Quote:
Speelt leuk inderdaad, maar kan nog niet de juiste instellingen vinden. Heb ook geen handleiding bij de radio, dus flink puzzelen :D . En vind toch dat er volgend jaar maar een uitbreiding bij moet :D |
Ik zou nog steeds even foto's posten van hoe de audio nu in de auto zit, dus bij deze! Tevens heb ik vanavond nieuwe raamslingers gemonteerd, welke zijn verchroomd. Zelf vind ik dit een leuke ingetogen accesoire, die het interieur een beetje opfrist. Maar ik moet er nog wel even aan wennen, en de bedoeling is dat de deurhandels ook in chroom worden... Nu twijfel ik even of dat echt wel mooi is, dus vandaar, geeft uw mening :D
Raamslingers Deurhendels Foto van het geheel Ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden :) Composet, de woofers Tweeters Dus eigenlijk zie je niks zitten :D |
Ook al weer heel wat gebeurd afgelopen weken :thumbup:
Wist niet dat er nieuwe audio inzat, binnenkort maar ff horen dan :) Hier nog een pic van zondag :cool: |
Ziet er allemaal prima uit. Heb zelf ook nog wat setjes liggen van die raamslingers.
Denk alleen wel dat het chroom-spul beter staat als je ook een chromen bies op het dash en de deurpanelen hebt. De audio is in ieder geval heel netjes weg gewerkt. Heb je nieuwe bakken gemaakt of de oude bekleed? Nieuwe lijkt me beter ivm trillingen... |
Quote:
Dat van die bies ben ik met je eens, maar dan moet ik weer om nieuwe deurpanelen :redface: . Ik ga nog wel wat andere details zoeken ofzo, zodat het geheel wat beter bij elkaar past :D De audio zit in de originele bakken. Deze zijn aangepast (lees verzaagd :D) en opnieuw bekleed. Hoe heb jij dat van jou erin dan? @ Gerk: Zeker, en we houden nog niet op :D . Ik kan het eigenlijk wel bijna project gaan noemen ipv daily... Al vele malen meer aan gedaan dan dat ik ooit zou doen :D . En er liggen nog vele plannen ook :redface: . Leuke foto, en als je binnenkort eens weer in garyp bent kan je wel ff horen :thumbup: |
Die biezen op de deur zijn gewoon geniet. Haal ze effe van een setje op de sloop af en dan niet je ze bij jou d'r op. Klaar. :)
Bij mij zitten de speakers nu nog in de deurpanelen, met daar de originele bakken overheen. De bevestiging van de VW Aktiv roosters zijn anders dan die van de speakers, dus daar kan ik ze niet aan vast maken. De ruiten gaan nu dus ook niet meer helemaal open. :D Maar ik wacht liever even wat langer tot ik er de tijd voor heb eer ik MDF bakken in elkaar ga zetten. Heb een hele tijd terug op showyoursound een topic gezien over een Golf 2 waar ze met MDF de originele bakken hadden na gebouwd. Zag er heel netjes uit, en dat ben ik ook van plan. |
Jaja het monteren van een composetje is nog een heel werkje!
- 'oude' boxen gedemonteerd en de bekabeling ook maar verwijderd om een wirwar van draden te voorkomen. - van de oude speakerkorven de conus gesloopt en de magneet eraf geflext, daar de tweeters ingebouwd - deurpanelen gedemonteerd en een MDF plaat in de orginele deurbakken gemaakt, ook de deurbakken nog iets gemodificeerd om alles passend te krijgen - boxen erin en de speakerroosters op maat gemaakt zodat je 'fatsoenlijk' tegen de box aan kunt trappen bij het uitstappen zonder iets te beschadigen, en de stof staat strakker. - van het opbergvakje wat normaal in plaats van de speaker zit de onderkant afgeslepen en op maat gemaakt om de ronding mooi in de deurbakken te houden ten tijde van bekleden. - deurbakken bekleden en roostertjes tweeter ook beplakt met akoestische stof - deurpanelen op maat maken, moest een stuk uit ivm inbouwdiepte en aansluiting van de boxen. - plekje vinden voor de filters... damm wat zijn die dingen groot van GZ, maar we zijn ze kwijt, en hoe, mooi!!! Bedrading aanleggen, netjes met doorvoertules enzo. - eindelijk de deurpanelen weer monteren en alles aansluiten en vastzetten, en dan... SPELEN!!! Klonk zeker niet gek, was beter dan verwacht! Zo kom je steeds weer een stapje verder, hatstikkende mooi net! |
Leuke foto's broer! Echt heel veel dank voor je werk! Echt super, ben er heel blij mee. Volgend jaar nog een keer? Versterker en subje enzo ;)
|
Waar heb je die filters nou neer gezet?
