Mooi Mk1 Siep, leuke locatie om fotos te maken !
|
Quote:
14 juni in bergum ....even de golf 1 appart in een hoekje :D misschien een leuk tema voor de mannen |
Opzich wel een leuk idee. Misschien is er wat te regelen.
Mijne is tegen die tijd ook wel beter toonbaar dan nu :D (hopelijk houden de aandrijfassen het :rolleyes: ) Staat aleen wel op g60 staal :screwy: |
Quote:
Zou leuk zijn jah :thumbup: Ben benieuwd :D Zal ik hem ff goed poetsen ! Ben dus ook zeker weer aanwezig. |
ik heb je van de week zien rijden in hallum echt een mooie golf :thumbup:
|
Quote:
Thanx Jah ben hele week al wat aan het touren :D |
Zo mandag nieuwe schroefset besteld van weitec .
En heb hem net binnen gekregen, dus kan er zaterdag mooi ff onder :D Dus heb ik een schroefset over ! mischien heeft er 1 belang bij ? Merk meende van Intraxx/ Bilstein Is erg nette set alleen 1 voorpoot draait zwaar! PRIJS 250 euro Gr siep |
hey siep heb je je moeten opgeven om op 2 mei je auto te laten uitlijnen??
|
Quote:
Jah zekers Maar mischien is er nog een plekje vrij ;) Moet je Alberto ff horen! Gr Jappie |
ik zie wel anders ga ik 1 mei wel vast
|
He strijder zit je schroefset er al onder?? :thumbup:
|
Zo mensen eerst maar weer eens een kleine up date :D
Wat vinden jullie van dit hier onder ? Zijn hoogglans verdicht 6j en 7j |
Je mist een wielbout ;)
nee, staat heel mooi. Slagje breder had misschien wel gemogen. |
vind het er eigenlijk niet zo mooi onder
|
Vette wielen, uber blingbling :cool: , en staan echt wel goed onder een Golf1 :thumbup:
En je staat er zelf ook nog op haha |
Je weet mijn mening maat ;)
|
Velgen staan hem goed !
|
Dankje voor reacties jongens :thumbup:
Zit zelf nog wat! valt me eigenlijk klein beetje tegen :screwy: Maar vind het ook wel weer mooi Moet maar ff kijken en anders maar weer in de VERKOOP :D En nou moet ik ook nog kiezen welke ik er onder doe naar MIVW. Moe maar ff kijken . Grsiep |
Hmmm... ik weet het niet, omdat dit een echte 1e type 1 GTI is met stalen bumpers enz. vind ik ze misschien iets te 'modern' voor deze auto.
Neemt natuurlijk niet weg dat het wel een mooi wiel is! |
Ik vind de BBSjes veel en veel mooier. Dit staat ook niet verkeerd hoor, maar vergeleken met BBS staat dit minder mooi dan de RSjes. :)
|
All times are GMT +1. The time now is 14:19. |