Goed naar mijn zin gehad! Top weekend! (H)
|
Heb een heerlijk weekend gehad op Volksdub, veel nieuwe mensen leren kennen en met een aantal gezellig een biertje gedronken :thumbup:
Alles was netjes en goed geregeld, mensen van de organisatie :thumbup: Volgend jaar weer :D |
Quote:
Zal wel niet, met een Daf ervoor ;) |
|
nog een laatste paar foto'tjes bewerkt :)
|
|
zou ik het orgineel mogen ontvangen ? mooi :thumbup: |
zal hem van de week bezorgen als ik tijd heb ;)
|
Quote:
je maakt mooie foto's :thumbup: |
Quote:
:D per mail mag ook , maar koffie staat klaar evt :thumbup: |
bedankt voor de foto wietse "golf 2 gti met goude bbs rm's"
dikke pluim voor de organisatie was weer een geslaagde meeting volgend jaar zeker terug van de partij en bedankt voor de hall of fame |
Quote:
Ik heb alleen deze (al gepost): Was wel een mooi podium om op te draaien btw. Geluid was ook tof :thumbup: |
Quote:
kon het helaas niet redden tot aan de prijsuitreiking.... :redface: Van een paar weet ik het inmiddels.maar wie waren trouwens de prijswinnaars dit jaar allemaal? |
Quote:
mien golf, als grootste stofvanger 2011 :D ;) |
Wie niet? :D
Top 32 hall of fame ofzo en dan nog wat best of (interior, wheels, engine, rat, etc.) |
Quote:
FOTOOOOW :D |
Quote:
niet gemaakt natuurlijk :P stond veel mooier spul om foto's van te maken;) vroeg bij binnenkomst nog of ik mn auto niet bij de bezoekers gedeelte kon zetten (geen tijd gehad om de auto te wassen ivm kermis :D ), maar moest hem er gewoon tussen poffen en laat iets verder nou net een paar hele dikke golfjes staan, niet leuk terug lopen na je eigen wagen :P:P |
Mijn foto's staan ook online ;)
de rest staan hier http://www.flickr.com/photos/basoos...57627178736488/ |
Quote:
staan leuke foto's bij :thumbup: :D |
Prize-Winners VolksDub 2011
Prize Car Best of Show Golf Mk II (HSK-1983) Best of Rallye 81-HK-NN Best of Engine Golf 2 (ENLG) Best of Interior Lupo (65-NK-NK) Best of Rat Beetle (AR-0075) Best of T1 AM-14-19 Best of Wheels Golf MK1, orange, golden BBS Hall of Fame Golf MK 1 (YV-87-JY) Hall of Fame Polo 6R GTI (45-KTG-8) Hall of Fame Golf MK II (39-RR-BK) Hall of Fame Rallye Golf (SV-NX-32) Hall of Fame Golf MK II (CF-97-RN) Hall of Fame Audi A6 (84-XT-PJ) Hall of Fame Golf MK 1 (TS-JT-07) Hall of Fame Golf MK III (RP-BJ-33) Hall of Fame Golf MK 1 (GT-ZZ-57) Hall of Fame Polo (VRN-485) Hall of Fame Golf MK II (NH-26-NN) Hall of Fame Golf MK V GT Edition 30 on ETA Beta Hall of Fame Bora (29-PK-HN) Hall of Fame Golf MK 1 (GD-66-YV) Hall of Fame Golf MK II (BOR-1V-20) Hall of Fame Golf MK II (RJC-053) Hall of Fame Golf MK II (906-BJI) Hall of Fame Golf MK IV (38-LP-ZT) Hall of Fame Corrado (BO-041-51) Hall of Fame Polo (RD-TJ-36) Hall of Fame Golf MK II (ZD-47-SL) Hall of Fame K70 (13-YB-06) Hall of Fame Golf MK IV (XT-ZX-09) Hall of Fame Jetta MK II (ZK-47-JZ) Hall of Fame Golf MK 1 (JV-42-NF) Hall of Fame Jetta MK II (YL-64-HH) Hall of Fame Golf MK II (PT-TB-49) Hall of Fame Golf MK IV (BAZ-89-59) Hall of Fame Golf MK V VW Cruizers Hall of Fame Caddy (VD-75-FT) Hall of Fame Golf MK 1 (69-YA-40) Hall of Fame Golf MK 1 (41-XS-91) Longest Journey H345-RSX Zoals eerder gemeld missen we dus 3 prijswinnaars. Hun prijzen staan bij ons te wachten. Meld jezelf even via een PM aub! |
All times are GMT +1. The time now is 08:59. |