Lekker bezig John!
|
Lekker bezig alles weer fris te maken.
|
thanks mannen! echt wel weer leuk om zelf ook wat mee bezig te kunnen zijn
doet toch weer wat aanvoelen zoals de MK2! vandaag zijn de catcams binnen gekomen dus nu zal na weken stilstand alles een stuk vlotter gaan! |
Best onderhoud heeft zo'n auto nodig. bijzonder exemplaar zo!
|
Wilco werkt zich letterlijk een slag in de ronde, sommige dingen met toch wel wat tegenslagen
maar alles word zo goed mogelijk en tot in de puntjes opgeknapt uiteraard alles weer met de nodige foto's tekst en uitleg echt super! :thumbup: hier alvast weer een kleine update staat al weer een stuk verder de RVS uitlaat die ik besteld had bleek echter toch niet geschikt gelukkig in goed overleg besloten hier dus ook niet voor te gaan en hebben dan uit eindelijk de originele opgeknapt.. scheelt letterlijk 10mm en dat icm een setje sport nokkenassen had wel echt zonde geweest. gelukkig werd het opgemerkt door wilco snel meer! |
weer eens een update!
het duurt allemaal wat lang helaas! van de 8 weken straks 9 zit er al zomaar een goeie 5,5 week aan wachten bij op onderdelen helaas is het zoals het is.. Wilco is weer goed in de weer geweest! de nieuwe nokkenassen gemonteerd ketting koppeling motor weer dicht etc etc! in middels staat de auto ook alweer verder als dit.. het is nog wachten op een airco slang en dan zal het hard gaan! tijd voor foto's! :thumbup: |
Die is als nieuw straks !! Goed werk..
|
Thanks man! gebeurd een stuk meer als gepland
en het kost ook veel meer als gepland helaas! zal even flink slikken worden maar dan heb je wel weer echt wat! nog even een laatste update tot zover als dat hij nu is.. draag arm rubbers vervangen. benzine leidingen en veel heel veel kleine problemen verholpen zoals kapotte stekkers :screwy: vacuum slangetjes etc het is vooral nog wachten op een airco leiding dan kan de boel dicht geschroefd en zal hem vrij vlot klaar zijn :cool: |
laatste update! gisteren de auto opgehaald wat een feest weer :cool:
auto rijdt echt weer heel erg goed meer dan tevreden met alle gedane zaken echt een merkbaar beter gevoel in de koppeling en soepeler draaiende motor, en ook de nokkenassen vallen niet tegen! auto wil meer, eerst de spaarpot weer wat aanvullen wel nog even het airco systeem laten vullen en dan opzoek naar een mooi open luchtfilter en een adresje voor een chip op maat |
Heerlijk dit! Zo zie over een aantal jaar de verschillen tussen de auto’s die in leven blijven en anderen die gesloopt/gestript worden.
|
Netjes hoor daar is naast genoeg geld ook een hoop liefde weer ingestoken! :D
|
Quote:
Thanks! precies hoe ik het zie ook.. plus dat het zonde is om iets terug in elkaar geschroeven wat niet goed is voor de volgende 150k km Quote:
er is indd behoorlijk weer wat geld en liefde in verdwenen echt heel erg blij met de werkzaamheden van wilco :thumbup: tijd om het spaarpotje weer op te gaan vullen :redface: |
Heel goed aangepakt, daar ga je nog lang plezier van hebben. :thumbup:
Watvoor merk/type nokkenassen zijn er nu in gegaan? Ik zit er namelijk zelf ook over na te denken maar aangezien het niet de goedkoopste onderdelen voor een R32 zijn en er misschien 10pk mee gewonnen wordt is het voor mij misschien de moeite niet om de motor ervoor open te maken. Ik ben erg benieuwd hoeveel vermogen en koppel je denkt er extra uit weet te halen met deze nokkenassen. |
Quote:
ik ben ook erg benieuwd wat het vermogen zal zijn, icm de rvs uitlaat en het nog aan te schaffen forge intake setje na chippen! hierop kan ik nu geen antwoord geven helaas! het is een behoorlijke investering dat is een fijt! er zijn Catcams in gegaan de hot street, dirt track variant hadden de originele nokken assen niet ingelopen geweest had ik ze ook zeker niet vervangen maar als je dan toch aan de gang gaat dan liever maar goed :thumbup: |
wat een feestje om te rijden weer! nog even een snelle foto genomen gister
|
Staat er weer super strak bij! Een auto die niet lekker rijdt ben je opgegeven moment zat. Hier ga je van genieten.
Dutch Build pakt het in 1 keer van A tot Z aan en denkt aan het resultaat. Bedenk maar is wat allemaal losse afspraken overal, optelt aan tijd en geld kost (laat staan de hoofdpijn soms). Vergeleken daarmee heb je echt een wereld deal ;) |
Quote:
helemaal waar! super blij mee en ondanks de vele gebreken reed de auto toch altijd best wel goed nog al merk je nu achteraf wel echt duidelijke verschillen :D |
Quote:
Klinkt goed. Merk je qua rijgedrag ook iets? Het stationair draaien of anders oppakken van het vermogen oid? |
Nokkenas verstellers niet vervangen?
|
Quote:
Schitterende wagen, en mooi onderhoud! |
All times are GMT +1. The time now is 13:04. |