet en ik duik nu nog ff de schuur in!Als ik wat vindt PB ik gelijk! :p |
Quote:
Hahaha LOL :D Quote:
Voorlopig wel... ;) @Chrisjuh: Kapjes? ;) *EDIT* thnx alvast :D |
Quote:
2.0 :rolleyes: opgeboorde vw 1.9 vijf cylinder met audi logo :cool: of ist helemaal geen 5 cylinder? en ja in de vering trekken....hij werd bij het optrekken achter ineens 10cm velaagd, en misschien komt dat idd door jeewee, maar daar heb ik geen specs van.... en geluid is idd lekker voor standaard dempers, beter als dat van mijn passat in ieder geval, en die heeft nog een lekke standaard uitlaat ook :biggrin: |
Quote:
Eentje? Twee! :rolleyes: (De blauwe erachter). |
Quote:
haha.. ja je hebt gelijk... die was ik vergeten.. |
Quote:
was een 1800 blok op 2 dubbele webers, volgens mij op basis van een DX blok... |
heb nog ff een filmpie gemaakt, weet iemand hoe ik dit kleiner krijg met niet veel kwaliteit verlies? hij is nu ca. 35mb..
Ik bouw altijd mpeg filmpjes maar denk dat mijn host het prettiger vind dat het bestand wat kleiner is! http://www.tuksal.nl/Type1meet-volksforum.wmv -edit- ff film gecomprimeerd, helaas gaat de resolutie dan mee! |
All times are GMT +1. The time now is 14:01. |