Quote:
ik bedoel meer dat als je bijv door een bocht gaat, hij het niet van de rechter in de linker kan drukken? omdat de druk op het rechter wiel groter is, hij de lucht in de linker duwt... dus dat je over gaat hellen? |
Melvin, de wielen staan super zo! Maar je hebt hem dus niet op originele rijhoogte uitgelijnd maar zo laag mogelijk. Ik dacht, die rijd zo comfortabel mogelijk en ook zo dat de aandrijfassen/homokineten het minst te lijden hebben...
Dat kun nu mooi met deze setup, maar je wil toch laag voor de dag komen!? |
@Tommy: daar heb ik ook aan gedacht, maar volgens BSS moest dat door de schokdempers opgevangen worden! Als je op de comfortabelste stand rijd helt ie wel ietsje over, maar niks meer als met originele vering en dempers, minder zelfs...
@RubenD: neejoh, ik ga niet hoog rondrijden, dat ziet er niet uit!! Ik rijd gewoon op dezelfde hoogte als voorheen met de schroefset! |
ziet er vet uit zo !! :thumbup: :thumbup:
of nu namaak of niet het is echt stoer :rock: :rock: |
Supergaaf man! Staat echt enorm vet!
|
Quote:
Ach...als je in Tsjechië zou wonen....zou je dan ook je kast volhangen met merkkleding uit de winkels, of zou je dan imitatie kopen bij de Viëtnamesche winkeltjes ..... niets mis met immitatie, als `t maar echt lijkt ;) staat echt geweldig mel |
Quote:
Haha boh, Rene sla je me toch een potje de plank mis :D .. Ik ga niet zeuren over Melly's velgen, maar nep is zeker niet te vergelijken met het origineel.... "als t maar echt lijkt" :( |
Nja, ik doelde eigenlijk ook meer op de BBSjes....die krengen zijn gewoon stervensduur; 450 euro voor een opknapsetje is al heel gewoon de laatste tijd...aso gewoon....
Net als sommige merkkleding...honderden euro`s terwijl je `t voor een prikkie kan kopen... |
Quote:
Ieder zijn ding he... |
Niks over neppers, het gaat mij er gewoon om dat ik de velgen opzichzelf erg mooi vind.. Het blijven imitaties natuurlijk, maar als ik het niet erg vind, prima ;)
Ik zit alleen wel te denken om ze weg te doen... Golfje gaat mss een dag in de week in A'dam moeten staan zonder toezicht, en voel me er niet echt prettig bij als ie daar staat met deze wielen... ben bang dat ik hem dan op kratjes terugvind ofzo.. |
maak je niet druk, die immitaties wil niemand hebben ;)
|
tja, zet je de auto op de laagste stand, dan krijg je er sowieso geen krik meer onder!!
Volgens mij werkt dat prima. Antidiefstalbouten/wielklem/ etc. is geen optie? Of een andere auto pakken voor die ene dag in de week? Sowieso niet op de zelfde plek neerzetten. Als de auto elke keer op dezelfde plek staat, kunnen potentiele dieven een patroon herkennen en dan toeslaan.. |
Als ze iets willen meenemen lukt dat toch wel, ook op de laagste stand zijn er manieren om het zonder krik voor elkaar te krijgen...
Antidiefstalbouten zitten er al op, maar houd iemand met verkeerde wil ook niet echt tegen... En ik heb de auto niet voor niks, moet wel gewoon gebruikt kunnen worden he! :) We'll see! |
Nu alweer in de verkoop Mel? Waarom niet op je steelies rijden en de Lenso`s op zolder?
|
Na hele lange tijd maar even een korte update...
Ik ben deze nacht met de golf aangereden. Andere jongen met een golf 2 kwam van rechts op een kruispunt met stoplichten en hij reed gewoon vol door rood (gaf ie gelukkig ook toe) en knalde er bij mijn rechterachterkant in, waarna wij een mooi rondje draaiden en tot stilstand kwamen... Gevolg: rechterzijkant (bij wielkas) in elkaar, schade aan de wielen... shit zeg, maar gelukkig zelf niks aan overgehouden en nu maar hopen dat alles goedkomt... Wat ik sowieso niet ga doen is met een half opnieuw gespoten golf rondrijden, dus dit moet op een andere manier opgelost worden! |
Ah neej hè. :(
Alleen omdat zo'n debiel zo nodig door 't rode licht moet knallen... Hoop dat 't allemaal goed afloopt, gelukkig heb je zelf niks. Succes... |
Tering... Gelukkig kwam hij aan de rechterkant naar binnen, links was je er zelf ook minder vanaf gekomen denk ik.
Zo zonde van een nog zo originele golf1 diesel.. Ben heel benieuwd hoe soepel dit opgelost wordt. Heb je de auto laten taxeren? |
Dat is zacht gezegd heel kut. Jammer, het was een mooi golfje!
|
Shiiiiiiiiiiiiiit!!!! Gecondoleerd, wat zonde!!!
|
Damn, zonde :eek:
Maar wat je al zegt, geen lichamelijk letsel gelukkig |
All times are GMT +1. The time now is 10:56. |