Quote:
ja dat vond ik ook jammer want hij was net klaar ;) |
hierbij de fotoos van onze kant beetje laat door drukte,maar better let as net!! :)
link |
Quote:
Yep, Binnen kort gaat de fire and ice uit elkaar voor een verse laklaag! Nadat ik de glans op de jouwe heb gezien moet dat gewoon. Heb ondertussen stickers voor de c-stijl kunnen bemachtigen, zijn alleen twee rechter maar dat mag de pret niet drukken. En heb het recaro fire and ice interieur gezien dat is ook wel heel dik! Kortom het verlanglijstje blijft groeien! |
mooie pikas johan :thumbup:
|
Quote:
Mooie plaatjes wederom weer Johan (& Froukje ;) ) :thumbup: en weer die mooie Mk1 van Edwin op de foto....:D :wow: :thumbup: |
die laatste foto van de mk1 gti is erg vet :thumbup:
|
yes you´re right.. nice stance..
|
Quote:
Also nice stance Kevin ;) :thumbup: |
Quote:
Quote:
Maandag was het dus ''Edition One APK dag'' :D en.......? alle 2 weer een frisse APK dr op....en klaar voor volgend jaar....?? :cool: :tongue: |
Quote:
Hahaha! Meeting lag op de route, toch ff kijken :D |
thank you guido... hope to visit your second meeting next year finished and not with demaged wheels ;(( hope the tire company pay all the installation costs byself.. fuck tire service.. they killed my stripes and demaged all four wheels...
|
Quote:
En zonder camera op pad geweest Gerk? :wow: :rolleyes: |
Quote:
Ik vind die 3e foto wel erg vet :D |
Quote:
Hij is mooi he :D Nice ''rolling shot'' Jarno :thumbup: |
Strak karretje is `t. Spoorverbredertjes zouden hem ook goed doen:)
|
Uiteraard weer zonder gezeur door de apk.
Met de km's die ik maak en de staat waarin de auto zich bevind mag dat ook wel dus volgende week weer? :) |
Quote:
:thumbup: Quote:
Wat? :rolleyes: |
:D Meeting
|
Aha :D :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 20:45. |