Nog even een berichtje om iets te laten zien.
Ik heb een video gemaakt van de kabel boom met onderdelen in werking. Je ziet nog de tacho van de golf 4 gemonteerd. Eerst zie je het contactslot van de golf 1 Daarna zie je de mk1 lichtschakelaar in werking. Dan laat ik de knipperlichten zien, (links,rechs, alarmlicht). Daarna de ruitenwissermotor. http://www.youtube.com/watch?v=1pbt06Z35Sk Reacties welkom :) |
mooi werk :thumbup:
mooi gepuzzel met de kabeltjes zeker? Top dat het allemaal werkt :cool: |
haha heerlijk.
|
Dat ik dit project nu pas zie :chair:
Maar dit gaat wel mooi worden zo te zien! :thumbup: |
je hebt de gang er goed in!!
Wat gaat de kleur worden? Een lekkere '70's kleur of een moderne kleur? |
Dat is een bekend piep geluid :D
Cool filmpje :thumbup: |
Jongens bedankt voor de reacties, ik vind het leuk om reactie te krijgen.
Daar doe je de moeite voor om alles hier op het forum te zetten. Super bedankt. :thanks: @MartiePartie de kleur word zoals ie origineel was Marinogeel |
Quote:
Je zou het speakertje bijna uit de teller slopen :mad: Je word er gek van steeds als je weer de kabelboom opnieuw op stroom zet dan begint ie weer. |
goh,jij gaat als een kogel!
nice! |
Quote:
Haha, ja ik weet precies wat je bedoelt :giggle: Vooral mijn vriendin had het er helemaal mee gehad. Wij hebben namelijk een inpandige garage die zo ongeveer grenst aan de slaapkamer. Dus als zij wilde gaan slapen en wij tot laat in de avond / nacht aan het "piepen" waren in de garage kon ze dat wel waarderen :chair: |
Quote:
Nou die pech heb ik gelukkig niet maar je krijgt er bijna een gehoorbeschadiging van als er dicht bij staat. Maar even wat anders waar heb jij die intercooler gehaald. Ik zoek eigenlijk ook zoiets met de aansluitingen aan de uiteinden. |
Quote:
Bij dit bedrijf: http://shop.wiltec.info/index.php/c...uftkuehler.html Voor mij was het 20 minuten rijden naar dit bedrijf, maar neem aan dat die ook wel zal versturen. Succes ;) |
Quote:
Hey super bedankt ik ga denk ik ook maar daar zo'n ding bestellen. De prijzen zijn ook goed te doen. :thumbup: Trouwens jammer dat je zo ver weg woont zou graag eens je project in real time willen aanschouwen. |
Quote:
Dat heb ik ook :rolleyes: Af en toe als ik onderdelen/velgen koop of verkoop dan spreek je zo nog wel eens mensen en kan je hun projecten in real bekijken en dat vindt ik toch nog wel leuker als een topic doorbladeren. Zo ben ik een tijdje terug een mk4 dash gaan ophalen bij iemand die een tfsi in een mk2 compleet met mk5 dash erin aan het bouwen was, echt super om dan het verhaal en de hele uitleg erbij te horen. Dan heb je toch wel meer een "wow effect" :eek: Maar misschien dat we ons eens treffen op een meeting, of bezoek je deze niet ? |
Quote:
Ik denk dat ik in de toekomst nog wel eens een meeting ga bezoeken. Moet het wel een grote zijn, we zullen zien in de toekomst. Ik was ook niet van plan om van mijn auto een showbak te maken. Als ie netjes gebouwd is en alles is goed afgewerkt vind ik het prima. Al die dingen die sommigen laten verchromen of het hele motorblok een andere kleur geven hoeft van mij niet. Als de motorkap dicht zit zie je er toch niets van :) Dat houd niet in dat ik het niet mooi vind maar het gaat mij iets te ver. |
Vandaag weer wat opgeschoten.
Allereerst nog een foto van gisteren die ik nog niet had laten zien. Omdat er op de ruitenwisser hendel van de golf 4 een variabele interval zit, en dit niet op de hendel van de golf 1 kan, heb ik hier wat anders op gevonden. Ik heb de kabel verwijderd tot aan het ruitenwisser relais en hier een potmeter op gezet. Nu kan ik alsnog traploos instellen, oke niet onder het rijden maar dat maakt me niet uit. Het gaat me meer om een gulden middenweg te vinden, niet te snel, niet te langzaam. Vandaag heb ik de EGR klep ook afgedopt zie hier de foto: Zelf 2 afdekplaatjes gemaakt waarvan hier 1 te zien: En als laatste het verbindingsbuisje wat er tussen uit is gekomen Dit was hem voor nu, waarschijnlijk de volgende foto's die komen zijn dat de auto terug is van de spuiter. Hij heeft me verteld dat het nog 1 of 2 dagen kan uitlopen :( Maar ik hoop dat ik in ieder geval aankomende woensdag foto's heb. |
Quote:
Als er geen chrome op zit wil niet zeggen dat het geen showbak is he, ik weet zeer zeker dat als die dadelijk van de spuiter komt en netjes opgebouwd wordt hij zeer zeker veel bekijks zal hebben. Ik weet niet of het haalbaar is met de opbouw, anders was je 3 oktober naar het "Limburgse land" gekomen ;) Dan kan je de mijne in "real" zien en kan je zien dat het niet alleen om hele dikke showwagens gaat, gezelligheid en gewoon genieten van de wagens is al meer als voldoende. :thumbup: Groet Roger |
goed bezig !
tempo ligt hier hoog :thumbup: |
Quote:
Ik zal het in mijn achterhoofd houden wie weet dat ik die kant nog wel op kom. Als mijn project dan rijd baar is! :rolleyes: En iedereen uiteraard bedankt voor alle mooie reacties! |
All times are GMT +1. The time now is 12:02. |