Mooie pedalenbox! :eek: :thumbup:
|
Nice! ziet er goed uit ben benieuw hoe die staat in vergelijking met origineel als ie er inzit
|
Knappe pedalbox!
|
Quote:
Thx ben er ook zeer blij mee :D Quote:
Zal woensdag eens foto's nemen als die er in staat :thumbup: Quote:
Thx ook al is het meer de verdienste van Wilco van Dutch Build om deze tot hier te halen en nu te verkopen aan mij. Greetz DC |
Het word hier steeds beter en beter.
Erg goed bezig & mooi spul ! 218pk, je gaat niet weten wat je meemaakt :p |
Quote:
Thx Shon , hoe staat het met die van jou ? Al een stoel ingezet ? tweede proefrit ? :D Want jij staat al enorm veel verder dan mij. Greetz DC |
Quote:
Ik heb ondertussen al een stoel en heb al wat ritten gedaan :D Ik kan niet geloven hoe vlot het rijd. Soms denk ik dat ik nog aan het dromen ben als ik het gaspedaal indruk, echt zot. jij hebt nog een pak pk's meer dus :wow: . Ik zou rond de 190pk zitten. Jouw project gaat wel nog een stapje hoger als het mijne heb ik het gevoel ;) Je moet je tijd nemen. |
Quote:
Dan is het hoog tijd voor een filmpje Shon :jacks: :drive: Heb ooit met een MK1 G60 meegereden en dat was ook een super gevoel. ieder project is uniek en heeft zijn specifieke aardigheden. Ik ben zeer verlekkerd op de manier waarop jij je kabelboom hebt gemaakt en de plannen die je nog hebt. Maar daar ben ik nog lang niet , tegen dat ik zover ben kom ik wel eens aan je mouw trekken ;) :D :rolleyes: Greetz DC |
toevallig op dit setje groene klapramen uitgekomen en direct gaan halen
en dan nog een gezellig babbel met Frits en ineens was het anderhalf uur later :D Ik had al een set maar die was maar voor 70% compleet en deze set is volledig origineel en compleet. Morgen en zaterdag vliegen we er nog enkele dagen tegenaan. Greetz DC |
Ruitjes van Frits goed terecht gekomen dan :thumbup:
|
Tijd voor een update! ;)
|
Quote:
idd :D |
All times are GMT +1. The time now is 10:59. |