Quote:
:goodpost: |
|
|
Ik vind het super knap wat je allemaal doet met de motor veel succes met de motor er weer in hangen :thumbup:
|
Het beestje kan zen vermogen in ieder geval kwijt straks :thumbup: :D
|
|
Dit is toch wel een heel mooi project zo'n Schrick turbo golf 1. Hoop dat ik er ooit nog eentje tegenkom. Ben benieuwd hoe hij loopt als hij klaar is. Waar koop je de nieuwe injecctorleidingen dan? En zijn ze nog leverbaar voor een golf 1 gti?
|
Quote:
Ik ook :-) |
Quote:
Rijdt jou turbo al wel dan? |
Allemaal hardstikke mooi, maar ik weet niet of dit klepdeksel blijft, zet em dan ff in de verf, zo'n mooie auto en dan zo'n kaal deksel ;)
|
Quote:
Ik ben ebay en alles aan t afstruinen naar een Schrick deksel :thumbup: dus dat komt (ooit) goed. injectorleidingen komen bij Hel performance vandaan. mvg Mike |
Hoe werkt dit met de brandstof zit hier een luchtweger op die 2 kanten uit werkt? Of hoe weet het systeem dat er een overdruk is ipv onderdruk?
|
Het draaide vroeger met een normale luchtweger, op de mijne zit er 1 van een Volvo turbo. de conus daarvan is anders. tevens een WUR van een audi 5000 turbo, met boost verrijking.
|
Wur?
|
Warm up regulator ;)
|
:goodpost:
|
Als ik het goed heb zorgt die voor extra rijk mengsel bij warmdraaien en compenseert het armer wordende mengsel bij boost?
|
Mooi project, Kben wel benieuwd hoe dit gaat lopen. Ik wacht al op een filmpje :D
|
ik ook Shon! :D
|
|
All times are GMT +1. The time now is 04:43. |