Potverdikkie.....
|
Dat ziet er nu al DIK uit !
Mooie kleur, staat hem goed ! |
niet te snel gaan he;)!!!
super goed bezig;) |
Netjes Thomas! Ik ben ook geen fan van rood, maar het lijkt toch wel een vette karmann te worden zo! :)
|
Bedankt voor de leuke reacties!
We hebben nog een flinke to do list hoor ;-) |
Deze week wil ik een versmalde vooras gaan kopen.. Ik zit alleen nog te twijfelen hoe veel smaller.. Ik wil wel laag gaan rijden maar niet extreem want ik wil toch nog een beetje comfort houden.. Hebben jullie een suggestie?
|
Aangezien we uit dezelfde regio komen. waar wordt er nog een beetje goed en voor een acceptabele prijs gespoten?? mag via PB...
|
Quote:
Ik heb de ghia bij Jan de Rond laten spuiten in Hoogerheide.. Ik ben opzich wel tevreden maar er zitten wel wat dingentjes op. Als je wil mag je wel een keertje komen kijken? kan je t resultaat zien.. |
Ok doet die nog spuiten ja??
dacht dat ze dat daar niet meer deden.. verder nog ervaring met iemand uit de regio?? regio zuidwesthoek |
Quote:
Een vriend van me heeft zijn golf laten spuiten bij Fred van den Bergh in ossendrecht.. Deze was wel aan de prijs geloof ik.. |
inderdaad ik heb ooit mijn oude golf cabrio bij van de bergh laten spuiten
kost wat maar dan heb je ook wat :thumbup: en 4 jaar garantie er op maar zou daar ook niet meer heen gaan voor een spuitbeurt ;) |
8 Cm versmallen past er nog een demper tussen;)
|
Quote:
Woensdag ga ik mn 3,5 inch versmalde vooras ophalen :thumbup: |
:thumbup: Dikke duim Thomas!! :thumbup:
Quote:
Die van mij is gespoten door een spuiter die al wat prijzen heeft gewonnen met spuiten en aardig bekend is in het oldtimer wereldje maar ook die van mij heeft z'n dingetjes hoor :) Doe je nog een frontje over het dashboard of laat je het zo? Johan. |
Thnx Johan!
Bedankt voor het compliment.. Het dashboard laat ik zo.. vind het wel mooi. Wel komt de zwarte rubbere top op het dash.. Heb vandaag het stuur er weer opgezet en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben. Ook ben ik vandaag even naar Qustoms gereden voor de versmalde as.. Volgende week hoop ik dus op wat meer updates ;) |
Achterbumpert zit er weer op jongens ;)
|
Vandaag hebben we de verlaagde en versmalde vooras eronder gezet..
Even snel een foto met de telefoon |
heel goed bezig;)
|
kwijl mode on
|
Thnx heren!
Vorige weer is een vriend van me langs geweest (classic-line) en hij heeft naar het probleem gekeken bij mn achterwielen. Dit is inmiddels gelukkig verholpen. We waren dus een bus vergeten en daardoor draaide de wielen niet meer als we de kroonmoer met de luchttol vast zette. Verder heb ik de bumpstops eraf gehaald en hij staat achter nu lekker laag met toch genoeg vering :-) Donderdag gaan we verder met de electronica, wat nog een flinke klus gaat worden omdat de vorige eigenaar(en) heel veel eraan geprutst hebben. Zo zijn er veel draden die niet origineel zijn. Ik heb wel een goed schema dus hopen dat we eruit gaan komen. Er is nog een hoop te doen maar ik hoop toch naar budel te kunnen met de ghia.. Zal donderdag nog wat fotos maken :thumbup: |
All times are GMT +1. The time now is 04:46. |