dank je
zit ik idd wel over te denken ja, om het lijstje wit te spuiten |
Ziet er goed uit rick :D 165ers staan die velgen goed! ik zal snel foto's maken van de porsche's onder mijn golf. :thumbup:
|
Ziet er netjes uit! Sebrings blijven leuk :)
|
Quote:
Ik mis nog Lexus-look achterlichten, M3 spiegels en een tribalsticker . . . past mooi bij de rest van de stickers en plakplaatjes ;) PS 1 : Dit is een mening van 2 personen . . . PS 2 : Stuur uit de Rallye kan je zo krijgen van me . . . auto gaat in onderdelen weg ;) |
bla bla bla :tongue:
|
ff afstoffen
wat kleine dingen gedaan zoals, US light's achterklepspoilertje(GTI) hoofdsteunen in de achterbank andere, mooiere hella koplampen stickers verwijderd(wielhoeren) cv(eindelijk erin, lag al een jaar in de kast) met kofferbak op afstand openen leer stuur org VW is binnen maar zit er nog niet in plannen voor de zomer, zwart hemel en b-stylen (heb ik al liggen) andere hoofdsteunen(deze zijn niet het zelfde al het int) wat dingen laten dicht lassen want er komen wat gaten te voorschijn onder de voorruit rubber en bij een achter deur onder het rubber een paar fotootjes |
Netjes!
Heb je ook foto's van de laswerkzaamheden? |
Foto's van de toekomst bestaan niet Christopher ;)
Quote:
Ziet er netjes uit! |
Check. :D
|
beetje jammer dat je eerst je asbak leeg gegooid hebt voor dat je foto's ging maken..... :D
|
Nette Golf hoor :thumbup:
|
Zekers een nette Golf, niet TE gewoon simpel en laag. Dat is het belangrijkste :thumbup:
|
ik rook niet eens martijn en als ik zou roken zeker niet in de auto
dank jullie wel voor de comments het is ook presies wat ik wil, gewoon laag en netjes van de zomer mss weer een paar leuke wielen en klaar las werkzaamheden, zal van de week kijken of ik een fotootje kan maken(ben nu eerst ff ziek thuis) |
weet ik ricky ;)
ziek thuis jij treft het niet zeg :( |
zo ben ik weer eens
het hemeltje is zwart, met dank aan MARCO ;) en ik heb weer eens nieuwe velgen en vraag me af iemand ze kent ;) ze worden nog opgeknapt, rand afgedraaid en het hart word gespoten |
ik gok de auto van breadfan???
|
reed van de week effe langs je auto maar heb je nou serieus je wielen oranje gespoten?
je zat trouwens donderdag of vrijdag ochtend achter me voor het stoplicht bij het maxima plein, reed in me witte 2 deurs manhatten |
hahahaha nee..... ze zijn rood, gewoon ff voor de lol voor MIVW
ze worden van de winter afgedraait en gespoten en gepolijst dus maakt ff niet uit ;) aha, was jij dat!!? volgende x ff je hand op steken dan ;) |
auto verkocht of verhuisd? tijdje niet meer gezien
|
nee (nog)niet verhuisd maar gewoon lekker in de garage stan met dit ruk weer
maar de golf zal na de jaarwisseling niet zoveel meer in zoetermeer te zien zijn maar in krimpen a/d ijssel |
All times are GMT +1. The time now is 08:16. |