Quote:
Sorry.. Krentenbol? |
Quote:
haha mooie foto marielle, ben ook al druk bezig om m klaar te krijgen voor 23 aug.. wordt een heel feest, net een nieuwe woning enzo.. maar ik gooi m voor nog 2 cm naar beneden.. en de rest moet nog maar even wachten ben ik bang. zie je over 4,5 week!! |
Hoihoi!Is goed hoor :thumbup: succes
Hoe staat het met de t-shirts? |
hoe staat het met de shirts idd?
|
mischien zijn wij der ook wel bij hebben net een fire and ice aangeschaft dus hopen dat hij optijd klaar is
|
Quote:
Zou erg leuk zijn :thumbup: succes |
is mhvr op vakantie?
omdat we niks meer horen?? |
weet iemand toevallig de kleurcode van fire and ice
|
LC4V :thumbup:
|
Quote:
t-shirts?? |
fire and ice shirts hebben we laten maken,
we hebben zo beetje tig oproepen gedaan. en nu zijn ze al in bestelling. staat stukkie terug in de topic. |
Idd,en ze zijn al betaald.
Kosten zijn 35 Euro per shirt |
dank je voor de kleurcode
|
Quote:
ik snap m.. zou wel heel graag een shirt willen kopen,maar aangezien ik net bezig ben met mn eerste huisje, kn ik het geld wel betr gebruiken....niet verkeerd bedoeld natuurlijk, maar ik moet alles aanschaffen... en dat is om te janken |
das begrijpelijk ja,
geeft ook niet, alleen de gene die besteld heeft is al poosje niet actief ik verwacht dat hij op vakantie is en dat we de shirts later wel krijgen. ik ga op vakantie naar zeeland, in de F&I en spreek jullie |
Als de shirts maar VOOR de meeting binnen zijn! :tongue:
Fijne vakantie in Zeeland :thumbup: Ik moet nog 5 dagen werken... :( |
Nog 2 weken :)
|
ben er weer uit zeeland, auto heeft het goed gehouden, na tijd direct weer grondig gereinigd binnen en buiten (H)
hoop dat de shirts binnenkort komen,, we horen er namelijk niks meer van. ik mag overmorgen weer beginnen einde vakantie. snik. groeten, |
f*ckin' eind rijden; van Alteveer naar Zeeland!
Ik ben verscheidene keren langs Alteveer gereden tijdens mijn vakantie. Er was 23-7 een flink ongeluk gebeurt op de provinciale weg naar Hoogeveen; precies bij het "GEVAARLIJK PUNT", jou wel bekend, denk ik... Er moesten twee mensen uit een Scenic worden geknipt en de traumaheli stond ff verderop... Tot de meeting! |
Quote:
Dus fijne vakantie gehad :thumbup: Ik heb nu vakantie :) Ik hoop idd ook dat de t-shirts nog komen. Ze waren niet goedkoop... |
All times are GMT +1. The time now is 14:10. |