Quote:
Inderdaad, had de buis even als onbuigbaar gedacht :redface: Leuk zometeen herkansing trillingsleer :( |
:iamwithst
Als je de gordels direct aan de buis achter je stoel monteert, dan zal je waarschijnlijk je rug breken bij een ongeluk. Zoals DÁ-BRT aangeeft, er komt dan namelijk erg veel spanning op je stoel en dus ook je rug te staan. Niet alleen een degelijke bevestiging is belangerijk maar ook de hoek waaronder je de gordel monteert. Lees dit draadje anders eens door: ''Gordelstand verkeerd!'' op het rallysport forum. Ik heb het zelf een tijdje geleden ook moeten uitzoeken omdat ik een dagje op zandvoort ging rijden. Denk niet al te makkelijk over dit soort dingen, net als die rolkooi. Het zou jammer zijn als je je hoofd kapot slaat op 1 van de buizen tijdens een ongeluk. Klinkt erg cru en lomp maar je zult niet de eerste zijn die het overkomt. :rolleyes: Verders een hele mooie GTI, ga zo door! :thumbup: (Oja telt de mening van een MTS'er autotechniek ook? :D Wat een gesmijt met opleidingen zeg.) |
Ziet er allemaal goed uit Lieuwe.
Die gordels en stoelen lijkt ook goed (en dat zegt iemand met MEAO diploma :D ) Groeten, LRR |
Hehe, Lieuwe deed HTS, Melly studeert er nog, ik ook. En van Bert weet ik dat hij er zijn papieren van heeft gehaald. En allemaal VW gek. Tis hier toch al: Ons kent Ons, mogen wij ook even :D
Maar Lieuwe, wat ga je nu doen dan? Aan de bak, andere opleiding beginnen of? |
Denk werken ja, maar eerst nog maar wat tijd vrij om lekker te klussen :D Heb al een A-niveau diploma van de IVA, maar wou eigenlijk wat meer de technische kant op. Daarom keuze voor de HTS gemaakt, maar al die wiskunde / mechanica etc werd me toch iets teveel (op de Havo nauwelijks wiskunde gehad). Zou graag nog wat meer praktische kennis opdoen, maar om nou op het MBO te beginnen :rolleyes:
|
Vandaag 1,5" randen binnen gekregen van BK Customs :thumbup:
|
glim glim :thumbup:
|
Netjes... maar ik zit meer te wachten op andere foto's :)
|
Vandaag weer een pakketje binnen gekregen.
Het lijkt wel Sinterklaas :D |
Geef mijn verlanglijstje ook even aan die "Klaas" !!!!!!
Mag ik vragen wat dat doosje vol gekost heeft en waar je het gehaald hebt ?? |
Heel goed Lieuwe!
Je heb er stuurhuis bussen bij gekocht. Heel veel mensen vergeten deze en dat terwijl het heel veel verschil maakt wel of niet pu bussen in de stuurhuis bevestiging. |
Zo maar weer eens een update :thumbup:
Heb in de motorruimte de carrosserie doorgelast bij de veerpoten. Was soms wel wat moelijk, omdat er altijd nog kit tussen de naden zit, maar het is wel goed gelukt. Verder heb ik ook de voorste draagarmen doorgelast en voorzien van wat nieuwe verf, bussen en fuseekogels. Verder heb ik ook nieuwe toplagers, stuurkogels, wiellagers, stalen goodridge remleidingen etc gehaald .. oftewel alle slijtage delen worden vervangen :rock: Draagarmen zien er weer goed uit .. ouwe ernaast voor vergelijkingsmateriaal :D 2 weken terug ook nog bij ROMA tuning geweest voor een mooie RVS tank die perfect in de reservewielbak past. Ding heeft ongeveer een inhoud van 30 liter (moet wel genoeg zijn). Komt ook een nieuwe benzinepomp aan te hangen, want de oude heeft zijn beste tijd ook wel gehad. Belangrijkste is dus dat de auto technisch 100% wordt en een goeie wegligging krijgt. Zaken als nieuwe paintjob etc boeit me niet zoveel (lak is ook nog wel in acceptabele staat). Komende winter wil ik de motor verder aan gaan pakken .. dit jaar ga ik nog gewoon met de kjetronic rijden. |
Ziet er goed uit! De andere tank is dus pleiten?
|
Waarom heb je je tank verwijdert, en eentje van RVS geplaatst?
|
Oude tank had aandacht nodig ivm troep van binnen, roestig etc en het ding neemt gewoon veel ruimte in beslag onder de auto. Kon deze tank vrij goedkoop krijgen en vind het er ook gewoon mooi uitzien natuurlijk :D Verder komt deze tank ook meer naar achteren toe wat dus een betere gewichtsverdeling zal geven (kun je wel gebruiken bij een golf1 dacht ik ;)). Moet alleen nog een brandstofhoeveelheidsmeter + sensor halen van VDO.
Kijk er al naar uit om die oude tank eronder weg te pleuren en dan te aanschouwen hoeveel ruimte er in 1 keer voor de uitlaat etc is :thumbup: |
Mooi gedaan kerel :). Ziet er allemaal best uit :). Kom binnenkort je pompje en verwachte klepstoters maar ff ophalen ;).
Wou et btw een beetje met de busjes erin persen :)? |
Zo'n tank zoek ik ook nog!
|
Ziet er goed uit lieuwe. !!!
|
Wordt mooi lieuwe.
Vooral binnenkort met je mooie grilletje ;) |
Wat er onder de kap komt is nog veel leuker :)
|
All times are GMT +1. The time now is 18:21. |