Volksforum.com

Volksforum.com (https://www.volksforum.com/forum/index.php)
-   Type 2 (bus '49-'67) (bus '68->) (https://www.volksforum.com/forum/forumdisplay.php?f=27)
-   -   JeeWee's '72tiger T2 singlecab NWM (https://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=10142)

JeeWee 10-08-2005 22:03

Dat kan ik me voorstellen, als je nu mijn buurman wordt dan kun je ze nog steeds zien komen en gaan want ik heb er 4 van van die oude nwms! Per toeval heb ik die bussen ook op de kop getikt hoor. Heel verhaal, kom anders maar eens kijken of buurten ofzo, want dan woon je niet heel ver bij mij vandaan, ik woon in Garijp, tussen leeuwarden en drachten. Je hebt vast geen foto's meer ofzo van toen?! Hier nog een oude foto waar die van mij opstaan, foto is ergens begin 1980:

1e, 3e, 4e en 5e zijn van mij....

JeeWee 10-08-2005 22:05

Maar nog beter nieuws... vergeten... maar gisteravond stond de bus weer op pootjes! Hij staat wel een flink stukkie hoger als normaal dus moet nog wat zakken! maar wel veel vering!

vwicked 14-08-2005 22:25

Best mogelijk dat ik via mijn vader nog wel wat info of foto's kan vinden. Hij was nl. vanaf 1972 tot 2004 bedrijfsleider bij de plaatselijke VW-dealer.

JeeWee 25-09-2005 20:22

Het allerbeste nieuws sinds tijden!!! ik heb weer apk! Afgelopen vrijdag heb ik de apk gescoord en rijdt het busje weer helemaal top! Afgelopen weekend het hele weekend wat gecruised! Zaterdagavond aan de puzzelrit van de KCN/VWBCN regio friesland/noord meegedaan en dat zonder problemen voltooid! Sterker nog, we zijn 2e geworden! Errug leuk!

vwcrewcab 26-09-2005 08:47

Quote:
Originally Posted by JeeWee
Het allerbeste nieuws sinds tijden!!! ik heb weer apk! Afgelopen vrijdag heb ik de apk gescoord en rijdt het busje weer helemaal top! Afgelopen weekend het hele weekend wat gecruised! Zaterdagavond aan de puzzelrit van de KCN/VWBCN regio friesland/noord meegedaan en dat zonder problemen voltooid! Sterker nog, we zijn 2e geworden! Errug leuk!

Had jij ook na het monteren van de KYB's dat je bus weer hoger staat???

JeeWee 26-09-2005 19:18

hoi, nee bus stond niet noemenswaardig hoger, achter eerder lager. Achter heb ik dezelfde lengte als voor en dat rijdt helemaal KUT. Oldtimer parts (waar ik de kybs kocht) die zijn spullen weer bij BBT vandaan heeft kan helaas niet de originele lengte kybs voor achter leveren terwijl die wel leverbaar zijn, heb ze zien liggen op spa. Nu kan ik eigenlijk nergens fatsoenlijke stugge achterdempers krijgen, kloot'n. De dempers die ik nu voor heb hebben code KG5529, achter moet dat zijn KG5530... lastig he...

JeeWee 24-10-2005 19:08

En zo staat de bus er nu bij:

vwcrewcab 24-10-2005 21:27

Dat wordt een mooie collectie!

JeeWee 28-02-2011 13:57

Laatste post was in 2005, inmiddels VEEL kilometers gemaakt en tijd voor een paar foto's, eerst italie (en de reis erheen)

Nog een mooie foto van SPA 2010, met de bak vol mensen, en bietulfriek en volksweazel erbij.

All times are GMT +1. The time now is 10:15.