update:
Weer flink aan de kubel bezig geweest.......
Had woensdag de draagarmen terug, en deze heb ik zaterdag samen met Oskar weer in elkaar gezet......en tja, hoe zat dat ook al weer hè ;) Ben geen 1303 sleutelaar, dus dit was mijn eerste lesje 1303 :D (zal maar niet verklappen wat er allemaal mis ging :D ) Veerplaten liggen nu bij Jasper voor een "special treatment" Hier wat foto's, de rest uiteraard op www.volksaddiction.nl !! |
dat gaat de goeie kant op!
|
Quote:
Ckers !! Hoop voor het eind van de maand het onderstel af te kunnen lakken, dan kunnen de achterdraagarmen er zo weer op, die liggen klaar sinds zaterdag :) Narrowed beam vooras komt over 2 weken...... Tegen die tijd zijn hopelijk ook de verlaagde fuseekogels geperst, en heb ik mijn schijfremspindles en remklauwen compleet..... Denk dat de kubel (het onderstel dan) half mei weer op zijn pootjes staat :rolleyes: |
Ohja, en ik heb natuurlijk rode achterlichten gescoord op Euro !!
Niet geheel onbelangrijk :p HEb nu mijn verlichting dus ook compleet voor de 181 :wink: |
gaaf man!!! serieus, `k vind die kubels echt heel stoer!
|
Quote:
Vind ze al stoer vanaf dat ik kever begon te rijden :D Altijd al willen hebben, en dan een beetje in deze stijl !! |
Die is goooeeed leon! Maar dat word die van jou ook wel :biggrin:
|
:eek: |
Quote:
:p Ik heb die foto al zolang ik mijn kubel heb........... :rolleyes: Vind m zó kicke, heldere koplampen, witte pinkers, cookies eronder, alles in 1 kleur......... he-le-maal goed !! Mijne word alleen niet zwart, maar verders komt tie redelijk in de buurt van hoe de mijne word !! |
Quote:
daarom heb je de foto ook opgeslagen als "optie 1"? :) |
Quote:
hahaha, jij bent scherp ;) Heb ook nog een optie 2 en optie 3........maar die gaan boven het budget :D |
Quote:
`k ben altijd scherp ;) enne... als je ons die andere foto`s ook ff laat zien..... :D |
je zet er wel normale stoelen in hoor, deze stoelen in deze zwarte ziet er echt niet uit. verder een top dingentje, met een verlaagd raam blijft super
|
Quote:
okeee, hier de andere 2 opties :D Optie 2 zou ook nog kunnen, de foeksen die onder de kever zitten zullen ook zeker wel eens onder de kubel belanden. Optie 3 is SUPER !!! (heb alleen geen centjes voor randars en airride :D) Vind zelf de heldere koplampen gewoon super staan op een kubel, zoals bij optie 1. En de bumpers en koplampranden in koetskleur ipv zwart of chroom zoals bij optie 3 vind ik persoonlijk mooier............ |
Quote:
Stoelen in die zwarte zijn wel stoer, maar een beetje "overdone" in deze kubel... Heb zelf cobra kuipstoeltjes, die zijn een stuk kleiner en lager....... (Oskar is al op zoek naar "simca sport" stoeltjes voor me, die zijn helemaal wijs natuurlijk :)) |
oke dan, mooi,
ben net ff bezig met je miniprojectje. heb ff wat schetjes gemaakt. Ik hoop dat je het juist heb afgetekend. maar dat zien we vanzelf wel, hoop er morgen avond echt mee te kunnen beginnen. ik hou je op de hoogte, denk wel dat het oké word, |
Quote:
De strepen die ik gezet heb die kloppen, heb je afgetekend met het torsiedeksel erop....... Als het voor de ACN (3 Mei) maar een beetje klaar is ;) Anders kom ik ze een x oppikken, ook geen probleem ! Quote:
Je "denkt" dat het wel oké word.......... DAT MOET JE ZEKER WETEN!! :eek: :D (of moet ik de spuitbus zwart op gaan zoeken, hahahaha) |
[QUOTE=volksaddiction]Weer flink aan de kubel bezig geweest.......
Had woensdag de draagarmen terug, en deze heb ik zaterdag samen met Oskar weer in elkaar gezet......en tja, hoe zat dat ook al weer hè ;) Ben geen 1303 sleutelaar, dus dit was mijn eerste lesje 1303 :D (zal maar niet verklappen wat er allemaal mis ging :D ) Veerplaten liggen nu bij Jasper voor een "special treatment" Hier wat foto's, de rest uiteraard op www.volksaddiction.nl !! Seau, dat gaan we zeker niet verklappen. :redface: |
Is erg :cool: zo'n kubel, kom snel een keer kijken.
Misschien zaterdag wel. |
Quote:
Idd, :o :D Gelukkig nog goed gekomen ! hahaha |
All times are GMT +1. The time now is 15:20. |