naam veranderen
ik zit al een tijdje te kijken waar ik mn naam kan veranderen, nu kan het zo zijn dat het nieuwjaarsdag is en ik nog te waus ben maar kan het echt niet vinden. kan iemand me hierbij helpen.
groetjes |
Dat kan je zelf niet doen.
Moet je even een moderator heel lief vragen. |
Roept u maar :)
|
aha toen ik me hier registreerde wilde ik mn naam die ik op elk forum wel heb doen maar dat kon niet ivm 1 of andere error, gaarne zou ik Icey weer willen zien :p
alvast bedankt |
denk dat je hem ooit wel geregistreerd hebt, want ik kan er zo niet bij omdat er al een user is die Icey heet. Ik zal Marc er even naar laten kijken, als bijv. de IP's overeen komen zal het wel goed komen.
|
harstikke bedankt ;)
|
Je had je idd al onder Icey geregistreerd. Ik heb dat account verwijderd, en bij je gebruikelijke account de naam gewijzigd.
|
Ik zou ook graag mijn nickname laten veranderen
heb nu een kever ipv een golf 2 dusja ... graag 64_be ipv retromk2 , kan dat?? ;-) |
Quote:
Alsjeblieft! |
Quote:
:tounge: :thumbup: :clap: :giggle: Goed bezig! LOL |
eh, enkel '64_be' hé, had beter direct de aanhalingstekens gezet ;-)
|
hahaha, ik ben mijn naam ook schijtbeu!!!
maak hier maar -Jens!- van :D :cool: |
thanx marcski, was thans geslaagde grap, maar zag het niet zitten om met die naam te blijven zitten ;-)
|
nee, toch niet? :D
@Jens, hoe wil je het precies hebben? |
mijn groten dank ;) :)
|
done
|
Als we dan toch bezig zijn;
De naam 'Dieselinide' heb ik al een tijdje achter me gelaten, alleen op Volksforum dus hoog tijd om hier ook over te gaan. Dus graag mijn naam omzetten naar; Thomas Alvast bedankt, Thomas |
binnenkort kennen we hier niemand meer terug als ze allemaal van naam gaan veranderen :D
|
Quote:
Idd dat was ook meteen wat ik dacht.... nu maar hopen dat ze niet van avatar veranderen.... want dan is het einde zoek :D ;) |
Quote:
Sorry, Thomas is al bezet |
Quote:
Mmm; Quote:
Doen dan maar Thomas78 ;) |
controleer de naam ruud eens
zou dat een oude inschrijving van mij kunnen zijn. (ruud@golf1gti.nl) als dat zo is dan kun je hem eruit gooien. zie trouwens dat er veel mensen zijn die zich geregistreerd hebben, maar nooit meer online zijn geweest vanaf de registratie datum. is hier niets aan te doen, staan best leuke namen bij. die mischien door de mensen nog gebruikt zouden willen worden. |
Thomas86c dan toch minimaal he mister-T
|
Quote:
Sorry Jaap, 't is niet alleen maar 86c voor mij he. ;) |
:chair:
*kuch* Waar blijft dan Sjampoo86c ? :dunno: :rolleyes: :D ;) |
Quote:
Alsjeblieft! |
Quote:
Nee, "ruud" is Ruud Kuyper.. Veel van deze mensen posten nooit wat, maar lezen wel mee. Een postcount wil niets zeggen over activity. Met de registraties die inderdaad al enige tijd niet online zijn geweest, doen we op dit moment niets. Mocht het uit de hand lopen, dan zullen we deze wel gaan opruimen, maar op dit moment is dat nog niet echt nodig. |
Quote:
Thanks! |
zou het ook mogelijk zijn om variant'69 om te zetten in manijack?
|
done
|
zo dan, dat is snel.
komt dat omdat je zo dicht bij zit :D of gaat het voor groningen net zo snel? bedankt hoor. |
Mag ik Sander?
|
Quote:
alsjeblieft |
Ok, ik wil mijn naam ook veranderen in Whannsin
Lukt dat? |
Quote:
Whannsin :confused: |
en ik wil graag wat meer ruimte in m'n fotoalbum.. zit bijna vol...
kan dat? |
Quote:
Done. |
Quote:
yesss ik heb ook meer ruimte nu ;) |
een aantal smilies doen het niet meer..klopt dat?
|
nee...
|
All times are GMT +1. The time now is 13:52. |