Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Watergekoelde projecten (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=35)
-   -   passat 1980 dsl (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=59809)

cloontje 16-12-2009 17:19

Net een achter schokbreker eronderuit gedraaid en die weggebracht naar VPC. Morgen gaan ze kijken en bestellen. Zaterdag zal het dan hopenlijk binnen zijn en anders dinsdag.

Gr

Marco 16-12-2009 21:27

tip: www.ebay.de (met verzenden nog geen 25e) "nieuw" setje sachs. Stond laatst weer n setje op, even zoeken op passat 32, als ze er nog op staan kom je ze wel tegen.

Dozen zaten zelfs nog dicht gelijmd.

cloontje 17-12-2009 07:31

Quote:
Originally Posted by Marco
tip: www.ebay.de (met verzenden nog geen 25e) "nieuw" setje sachs. Stond laatst weer n setje op, even zoeken op passat 32, als ze er nog op staan kom je ze wel tegen.

Dozen zaten zelfs nog dicht gelijmd.

Jammer dat ik dat niet eerder heb gezien. Och ja het belangerijkste is dat ik nu de goeie schokbrekers krijg.

Gr

De Limburger 17-12-2009 14:49

Kun je van die foto niet het nummer halen. Dan heb je het onderdelennummer van sachs. Via dat nummer kun je dan je achterste schokdempers bestellen bij sachs.
Gr Ronnie

cloontje 17-12-2009 18:21

Quote:
Originally Posted by De Limburger
Kun je van die foto niet het nummer halen. Dan heb je het onderdelennummer van sachs. Via dat nummer kun je dan je achterste schokdempers bestellen bij sachs.
Gr Ronnie

VPC had de nieuwe besteld. afwachten dus.

Gr

Marco 17-12-2009 19:21

Quote:
Gr Ronnie

Kun je ook gewoon vragen :) iets makkelijker denk ik ... :D

cloontje 08-01-2010 18:46

Eindelijk weer wat vooruitgang.

Schokbrekers zijn binnen en de fusee huizen zijn terug van de poedercoater.

Nieuwe lagers zitten er ook al in.

Nu snel alles er onder schroeven. maar aangezien het geen sleutel weer wordt komend weekend zal het nog even moeten wachten.

Gr

De Limburger 08-01-2010 18:48

Ziet er mooi uit Coontje..
Gr Ronnie

cloontje 08-01-2010 19:31

Quote:
Ziet er mooi uit Coontje..
Gr Ronnie

Het is een k*t foto , is voor het idee.

Gr

MauSeR35 08-01-2010 21:07

Ziet er weer netjes uit inderdaad.

cloontje 14-01-2010 07:51

Gister kon er bij mij thuis de elfsteden tocht gereden worden , in de Passat.

Na een aantal weken het zeil eens verwijderd en er stand gewoon 10 a 15 cm ijs in de wagen.1 grote doffe ellende. wat materiaal en stekkers zijn volledig ingevroren. Ik heb foto's gemaakt en die post ik vanvond even.

Gr

cloontje 16-01-2010 18:21

Hier 2 iimpressie foto's van de elfsteden tocht in een Passat

Dan wens je dat je of een grotere garage hebt of een carport.

Gr

De Limburger 16-01-2010 18:22

Waar blijft de rest van de foto"s ??
Gr Ronnie

cloontje 16-01-2010 18:35

ik heb bij jouw net een hoopje foto's gezet. morgen maak ik foto's van de Passat.

Gr

De Limburger 16-01-2010 18:36

Oh oke..

cloontje 27-01-2010 10:07

gister avond even naar Zwolle getaffeld samen met De Limburger. Onder het genot van de cd : hakkuh op zijn hollands :screwy: hebben we 5 velgen van Mercedes Brabus in de golf geladen.

Vanavond foto's.

Gr

cloontje 30-01-2010 20:40

Zo er is weer veel gedaan

Under construction!

De velgen die eronder komen:

De thuiskomst. Degene die achter mij reedt zal wel raar hebben opgekeken. :screwy:

Een echte diesel! :D

En vandaag maar eens begonnen met het schoonmaken. Ik heb het geluk dat mijn oprit 3 meter breed is en er staat dus nu een partytent van 3x6 meter die dienst doet als tijdelijke garage. ideaal! :thumbup:

En zo stta hij er nu bij.

Nu mis ik links voor de strip op de deur. Mocht iemand er nog 1 hebben liggen dan hoor ik het graag. Maar zonder strippen ziet het er ook niet verkeerd uit.

Wat nog te doen?
heel veel. vanavond vanacht gaan we de lichtboom van achter omsolderen. daarna moet er nog wat kaal gemaakt worden. (deuren en ramen aan de rechterkant. En onder de motorkap moet ook nog een hoop detail werk gebeuren.

Gr

cloontje 31-01-2010 02:11

Zo de voorkant van de wagen is voorzien van verlichting. het interieur gedeelte wordt wat lastiger ivm de nieuwe aansluitingen van het motorblok op de oude aansluitingen van de auto zelf ( verwarming , verlichting en alarm verlichting).

morgen weer verder samen met Eddyvw en De Limburger.

Gr

De Limburger 31-01-2010 11:58

Langzaam maar zeker gaat het de goede kant op hé Cloontje..
Het gaat helemaal goed komen.
Gr Ronnie

mark_84 31-01-2010 16:06

Jullie waren nog laat bezig op een zaterdagavond. Maar heel eind gekomen zie ik alweer

gr mark

All times are GMT +1. The time now is 06:49.