Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Golf en Vento MK III (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=16)
-   -   DE ÀLLERMOOISTE VENTO-foto's van overal en nergens!! (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=22756)

RATFINK 11-03-2007 09:13

Quote:
Originally Posted by MMgolfnut1
Staat 'm goed!!

+1

sanderz 11-03-2007 11:41

Quote:
Originally Posted by PJVL_G60
Hier een paar van mijn kant:

Dit blijven toch de 2 toppers voor mij :cool:

En vond deze ook wel erg vetjes...

:D

zijn idd mooie vento's, maar ze zien er allebei niet meer zo uit als op de foto's ;)

variejantje 12-03-2007 11:42

Vinnie heeft zijn velgen verkocht, verder is de auto nog hetzelfde hoor, is druk bezig met "nieuwe"rims voor seizoen 2007, overigens koop de PVW april, daar is deze in te spotten!!!!

Darkprojectx 28-03-2007 19:38

Quote:
Originally Posted by Vento Vice
Vento van ene "Erik" uit Venlo; besloot een Vento te kopen i.p.v. een Xantia...

Bovenstaande foto's komen van een Citroën-site; dit is wat één van de forumleden over de Vento zegt: (hij noemt het een 'plebsbak'...)

Een plebsbak is een auto voor het 'plebs'. Het plebs is de onderklasse van de maatschappij, het soort dat tegen asociaal aan zit en er 'andere' normen en waarden op na houdt.
Een andere norm is bijvoorbeeld: een lelijke auto rijden, die verlagen, er veel te opzichtige en dure velgen onder zetten, booskijkers van de Aldi er op plakt, iets lomps aan de binnenspiegel hangen en tijdens het rijden naar rechts leunen.
Plebs zijn is een keuze.
Veel plezier met je keuze! H.
:D

hey dat is mijn auto :D :cool:

ja rare snuiters zitten er op dat citroen forum :D

ik zat toenertijd te twijfelen of ik een Xantia zou kopen :tongue:
opzich lekker luxe en veel comfort.. maar uiteraard NEVER NOOIT NIET zo leuk als een vwtje!

dus het is toen toch een vento geworden :D

en na een beetje werken, sparen en veel zelf doen is onderstaand resultaat eruit gekomen :cool:

een plebs bak? ik weet niet.. noemen jullie dit een plebs bak?

Vento Vice 28-03-2007 19:51

'plebsbak...'

@ Erik uit Venlo: Dat 'plebsbak' werd over Vento's gezegd op dat Citroën-forum, door één van jouw mede-Citroën-forumleden...
Niet door ons natuurlijk! Welkom hier!

Mooi ding heb je, erg netjes!

Greetz Vento Vice

MartijnGT 28-03-2007 21:07

Dit was mijn Vento...

Een week nadat ik hem verkocht had is tie totall loss gereden helaas..

Ik heb alleen geen betere foto :(

[/IMG]

Vento Vice 29-03-2007 04:33

New look

Ik heb zelf andere mistlampen en oranje knippers erop gezet, voor een andere look! (van de originele leverancier van VW in Oostenrijk)

...mijn originele 'witte' knippers zijn vergeeld; heeft iemand anders mss (kleine!) ècht-WITTE of 'heldere exemplaren voor mij?
(niet van die brede, uit Taiwan enzo, die ook je reflectoren vervangen dus, dÃ*t gaat nu niet meer passen...)

Pb me maar!

variejantje 29-03-2007 13:59

Gewoon de originle "witte versie" halen, en schoevendraaier erachterin zetten, met beleid erop tikken, het oranje glasje breekt in stukjes, die verwijder je en doet er een oranje bollampje in, icm dezelfde mistlampen (SWG, gekocht bij de sloop in Wezep (The Carbreaker)) ziet het er allemaal lekker helder uit:

Klik

Modbreak: Heb van je foto een link gemaakt, resolutie is een beetje erg groot -> trekt de layout nogal uit elkaar. Op te lossen (voorlopig) door de foto hier in het album te uploaden

the x factor 04-04-2007 19:19

gelukt??dit is hem dan eindelijk,na lang puzzellen over hoe ik de foto er op zou kunnen krijgen is het dan toch gelukt!maar nog niet helemaal klaar helaas.

zodra ik meerdere foto's heb gemaakt post ik die direkt(weet nu hoe het moet) :thumbup:

Dennuz 14-04-2007 13:24

vento.......

ben er nog mee bezig......... :(

bijna het eind resultaat.....

Lennart 03-05-2007 14:59

lowlimo 12-05-2007 17:19

Quote:
Originally Posted by the x factor

gelukt??dit is hem dan eindelijk,na lang puzzellen over hoe ik de foto er op zou kunnen krijgen is het dan toch gelukt!maar nog niet helemaal klaar helaas.

zodra ik meerdere foto's heb gemaakt post ik die direkt(weet nu hoe het moet) :thumbup:

zag ik deze nou te koop staan?

the x factor 12-05-2007 20:39

Quote:
Originally Posted by lowlimo
zag ik deze nou te koop staan?

ehm,ja dat klopt.hij is eventueel te koop.ik heb misschien nog andere plannen of ik verkoop hem.ben gewoon toe aan een flinke verandering.het blijft jeuken maar ik heb geen goeie extreme veranderingen in mijn hoofd

Gijs 12-05-2007 23:14

Plebs bak... Nee die achtelijke franse roestbakken van hun :tongue: Ben nog geen een fatsoenlijke Citroen tegen gekomen (Ja oke, een C6 die stil stond), alles kraak piept en doet. Paar zitzakken van stoelen erin om nog maar te zwijgen over die baggermotoren die die stokbrood-vreters erin hangen... Nee, nooit geen Citroen voor mij.

Goed, back ontopic. Mijn frustratie over onze rellende zuiderburen is eruit.

ruby 18-05-2007 20:23

Gaaf topic.... :cool:

'k ben hier op zich niet bekend op het forum, maar 'k kan het niet laten om even wat foto's van mijn eigen vento te plaatsen.

Heb hem onlangs helemaal origineel gekocht, maar nu de eerste dingen er aan gedaan. In aanbouw dus nog :D

Nog een vraag... Ik wil bezig met de voorkant en ben daarbij onder andere op zoek naar donkere maar heldere (dus zonder ribbels) koplampen. Iemand enig idee waar deze te koop zijn?

RS_Rick 21-05-2007 20:02

Volgens mij bestaan die niet eens. Voor zover ik weet zijn er donkere MET ribbels en dan van die Angel-Eye koplampen voor de Vento.

Correct me if I'm wrong.

Tjaap 21-05-2007 20:07

die angel-eyes kun je dan wel weer zelf smoken/...

ruby 22-05-2007 15:47

k bedoel deze koplampen eigenlijk:

Dennuz 22-05-2007 20:25

daar zitten ook ribbels in toch?? anders krijg je geen licht beeld.... . ik heb zelf ook zwarte kopmapen in mijn golf... met vento front..:)

RS_Rick 26-05-2007 20:11

Hoe zit het nou ook al weer met een Golf neus op een Vento?

Alleen een kwestie van koplampen, grill en motorkap? Of moest er nog meer vervangen worden (slotplaat?, schermen?).

All times are GMT +1. The time now is 04:14.