Quote:
:goodpost: |
Zou de koplamp hoogte wel zorgvuldig kiezen.
Als je het scherm hoger zet en de lamp op ori. hoogte laat krijg je zo'n hoog voorhoofd idee! Misschien niet zo heel fraai... (en dan nu geen flauwe grappen over mijn hoge voorhoofd :rolleyes: ) |
Mwoahhh ik denk dat dat die 4 extra cm wel kan hebben. Zodra je de lamp van de bumper weg haalt valt het op, ben ik bang: scherpe lijnen = referentiekader. Boven loopt het spatbord met een flauwe 'bocht' naar achter en zal het dus minder opvallen.
Dit is natuurlijk wel allemaal theorie: even een paar proefopstellingen maken en je weet het. (eventueel een P-shopje maken) |
Johh een 5 sterren topic. :woowoo:
ik zal geen grappen maken Erwin!! ;) Denk dat ik iemand eens lief aan moet kijken om het spatbord omhoog te zetten de koplamp naar beneden. Bumper kan ook nog verder omhoog of omlaag als dat moet. Hij blijft zelf na maximale verlaging een hoog uiterlijk houden omdat de carros nou eenmaal hoger van de grond ligt als een kever. De vooras ligt bij max verlaging 1cm van de grond. de wielen draaien dan vrij. Ik kan dan met de airride een cm of 12 omhoog. Anders kan ik de werf niet op. Helaas van de weekend verder geen tijd anders had ik wel aan het zagen geslagen. Zit op de TT in Assen. |
Quote:
:giggle: :giggle: :giggle: |
Zeg, hoe is het met je project eigelijk?? Is alweer ff stil hier :redface:
|
Ben de chassiskop aan het veranderen naar oud type vooras.
zo'n as is makelijker te vermaken voor Airride Sorry voor de slechte foto's maar me camera ligt al 3 weken bij een vriend en die woont een uur rijden bij mij vandaan helaas. Chassis kop zoals hij origineel is Nu nog een afstand tussen buitenplaat en binnenkoker Buitenplaat ingeslepen,verlaagt en afgelast Afstand tussen buitenplaat en binnenplaat is nu weg Bovenkant moest ook weer verlaagt en aangesloten worden Sluit nu weer netjes aan |
|
T*ring, echt superdik !!!!
Was wel weer tijd voor een update idd, en een goeie ook!! Echt nog nooit gezien, vet !! :rock: |
echt super gewoon
iedreen maar denken dat het onmogelijk is maar jij doet het gewoon ff (nou ff???) |
Thanks!!!
en niks is onmogelijk. De as die er nu opzit is een pas as. De echte as ligt met alles erop en eraan ook al klaar. Die kan ik gelijk passen als de hele chassiskop klaar is. In dit tempo eind volgende week. |
ik heb hier ook aan zitten denken.
om een bunzbolzen as te monteren op een nieuwer chassis... alleen de body staat er bij mij nog op.. dus dan is t iets lastiger... |
Toch weer wat gedaan.
Chassiskop van binnen gestraald en in een roestwerend goedje gezet. Aan de buitenkant de las mooi weggeslepen Het rechtervoorscherm de dikke laag zooi verwijderd. |
zow zow.. bkz'je...goe bezig ;)
|
Thanks Ruud!
Weer wat dingen gedaan aan de kubel Airride vooras begint aardige vormen aan te nemen Achterscherm ontdaan van de oude lak en even in de voorlopige primer gezet. Begonnen met het ophogen van de carros omdat de schermen dan hoger kunnen en de kubel lager :D |
De Spatborden gaan nu 4 cm omhoog.
Dat is genoeg om de wielen bij maximale verlaging een 5tal mm vrijheid te geven. Mocht er een slang klappen en de voorkant naar beneden zakken tijdens het rijden kan ik altijd nog thuis komen. Veiligheid boven alles. Chassis heeft dan ook nog een mm of 5 bodemvrijheid. :rolleyes: |
Ik blijf me verbazen... :rolleyes: :)
|
Waarover?! ;)
|
Tijd gevonden om me airride vooras af te maken.
Gelijk voorzien van oud type dropped spindels voor nieuw type schijfrem en de spindels voorzien van nieuwe messing busjes.. Die rare Utjes aan de achterkant van de onderste plaat zijn de nieuwe bevestigingspunten voor de schokbrekers.. |
Wordt echt radicaal, of nie dan?! :rolleyes: :thumbup:
|
All times are GMT +1. The time now is 23:35. |