Op internet is alles te koop natuurlijk, gewoon besteld ;)
|
heb jij je achter wielkasten om gerold of niet?
|
Moet je z'n eerste post in dit topic even bekijken ;)
|
met rollen kwam ik er niet, hebben het randje weggehaald en alles weer afgedicht met kit en tectyl. Voor was rollen afdoende. |
net echt ;) |
Alleen die NL sticker ernaast he.... ;)
Netjes hoor. |
Quote:
ja import he :thumbup: |
Als je die sticker er af haalt kun je hier in NL gewoon zo rond rijden.
Niemand die er erg in heeft :) |
ja tot het mis gaat denk ik... dan ben je wel de pisang. Maar op een meeting wel top. Ben er erg blij mee.
|
Ik mis iets....
Ik zou je kentekenplaathouder aanpassen! |
zo.... de laatste details aangebracht. Denk dat ik nu wel klaar ben voor dit jaar. :thumbup:
op naar Der See... :D |
Zou wel je Nederlandse platen voor vertrek in je Gelderse kentekenplaathouders doen ;)
Netjes zo. |
Quote:
En het zeil van de voorruit halen. Dat rijdt wat makkelijker :D Maar een hele nette auto... |
Ik vind dat stickertje niet zo, maar die houder is wel geinig .. al prefereer ik toch een houder zonder reclame :)
|
netjes weer ! en heb er zin in :D
|
Quote:
jij niet alleen hoor :thumbup: nog vier dagen dan kunnen we eindelijk door. |
Ook nog een paar mooie foto's daar gemaakt. En laten maken.
aan de bbq :thumbup: |
zo inmiddels alweer wat verder... heb een extra set hoofdsteunen kunnen kopen. Nu nog de spullen om ze op de achterbank te kunnen monteren. Waar zou ik dat kunnen vinden?
Heb ook andere wielen gekocht in 17 inch. Moeten nog wel aangepast worden voor ze passen maar komt goed. Foto's volgen. :wub: Had de golf altijd elders staan nu sinds kort gewoon thuis. Wel lekker hoor een eigen plekje om af en toe eens te kijken en fantaseren |
ik heb in m'n mk3 ook steunen achterin gemaakt,daar schuif je ze zo de bank in...
zit niet superstevig,maar daar ging het ook niet om:D |
Quote:
zitten dan los erin? |
All times are GMT +1. The time now is 14:45. |