Kan het kloppen dat ik je zondag ochtend in de buurt van Eindhoven langs de kant zag staan?
Ik kwam langs in de kever op weg naar Big Bugs, en reed dus de andere kant op, anders was ik natuurlijk even gestopt. |
Haha.. ja heb langs de kant gestaan.., waren namenlijk met twee auto`s maar eentje had zich ff verreden en wij stonden te wachten..
Als had gestopt hadden we inderdaad even kunnen kletsen het was lekker rustig namenlijk..(maar dan had je aan de kant van het tankstation moeten staan haha) We hebben daar 45min gestaan voor die andere eindelijk weer daar waren haha waren opweg naar Assen.. Gr Ronnie (had even getutterd..dan had ik even gezwaaid) |
Hallo,
Heb vandaag de originele achterlichten van een Gti gemonteerd, het is ff wennen maar het ziet er beter uit. (Alberto nog bedankt he!!) De andere heb ik ook al verkocht en zitten al gemonteert op een mooie golf. Ik zal proberen om in het weekend wat foto`s te plaatsen.. Gr Ronnie |
Hier nog een foto uit burgum..
Bedankt hier voor.. Hij stond er mooi bij daar. Gr Ronnie |
Polo G40 Diesel
Een half uurtje geleden is "Sjampoo" bij me geweest om mijn staaltjes op te halen 15" Corrado staal wel te verstaan..
Leuke gast, die zeer zeker veel van de techniek afweet, maar wat wil je ook als je zomaar even ( toch bijna 2jaar) een G40 Diesel maakt. Werkelijk waar die auto van hem is een kunstwerk, vooral de motor, ik vond het waanzinnig mooi om te zien hoe die eruit zag, gewoon als nieuw. Vooral hij klonk zo leuk:"Een diesel tik met een G-lader zoem" Natuurlijk als zo`n uniek autotje langs komt maak je daar ook foto`s van.. Hier dan de foto`s. Logo, G40 Diesel. De motor, G40 Diesel Samen bij de Pinautomaat.. De auto..werkelijk te gek gewoon Zo "Sjampoo" ik hoop dat je vrouwtje blij gaat zijn met haar nieuwe velgjes, en jij bedankt voor het leuke babbeltje, en misschien nog tot wederziens. En succes verder met je auto. Gr Ronnie |
:thumbup:
Was ook weer gezellig.. ff doordeweeks heen en weer naar Limbo-land.. en dan denken dat je nog enigzins op tijd thuis zult zijn... Wrong! ff kort babbeltje... gelukkig géén koffieautomaat :) PS: Nieuwstadt gaat ook weer rustig slapen, als jij weer een einddemper hebt :) :) :screwy: :) We komen elkaar vast nog wel eens tegen,.. ergens in een andere uithoek van Nederland bijvoorbeeld :D |
hey,.. die kärcher meuk: hoe heette dat?
|
Die meuk heet RM81 gewoon te verkrijgen bij de karcher dealert.
|
Hier nog een foto van Budel.. die ik ben tegen gekomen in mij foto bestanden..
Gr Ronnie |
Bij ons regent het nu zo hard dat ik de regen tot aan de dorpels had staan net, aangezien ik terug moest rijden van de bios heb ik op een gegeven moment de auto op een drempel moeten zetten omdat ik niet meer verder kon omdat het water mij naar binnen liep, ook is me door dit water de dynamo kapot gegaan, teminste het lampje begon te branden in bij 3000toeren ging het weer uit onder die toeren gaat het branden????
ook toen ik door het water reed rook ik ontzettend mijn koppeling van de auto, maar ik denk dat dat gewoon is omdat het water ed koppeling liet slippen.. man o man wat een kl*te weer.. gr ronnie |
Na een lange tijd niet gewerkt te hebben aan mijn auto, heb ik nu weer eens wat te sleutelen gehad, aangezien mijn auto niet meer schakelde, de eerste en de derde en de vijfde, waren de enigste wat nog werkten. Na alles nieuw te hebben besteld bij VPC Autosport heb ik alles vervangen en vernieuwd dus alle stangen en schakel rubbers.
Nu heb ik hem alleen even weg gebracht om hem wat af te stellen, in de aard van hem goed in de gangen te krijgen. En ook heb ik gevraagd of ze hem konden nakijken met betrekking tot het verbruik en hoog stationair toerental,wat eigenlijk door de nokkenas komt. Nu wordt dus alles schoon gemaakt, en opnieuw afgesteld, zodat ik eindelijk voluit kan gaan met mijn auto. ook ga ik misschien twee mooie stoelen kopen van FK ze wegen net geen twee kilo dus dat is toch weer mee genomen. Dit zijn de stoelen foto stoelen Ik zal als alles goed is wel weer eens foto`s maken.. Gr Ronnie |
Zo net de auto opgehaald, na flink wat werk goed afgesteld gekregen. Hij schakelt nu weer als een nieuwe, en lopen doet hij nu echt heerlijk, lekker stationair knorren, en heerlijk trekken met vol gas. Het laatste beetje in de bovenste toeren laat hij nog wat liggen maar dat komt door dat ik iets te min benzine daar krijg. En dat kan alleen eigenlijk opgelost worden door de spinnenkop te laten tunen bij Van Kronenburg, maar dat is me toch iets te duur want dat is dan een spinnenkop revisie en tuning in een, wat volgens VPC rond de 1000 euro zou kunnen kosten.
Maar ik ben nu echt zeer tevreden. Gr Ronnie |
Je zorgt goerd voor de auto als ik dit allemaal lees, de witte velgjes staan super!
|
@Pedaalemmer: Ja zeker ik kan er niet tegen als er iets stuk is aan de auto, hij lijkt van buiten echt als of hij niks waard is. Maar werkelijk hij is technisch echt goed in orde.
Dank je, ja die wielen zijn echt gaaf. Gr Ronnie |
ziet er netjes uit hoor :thumbup: Stoelen zijn ook een goede keus. Wil ook zoiets is mijn polo.
|
@Siroj:
Ja dankje.. hoop binnenkort nog even een treffen te kunnen pakken.. gr ronnie |
Gisteren op het treffen in Herenthout geweest, van VW-Big Pipes.
Het was een gezellig treffen, met zeer mooi weer en mooie auto`s. Gr Ronnie |
Als alles goed is ga ik binnenkort bij "Vains" van het forum zijn rolkooi/beugel ophalen.
Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien. Een aluminium Wiecherse, met een beetje werk eraan. Maar da's geen probleem. Gr Ronnie |
Hier dan de foto`s van de rolkooi van Vains, waarvoor dank.
Binnenkort even foto`s maken bij daglicht. En misschien toch matzwart maken. Maar eerst eens zo rijden. Gr Ronnie |
Hey ronnie.
doet me echt goed om te zien dat je nog steeds zoveel tijd liefde en energie in me oude auto stopt. jij gaat gewoon verder met waar ik mee begonnen ben. ik kom nog een keer met de vr6 jou kant op als je dat goed vind. ben benieuwd hoe de mk2 nu klinkt. groetjes Ps zie dat de Gtd badge er nog steeds opzit. leuk man. |
All times are GMT +1. The time now is 07:38. |