echt supervet,gauw eronder en pics!!
|
Bedankt mannen! Ik ga dadelijk beginnen om hem wat lager te leggen en de wielen eronder.
Melvin, 4x velgen + buitenspiegels kost 200 euro. Ik heb de wielen van binnen en buiten laten spuiten maar alleen de buitenkant zou 150 zijn ofzo. |
nice jung! wat voor breedte zijn die wielen...7j ofzo? Ik wil foto's...
|
Klaar! Zo nat als een hond maar het spulletje zit er onder. Hij ligt nog niet laag genoeg maar daarvoor moet ik de hulpveren eerst verwijderen. Daar heb ik nu niet het juiste gereedschap voor. Misha zal zo wel een paar foto's schieten.
De velgen zijn 16" 6.5J ET 38 |
Zien zien zien hahahaha..ben benieuwd..
|
:cool:
|
misschien komt het door het trieste weer,maar het valt mij een beetje tegen....
er mist iets,kan nog niet ontdekken wat.... |
Hij mist de stance.... hij moet lager maar dat gaat nog niet omdat de hulpveren weg moeten. Daarbij moet er nog een spacertje op en naafdopjes op de wielen.. Schoon op een mooi vlakke weg helpt ook
|
@De Pul,
Je hebt gelijk hij mist iets... Gr Ronnie |
Quote:
idd,hij komt een beetje slap over zo.... zou ook nog die reflectorplaat achter erafhalen en zo'n dikke onderlip eronderzetten(om de racelook te benadrukken) |
Ik vind Mooi staan..mooie zwarte naafkap op de velgen,dan breekt het mooi weer qua kleurstelling..Mooie Combi zo..MVG René
|
de velgen staan ook wel mooi maar het totaalplaatje komt niet echt racy over...
het had overdreven gezegd nou ook een crossauto voor koninginnedag kunnen zijn.... |
Lager is altijd beter,. denk dat al veel scheelt.
Gr Ronnie |
Voor 2 cm lager, achter een cm breder en de naafkapjes erop en dat is een hele andere auto.
Gaat zeker goed komen, ik vind 't nu al wel geslaagd! |
Qua kleuren vind ik hem leuk...maar om hem nou de titel "race look" te geven...neh.
Zal wel komen door de smalle velgen met de iele bandjes :) |
we wachten geduldig af...;)
|
Ziet er al best leuk uit zo.
Misschien nog oranje knippers en oranje blokken op het dak ? |
Die reflectorplaat maakt m juist nu, met deze kleur wielen. Spiegels vind ik geen gezicht. Racelook, neuh, gewoon leuk.
|
Quote:
het is wel de bedoeling dat de racelook ervan afspat,dus in dat licht gezien zeg ik;eraf met die albertheynmobiellookreflectorplaat :thumbup: :D :D |
Dat hele racelook gebeuren gaat sowieso nergens over. Noem t gewoon furb look, kan niemand er meer wat van zeggen :rolleyes:
|
All times are GMT +1. The time now is 01:10. |