Gbgolf2
hallo,
hierbij stel ik mij dan ook even voor wel zo vriendelijk, nou ik ben gerald van den bos ben 19 jaartjes jong en kom uit almelo, ben nu net meer dan een jaar in het bezit van mijn golf 2 1.6 bj 89, hierbij een aantal foto's, audio! wat heb ik eraan veranderd, verlagingsveren lm velgen sportstuur gti uitlaat systeem black hella achterlichten nieuwe carb (pierburg) audio voorbumper jetta 2 schroefset weitec (foto's volgen nog!) |
Welkom op 't forum :)
|
Mooie projectbasis man!
|
welkom ..
|
Mooie wagen hoor! Velgen zien er ook super uit :)
|
Quote:
jammer dat de naafkapjes missen,maar voor de rest leuke wagen.... |
Ziet er uit als een heel nette strakke basis, zelfs de motor ziet er nog mooi schoon uit.
Mooi auto'tje. Welkom hier op 't forum! |
nou nog een leuk setje rims eronder:thumbup:
|
,
|
,
|
plannen klinken goed,ben benieuwd;)
|
,
|
,
|
sneeuw nog niet weg?
:lmao: |
Ga je met die LT nog wat leuks doen? Lijkt me wel weer eens wat anders dan al die Golfjes.
Ruud heeft geloof ik ook zo'n ding, als ambu op air, als die niet al verkocht is tenminste. |
,
|
mooi gti heb je er bij en dat hij het weer doet
snel die stickers er afhalen want die zien er echt niet uit veel succes verder |
,
|
jawel,ik vind dat je goed bezig bent:D:D
hoe is ie voor de rest qua roest dan?nog een beetje hard? |
Hee kerel nog bedankt voor je reactie
Ik heb je wel is zien rijden leuke golf ik spreek je groeten |
Hee kerel ik zie maar 1 foto maar dat is wel een dikke MK2 groeten
|
hij staat nu toch hopelijk niet zonder deur buiten? das niet echt lekker voor je leren interieur.
|
,
|
heeeeee ik zie de fotos nu wel mooie fotos groeten
|
,
|
die is weer behoorlijk rood...
|
,
|
Mooie Olf.
Dat poetsen maakt een wereld van verschil zo! |
,
|
Hey,
Mooie Golf hoor.. Vind de donkeren achterlichten wel iets hebben. En suc6 met de Red one ;) |
,
|
Hey, mensen
na dat ik afscheid heb genomen van de rode golf 2 gti heb ik een volkswagen polo steilheik gekocht in duitsland voor 207euro:) knal lichtblauw met knal lichtblauw interieur en 137xxx gelopen en in aug word de wegenbelasting vrij:D want hij is van aug 85! donderdag ga ik hem ophalen:D foto's volgen dan ook! |
leuk ding....
|
Wie kan me trouwens me lijst ff schoon maken,, site waar ik altijd mee uploade doet raar dus verwijder alles ma en de foto's van de polo laten staan! rest mag wel weg en het alle eerste bericht van mij moet blijven staan!
|
nou mensen er komt nog een volkswagen golf 1 deze kant op zaterdag volgen foto's een heuse golf 1 1.5 lx met 5bak!
|
|
niet goed genoeg;)
|
leuke mk1,heb je hem nu al?
|
Quote:
hmmm jammer van niet zaterdag ga ik hem ophalen dus zaterdag weet ik meer foto's zijn van verkoop site! |
All times are GMT +1. The time now is 00:14. |