![]() |
Quote:
Ik weet niet wat voor ride je gaat gebruiken, maar als we gaan dan mag je volgen als je kunt !! :D :D :D Grtz............LRR |
whehehehe golf 2 1.8....
en ik doe het rustig aan.... meisje bij me hè ;) |
Quote:
Dan moet je juist jagen, je moet haar wel imponeren he !! ;) ;) Maar laten we maar even contact houden tegen die tijd, dan kunnen we misschien even samen rijden !!! Grtz........... LRR |
Ik kom ook met een aantal man,
De auto's zullen zijn: 2 x Golk mk1, Golf mk2, sciroco 1 dus tot dan maar :P grtz |
Dat worden al een hele scheut auto's de 26ste!!!
|
Goed nieuws, er is nog hoop dat ik toch 26 maart vrij kan krijgen :clap:
Iemand gevonden die wel op die dag wil werken, nu nog hopen op goedkeuring van de productieleider :rolleyes: |
omdat ik ff geen zin heb om te routeplanneren maar waar ligt het ergens in de buurt aangezien ik uit het verre zuiden van nl moet komen :confused:
|
www.map24.nl
Zoveel zin hebben wij dan weer wel Je hoeft niet te komen hoor : het is graag of graag ;) |
dank u ben aanwezig is maar anderhalf uurtje rijden
kijken of men 1.3tje het volhoudt :D zen eerste duurtest |
|
Quote:
Kom nou met het bussie, doe ik het ook :D :D :D |
Quote:
Stickers ook??? :D:D Terplekke een fotoshoot :woowoo: Quote:
Haha, GB Meetlat! Zal JW es vragen wromtie niet met het busje komt! |
met eigen auto komen, dat gedonder van: ik rij wel met ... mee :tongue: :D :hitit: hoe meer inbreng van auto's, hoe meer vreugd :D
|
O ik wil best met eigen auto komen (16v) maar nog niet met de bus die staat nog in de stalling. Heen en weer brengen is altijd wat lastig, maar geen nood, 1 mei heb ik een eigen huisie met een garagetje en hoop dattie daar in past qua hoogte, en daarna staat een nieuwe garage in de planning zodat ik altijd beschikking kan hebben over de auto, en nog mooier, in de winter eens sleutelen ipv de zomer!
|
|
Ok, het is eindelijk definitief :limey:
Ik kan 26 maart vrij krijgen :cheers: Met wie kunnen wij afspreken om elkaar hier in Drachten bij de McSnack te ontmoeten zodat we met z'n allen richting Bunnik kunnen rijden :cool: En vooral hoe laat :D |
Quote:
Centrale punt voor 'friesland' is Heerenveen Mac, 11.00 er zijn. Afslag heerenveen centrum, onderaan rechts, en meteen weer rechts. |
Ja, ok, leuk, in H'veen verzamelen :rock:
Maar volgens mij had FREAK eerder gezegd dat we met een klein groepje in Drachten zouden verzamelen en dan met dat groepje naar H'veen en dan naar ... en dan ... :D |
lijkt me wel erg gezzelig, ff overleggen hierzo
|
Dat lijkt wel half friesland wat afzakt naar Bunnik!
|
All times are GMT +1. The time now is 08:59. |