![]() |
BBS-Swallowtail
Deze kleur (bbs) onder deze swallow: ![]() Ja of nee ? De eigenaar komt met andere rare ideeen aan :D Blauwe kleur is dezelfde als de auto, lichtinval maakt dat ze anders lijken :) ![]() |
ik zeg ja!:D
|
Nee, ik wil serieus gouden, iedereen heeft die kleur! Het is een wijvenbak strakst met dezelfde kleur wielen.
![]() |
Ik zeg ook goud Ernst...past ook goed bij het oker gelige interieur...maar dan wel plat op zn buik mag ik hopen? :)
|
Dat zijn rennsports ernst... die kleur hoort daarop ;)
|
Ik zag de velg op volksdub in de wagen liggen en toen had ik meteen zoiets van: vet !!!!
Ik zeg dus JA (alhoewel dat goud ook hééél vet is :D ) |
Quote:
Zeker, maar niet van dat gele goud wat Peter post, meer zoals op die foto van mij. |
volgens mij bedoelde split52 het sarcastisch, tenminste dat mag ik hopen.
|
Ernst, ik heb die link idd gepost omdat het rennsports waren. op de RM zou ik geen goud doen.
Heb je die 6N BBS nog? die zouden wel stoer zijn in goud denk ik. |
BLAUW!! :thumbup:
2011 en 2012 gewoon BLAUW! En ben je het blauw zat en wil je wat anders...........? Peter is handig met BBS en Richard is handig met coaten..... :D :thumbup: |
Zeker blauw.
|
Iedereen heeft nu blauw, dat is zoooo 2010 :D
Goud. |
gewoon polijsten en zilverkleurig. standaard, maar wel heel mooi
![]() |
Die achterlichten zijn ook mooi zonder achteruitrijdlicht.
|
goud is zo 2009.. blauw zo 2010.. creme wit is the shit ( ja ook bij babyblauw)
|
![]() ![]() |
poll is ook een beetje gemanipuleerd volgens mij..... :rolleyes:
|
Goud!
|
Quote:
gebeurd allemaal achter de schermen Rick....;) inmiddels alweer aangepast zo te zien :) |
Goud is oud .... doe maar blauw anders maar wit
En dan ff door sparen voor rensports Ernst . Das wel heel erg mooi |
dat blauw is wel mooi ,maar net wat rick zegt,ik vind het ook nooit zo geslaagd als allebei dezelfde kleur is.
|
Ik denk zelf dat wit te "licht" wordt bij het baby blauw....
f zoeken naar een foto.... |
Quote:
wit heb je in veel soorten wit .... :D |
Ik vind het een gave kleur, maar met de wielen in hetzelfde wordt het net een babypakje (met wit niet minder trouwens).
Heeft echt niet meer nodig dan een lichte tint zilver, goud op RM is 'm eigenlijk ook nooit. |
Als het rennsports/e50's/ronal racing zouden zijn dan zou ik absoluut voor goudkleurig gaan maar in het geval van deze BBS'en zou ik geen van beide doen, maar zou het hart wit doen. Vind dat persoonlijk een goeie combo met de lichte blauwe lak..
|
ik mis eigenlijk Kawa groen :thumbup:
|
sorry, liet me even gaan... Blauw is niet mijn idee, zou zelf ook voor goud gaan met als 2e optie (creme)wit
|
Quote:
Rennsport is belachelijk duur, dat word hem ff niet, Ronal racing zou ook wel tof zijn maar zeldzaam is duur. Voorlopig maar RM. |
Niet zeuren... WIT :D
|
roze met een bruin randje, precies zoals het bij Ernst past....
|
Zou wat aparters kiezen voor zo'n gave wagen, die BBS'en waren acceptabel in de jaren '90, meer wat voor een late Golf 2.
Als je in een topic zoveel golfjes ziet in dezelfde kleur met dezelfde velgen.... Doe gewoon staal met chrome wieldopjes! :thumbup: Jens |
Moet je doen man, en dan het dak rood kwasten!
|
Quote:
5x? Ik zie maar 1x staan.... |
Ja ik weet het ook niet, wil niet helemaal lukken hier.
|
Split, maar het dak rood kwasten is geen optie ;). Hoe is het met die oude swallow van jou eigenlijk?
|
Ik had ook wel door dat de zooi elke keer verwijderd werd. Deed me een beetje denken aan een censuurfacistische aangelegenheid, Eerst de mening van iemand vragen en als dat dan niet is wat je verwacht dan vervolgens gewoon z'n bericht verwijderen omdat je die macht hebt. Ik post wel door.
|
Ik zou niet voor een blauw hart gaan, dan eerder zilver of wit. Ik heb eventueel nog wel een set 15" 5-spaaks zenders te koop, waar je die foto van gemaakt hebt in breda 2 jaar geleden ;)
|
Quote:
Ik sta open voor alle kleur suggesties :), maare dat dak laat ik ff blauw ;) |
Ik kan op het werk niet alle plaatjes zien maar in dit topic staat een blauwe met blauwe wielen. Om een beetje een idee te krijgen.
http://www.volksforum.com/forum/sho...highlight=dikke |
Geen censuur, maar als het off topic is (of leek in dit geval)
Gaat het eraf om de topic enigsins overzichtelijk te houden vandaar. Grote smurf ... Ik had um eff niet door... :tongue: |
All times are GMT +1. The time now is 17:56. |