![]() |
idd,staat in geen enkele verhouding....
waarschijnlijk hopen ze je daarmee een nieuwe set in je maag te splitsen:D |
wat een gekloot zeg :\ Hopen dat ze snel opsturen met geld retour natuurlijk!
En hippy kleurtjes zijn de bomb... :P |
Quote:
Nieuwe gelijke set kost nieuw bijna 900 euro nog, dus dan koop ik toch liever vier nieuwe ringetjes voor acht tientjes. :D Maar dan zou een nieuw setje ringen voor die low budget setjes dus zo'n twee tientjes per vier moeten kosten... |
Quote:
dat bedoelde ik eigenlijk ook;) @robbert,wanneer doen we jouw wielen dan? :D |
Hahaha ze moesten grijs blijven toch :kenny:
Maar we kunnen ze wel doen als de auto een andere kleur is :dance: (haha kan je nog lang wachten :rolleyes: ) maar wel ff op de hoogte houden over die ringen heh |
ringen komen morgen binnen,nieuwe set volgende week....:shake:
het is ook gewoon van de pot gerukt af en toe:D |
Dan word je weer eens bedankt zo :( Je mag niet klagen je hebt ze strax eindelijk binnen en dan kan die omlaag. Of ben je stiekem een beetje aan de zee gewent?
|
heb ze binnen:D:D:D:D:D
jaja,het zal nog eens gaan gebeuren.... nog even een vrij uurtje zien te vinden;) @boy,:confused:bedankt voor wat? |
Dat ze eerst niet weten hoe en wat over de stelringen. Nou heb je ze 'ineens' in huis
|
Yay hoop het snel te zien natuurlijk heh! Weetje trouwens al of je volgende week zondag ook komt?
|
Quote:
ahh,okee;)is idd zo vaag als een bezem,maargoed heb nu iig waar voor m'n geld. @robbert,komt goed,wat is er zondag loos?doe anders maar effe via msn;) |
Zaterdag hoe laat bij je wezen trouwens?
|
Quote:
hoelaat wil je? ;) ik bel je nog wel even vrijdag:thumbup: gaaf he,airride! ![]() :tongue: :tongue: :tongue: final result;in de loods met veel te veel licht;) ![]() ![]() voor en achter nog 6 cm draad over:D maar vind um zo erg mooi staan,had um eerst lager maar dat stond zo sloper-achtig.... in de zijschermen zitten sinds 1.5 week trouwens wolfsburg emblemen ipv knippers. |
helll yeahhhhhh :thumbup:
|
Ik hoor t wel vrijdag :thumbup: kan ik eindelijk de luxe sloep eens irl bekijken :D Ziet er stoer uit zo :thumbup:
|
Van harte met de verlaagde passat:D ziet er stukken betert uit
|
Mooi Gerben doet hem goed !
|
Man wat een opknapbeurt voor zo'n auto! Staat 'm echt goed, mooie hoogte zo :thumbup:
|
thanx everyone:):)
ben er zelf ook wel verguld mee,van zompige boot naar stuiter-slee.... hij is wel redelijk stug,gelukkig ben ik daar niet vies van:D |
Lekker bezig... Mooie rijdhoogte dit! Niet te:D
|
All times are GMT +1. The time now is 00:38. |