Ik heb ze bij mij achter de middenconsole kwijt gekregen. Ziet d'r in ieder geval netjes uit zo. Stuk beter dan de mijne. :D |
Quote:
Nee daar paste er maar een. We zijn de filters uiteindelijk kwijt geraakt tussen het dashboardkastje en het vak onder het dash. Dus vakje er even uit, filters er bovenop en er weer tegenaan geschroeft. Past allemaal net :D |
Filters van GZ groot?? Welke set heb je dan Marco?
|
Quote:
13 cm radioactive :thumbup: |
Zo, zoals jullie vast al wat hadden vernomen ben ik zaterdag weer thuisgekomen van vakantie uit tsjechië! Viel me niks tegen met de golf, had 'm niet omhoog gezet. En heb hem daar ook niet op de krik gehad :D . Ondanks de vele slechte wegen kon ik overal komen, ben ook over allerlei plattelands/boerewegen geweest en ook al misten de grootste stukken asfalt en moest ik soms om van alles heen, ik kon er toch komen :) . 1x met de bodem blijven hangen voor een parkeer terreintje, en 3 keer een draagarm aan de grond, dat was alles :D . Verder geen gekke dingen gehad met de golf.
Even wat leuke herfstsfeer plaatjes :tongue: Gelukkig hadden we ook zonnige herfstdagen van 20-25 graden :D Toen kwam de golf zijn nieuwe vriendje tegen, en ik stond in twijfel, inruilen of toch spuiten volgend jaar :screwy: :D Coole taxi, lag lager dan op de foto lijkt. Heb ook nog een vento taxi gezien, die lag stijf aan de grond, maar kon 'k zo snel niet meer op de foto krijgen. Nog langs gereden bij en (groot daar!) Lekker slecht wegdek, maar opzich was dit nog niks, heb nog veeel ergere wegen gezien daar :D |
Mooie foto's man! En mag ik vragen hoe je de bumpers en stootstrips zo prachtig diepzwart heb gekregen??
|
Quote:
Valma plasticolor! Je moet er liever niet mee op je lak morsen (moet je meteen weer poetsen), dus even afplakken is wel heel handig. Het word en blijft mooi zwart! Zeker als je 't even in 2 laagjes doet. 't is een klein flesje met een sponsje erop. Je kan het overal wel kopen. Zo nu en dan even met een andere variant, volgens mij heet het plastishine, een beetje vettig houden. |
Ik heb even de tijd genomen: (lees, zo'n 30 minuten) om je gehele topic eens door te lezen.. en ik moet zeggen:
GOED BEZIG! :woowoo: :thumbup: |
Volgens mij heb ik je gespot! Vanmiddag rond 17.30 ofzo op de A6, tussen de Ketelbrug en Lelystad. Jij reed richting Emmeloord, ik reed aan de andere kant in een groene Patrol GR, toevallig achter een zeer nette Jetta I (KS43XJ)!
|
Quote:
Dat kan zeker kloppen! Was weer onderweg naar huis, met m'n nieuwe winterwielen in de kofferbak :D Was trouwens best nog veel leuk spul op de weg vandaag :thumbup: Verder dit weekend nog een grijs vloerkleed gescoord, en op een koplampje na een nieuwe apk :D (en wel wat meer natuurlijk, maar dat is alles wat er nog over is van het lijstje ;) ). |
Ohja, zaterdag nog iets gepast met alberto :D . Hahah, misschien ooit nog eens een leuk project :D
16vt diesel :woowoo: |
Ff vast zetten met ty-wraps en je gaat van 60pk naar 130! :D
|
All times are GMT +1. The time now is 15:00. |